Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 15561 til 15580 af 33808
-
Matematikaflevering
ForumindlægHej folkens. Jeg er stødt på en matematikopgave, som jeg skal forklar mundtlig til min lærer på en video. Jeg har søgt på en masse videoer, men de er alle sammen på engelsk, plus jeg fandt 2-3 videoer på dansk, men de forklarer det virkelig dårligt. Er der nogle af jer der kender en god hje... -
Misforståelse af eksamensopgave
ForumindlægHej Jeg har været op til engelsk B skriftlig eksamen i går, hvor jeg, i del 2, valgte en non-fiction tekst, som egentlig var en artikel, men jeg troede man skulle bare se video klippet. Derfor er min essay-del baseret på video klippet. Selvfølgelig, er det min egen skyld, da jeg skulle have være... -
Er der krav på at skulle bestå visse fag?
ForumindlægGrunden til spørgsmålet er simpelt at jeg stinker til matematik Men! det er ikke fordi jeg har mega dårlige karakterer, da jeg f.eks scorede 12 skriftlig engelsk B-niveau. Jeg går nu i 3.G og spørgsmålet er så blevet ret relevant om jeg kan dumpe i mat men stadig hæve mig op med karakterer i andr... -
strålingsbalance
ForumindlægHejsa alle sammen Jeg er ved at prøve at få styr på strålingsbalancen, albedo osv. Er der nogle der har en ide til hvad strålingsbalance hedder på Engelsk, jeg kan ikke finde meget information om det på Youtube, eller andre medier hvor jeg kunne få et bedre overblik over det. Jeg skal op ti... -
Gym ansøgning
ForumindlægHej allesammen, jeg er en pige som skal til at søge ind på gym og jeg ville gerne vide om der er nogen som ville hjælpe mig med at se de fejl (komma-, stave- eller tegnsætningsfejl) som jeg muligvis har overset på forhånd tak :)) Hej mit navn er Caroline Schlüter og jeg er 15 år gammel. Jeg sø... -
Jeg har GROFT brug for hjælp til City of Glass
ForumindlægHej derude! Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig og har læst Paul Austers: City of Glass. Jeg sidder og skal lave SRP og skal skrive om det moderne individ, hvor jeg bl.a. skal analysere of fortolke City of Glass. 1) Jeg ville høre om der er nogen der kan forklarer mig hvad det er Stillman h... -
Eksamen, karakterer osv? (Haster en smule)
ForumindlægHey folkens! Jeg har lige et par spørgsmål jeg håber i kan svare mig på :D jeg er utroligt forvirret når det kommer til karakterer, gennemsnit og vægt osv. Okay, går i 3.g og har klaret 2 ud af 7 af mine eksamener nu, men jeg har siddet og kigget lidt på mine karakterer og fik den dejlige tanke ... -
Religions metode - religionsociologi, argumentationsanalyse & historiekritik
ForumindlægHej alle sammen! :-) Som så mange andre, så sidder jeg og arbejder så småt med AT. Overemnet er jo "Kampen for det gode liv" og jeg har valgt engelsk og religion, hvor jeg vil kigge nærmere på forholdet mellem homoseksualiteten og kristendommen i USA. Jeg vil kigge lidt på kristen... -
Lille aflevering
ForumindlægHar skrevet et slags digt, så mange af tingene er nok meningen selvom de lyder lidt underlige... Vil meget gerne hvis nogen lige vil kigge den igennem og kan gøre mig opmærksom på de fejl der er...Die Jugend ist zu jeder Zeit gut zu kritisieren gewesenBesonders die Eltern Du bist keine Ausnahme- ... -
Nogen der gidder at kigge på min tyske opgave?
ForumindlægDer kleine Tag Der kleine Tag erlebt viel, wenn er auf die Erde ist. Einige Erlebnisse sind besonders gut. Das erste, was er bemerkt, wenn er auf die Erde kommt, ist das gutes Wetter, das schöne Meer und die Strande, die hohe Berge und die schöne Landschaft. Er freut sich auch, wenn er einem ... -
Folkeskolens skriftlige eksamener!
ForumindlægHejsa studerende og hvad der end måtte være herinde, Jeg sidder her og pepper en stemning i vejret over de her kommende eksamener, som der jo er mindre end en uge til,og jeg håber lidt på, at nogle herinde kan hjælpe lidt til. De skriftlige prøver starter her d.2 Maj, og jeg skal personligt o... -
3. års opgave! Forslag?
ForumindlægHej jeg er i den position at jeg snart (i December) skal skrive 3. års opgave. Problemet er at jeg er absolut blank hvad angår gode og fyldige emner! Derfor vil jeg gerne høre om der er nogle kloge hoveder som kan give nogle forslag til bøger eller historiske perioder der ville være gode at skriv... -
Are eller is
ForumindlægHej skal til at lave engelsk aflevering og der står man skal oversætte denne første linje af en tekst til engelsk: 1.Der er mange børn i klassen. Jeg kan finde ud af at oversætte alt i denne linje på nær er til engelsk for der kommer jeg i tvivl om der skal stå There ARE a lot of kids in the clas... -
Skifte fag?
ForumindlægHej igen Studieportalen Jeg skal starte på 3g næste år, og har hævet engelsk fra B niveau til A. Dette betyder, at jeg skal afslutte fysik, som jeg har på B niveau i år - jeg vil derfor høre, om det kunne være, jeg kan skifte fra engelsk A til fysik A, så jeg kommer op i engelsk eksamen i 2g, og... -
Hvorfor hedder det fireogtres og ikke tresogfire
ForumindlægTænker over, hvorfor det skal være så besværligt at nævne ciffre på dansk, end det er på engelsk. På engelsk nævner du sixty-four og ikke four-sixty (som på dansk fireogtres). Det hedder sextiofyra på svensk altså på samme måde, som på engelsk. Mit pointe er, at det er besværligt fordi at vi læse... -
Lav et Spansk forum!
ForumindlægBeskeden er kort... Lav et Spansk forum! -
English essay - Hey! Hvis der en en, som har mod på lige at rette den igennem og markere fejlene(så jeg kan se hvad jeg gør forkert) ville jeg være super glad
ForumindlægWhat Is Success in Life?The Poem “What Is Success” is written very positive. Ralph Waldo Emerson mentions many posi-tive things and as I see it he doesn’t mention negative things. He expresses his personal feelings and opinions in the poem, which I think is the second best way &... -
punktum, komma eller ??
ForumindlægNår man skal skrive et brev skal man så have punktum, komma eller noget helt tredie i "overskriften"??EKSEMPEL:Kære Anne,Jeg skriver til dig fordi..._____________I normale overskrifter skal der vist ikke være hverken komma eller punktum. Men er det det samme her? Jeg ville mene at et ko... -
metoderne!!!
Forumindlæghej alle sammen. Jeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe. Jeg kan ikke slå følgende ord op - er der nogen der ved hvad de hedder: -Den samfundsvidenskabelige metode -Den hermeneutiske metode -
eksamen til sommer
ForumindlægHej folkens havde lige et par spørgsmål angående Gymnasium. Jeg går nemlig 10.klasse nu, men jeg er blevet optaget på gymnasium, hvis jeg dumper afgangseksaminerne kan jeg godt komme ind på gymnasium.
