Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 15581 til 15600 af 20009
-
sie/ihnen?
ForumindlægHejsa. Jeg kunne godt tænke mig noget hjælp, bitte: Sætningen på dansk lyder: "Det danske mindretal i Tyskland havde efter 2. verdenskrig store fordele, fordi Danmark støttede dem økonomisk." Die Dänen Minderheit in Deutschland hatte nach dem 2. Weltkrieg grosse Vorteile, weil Dänemark ... -
-Nogen der har været til optagelsesprøve?
ForumindlægHvordan er det, hvad er det man skal til fx dansk? Stiller de svære spørgsmål. er der overhovedet spørgsmål? Får man opgaver man skal lave til fx matematik osv? -
Skr eng på fredag
ForumindlægHej! Jeg er en af de uheldige der står og skal op i skr engelsk på fredag (9. klasse). De fleste vil nok synes jeg er heldig, men sådan har jeg det desværre ikke :/ Jeg vil høre om der er nogen der har forslag til hvad jeg kan komme op i? Og desuden ville det være dejligt hvis der var nogen der... -
oversættelse
ForumindlægHej jeg har lige lavet en oversættelse, men er ikke sikker på jeg har bøjet mine udsangsors og lign. rigtigt, så tænkte om nogen kunne tænke sig at kigge det igennem for mig Nach dem 2. Weltkrieg bleibt Deutschland verteilt zu 4 Zonen. Die USA, England und Frankreich kontrollieren die 3 W... -
3 linjers grammatik.
ForumindlægJuli wollte gern auf ferie reisen. Sie ¨beslutzen mit das erste auto zu reisen. Es ist eine alte tradition für ihn. Sie treffen die hauptperson wie sie liebt. Er färht zu Istanbul weil er mussen eine Machen zu treffen. btw, tak :) -
ret ?
ForumindlægEn der gider kigge på det hurtigt.. ? Gerhard Schröder Kanzler in Deutschland seitdem der Bundestagwahl in 1998 ist gewesen. Er bekommt mit knapper Not Möglichkeit für zu bilden Regierung wieder mit Die Grünen nach die Wahl in 2002. Die große Deutsche Arbeitslosigkeit hat in ganze seine Regieru... -
2. Verdenskrig: Besættelsen
ForumindlægHåber nogen kan hjælpe, Hvilken forskel er der på betydningen af ordene "forhandlingspolitik" og "samarbejdspolitik"? Hvorfor er sådan en lille forskel vigtig? Tak på forhånd -
vil i hjælpe mig at oversætte de her sætning please?
Forumindlæg1. Mange mennesker kan lide at til kysten, fordi de kan lide at svømme. 2. Andre foretrækker at tage i byergerne, fordi de hader at ligge i solen. 3. Peter er vældig god til at spille tennis 4. Hun begyndte at lave mad, da hendes mand kom hjem. 5. jeg blev færdig med at læse avisen. før fjensynet... -
AT - overvågningssamfund - DDR i tyskland?
ForumindlægHej alle. :) Jeg har AT eksamen på næste fredag, og er lige pt. i gang med at finde nye perspektiver til mit emne 'overvågningssamfundet'. Jeg har beskæftiget mig med George Orwells 1984, og prøver nu at finde lighedstræk til vores historie. I forbindelse med det, faldt jeg over det gaml... -
Rettelse :)
ForumindlægWie war Ihr Verhältnis zu den anderen Tunnel arbeiten? Es begann mit meiner schleicht mich. Aber dann entdeckte ich den Tunnel Arbeitnehmer. Sie haben mich erwischt und fesselten mich. Sie traute mir nicht auf den ersten. Aber nach und nach begannen sie, mir zu vertrauen. Ich fing an, zu Freunden... -
Ein Haus mit dach..
ForumindlægEr der nogen der har haft noget om Ein Haus mit dach, skrevet af Irina KOrschunow? Jeg vil meget gerne hvis nogen havde en måde at gribe analysen an på. Mvh Jacob. -
Sekularisering og Nietzsche
ForumindlægHej alle sammen, Jeg skal have et udkast på en problemformulering til i morgen om mit emne i AT, som hedder "Sekularisering og Nietzche" i henholdsvis religion og samfundsfag. Jeg er lidt blank og vil gerne høre, hvilke spørgsmål popper op i jeres hoveder, når i hører dette emne. Mit v... -
Italiensk eller engelsk A?
ForumindlægHej gutter Jeg starter på STX efter sommerferien, og tror jeg tager fysik og matematik på A niveau. Det gymnasie jeg skal gå på har italiensk A som fremmedsprog. Jeg er ikke særlig god til fransk for at være helt ærligt, men har hørt at fem A-fag er meget hårdt. Jeg overvejer også at løfte engel... -
00/02 i matematik
ForumindlægHej(: Jeg skal til eksamen i matematik meget meget snart, og er meget nervøs for at gå op, fordi jeg tror jeg dumper eller kommer ud med 02. Nogen som ved hvilke forudsætninger man har hvis man dumper el. får 02? Jeg har gennem hele året fået 7 i standpunktskarakter og 7 i års karakter kan det... -
optagelsesprøve til en STX uddannelse!!!
ForumindlægHej, jeg er en pige der gerne vil tage opatagelsesprøve for at kunne komme ind på Gym. Men det der undrer mig er, kommer man til at fortryde sit valg hvis man tager optagelsesprøve og ikke vælger at tage 10.klasse? -
Hjælp atom
ForumindlægHeej :D skal til eksamen i overmorgen, mangler en dispositon om "Atomteori", nogen som har nogle gode råd til hvad jeg kunne fortælle om ? eller hvilke forsøg, der ville være gode at lave ? Har baggrundsviden, men er lidt lost :/ Nogen som vil hjælpe plz.. :) Skriv eller send mig en... -
AMish AT
ForumindlægHej. Jeg skal skrive om AMish i årets AT. Det overordnede emne er "Det gode liv" Jeg har lavet disse problemformuleringer. Problemformulering: Hvad opfatter Amish folket som det gode liv? Hvordan ændrer Rumspringa forholdet for det gode liv? Hvordan opretholder Amish folket der... -
Trivi ?! wtf
ForumindlægHejsa (-: ved I hvad en Trivi-tekst er for noget, eller betyder? Marie -
Bisætninger
ForumindlægHej, Er der nogle der kan hjælpe med at finde bisætningerne i denne tekst; Direkt erinnere ich mich nur an einen Vorfall aus den ersten Jahren. Du erinnerst Dich vielleicht auch daran. Ich winselte einmal in der Nacht immerfort um Wasser, gewiß nicht aus Durst, sondern wahrscheinlich teils um z... -
STX ?
ForumindlægHej . Jeg er på brobygning i denne uge. Jeg har besøgt STX og jeg har bestemt mig for at tage derhen efter 9. Men jeg vil gerne have alle de her fag : Spansk, fransk, engelsk, dansk, matematik, fysik og kemi .. Kan det lade sig gøre ? Håber på hjælp :)
