Søgning på: tysk notater. Resultater: 15621 til 15640 af 18469
-
Har glemt det?
Forumindlæghvem kan fortælle mig noget om stedeord og hendeførende stedord har fuldstændig glemt det? -
Rudolf Steiner
ForumindlægJeg går på en Rudolf Steiner skole og mine klassekammerater fortæller at de ofte har mødt en steiner fjendsk holdning fra udefrakommende, dette har jeg dog ikke selv oplevet. Hvad er jeres holdning til steiner skolen? -
dets rolle idag
ForumindlægHvad er latins rolle i dag? Og forskellen på et sprog som fx dansk og latin? Bare lige nogle spg. jeg undrede mig over... -
Gym Karaktersystem
ForumindlægHej.. jeg har været inde og kigge på mine indtil videre givne karakterer for afsluttede fag. Det som undrer mig er, at der f.eks. står billedetkunst..jeg fik 7(den nye) og den vægter 1,00, mens en 7 i skriftlig fysik b-niveau vægter 0,75? burde det ikke være omvendt. Desuden så ser det ud som om... -
5 sætninger, rettelse
ForumindlægIch habe schreiben eine Resümee um die Gedicht. Der Gedicht sich handeln um der Mauer als bleib geöffnet. Die Menschen sind überglücklich weil der Mauer geöffnet ist. Sie feiern und tanzen um die Mauer und Sie ist froh weil Hitler und die Hakenkreuze weg sind und alle gut dahaben! Aber der Osten... -
HJÆLP OVERSÆTTELSE
ForumindlægHej brugere Nogen der vil hjælpe mig med at oversætte dette? Etiske Unge Forbrugere Etiske Unge Forbrugere er en politisk uafhængig NGO, som arbejder for at højne bevidstheden omkring etiske forbrugsvaner blandt unge. Ved at give unge forbrugere informationer om forskellige firmaers holdning ... -
Hjælp til oversætning.
ForumindlægMein Name der besten Freunde ist Halima. Sie ist 15 Jahre, wie ich alt. Wir sind beste Freunde seit kindergarden gewesen. Sie ist ungefähr 1.65 hoch. Sie hat schwarzes Haar, mit broun Streifen. Er det rigtigt, hehe =-. :D :P. -
grammatik
ForumindlægJeg er ikke særlig god tiltysk gramma ville bare spørger om der ikke var en der gad at hjælpe mig med min stil, bare læse den og understrege mine fejl -
analyseret sætninger, er de rigtige? haster....
ForumindlægHej. håber at i kan fortælle mig om de her sætninger er analyseret rigitg.. 1.Vi(x) vil(o) ikke køber bilen(genstansled) i dag. 2.hvornår vil(o) du(x) bestille varerne(genstansled)? 3.vi(x) havde(o) ikke købt varerne(genstansled)? 4.Vi(x) vil(o) sende varerne imorgen. 5.Det(x) havde(o) også regn... -
Heisenberg
ForumindlægHar nogen af jer set "Copenhagen". Den om Heisenberg og Borh's møde i københavn? Jeg er lidt i tvivl om hvad Heisenberg gjorde for Hitler under 2.verdenskrig. -
Ejefald
ForumindlægHejsa... Er der nogen der vil hjælpe mig med at rette nogle engelske sætninger.. 1. Husets værelser er store og lyse: The rooms of the house are big and light. 2. Husets ejer er ikke hjemme: The owner of the house is not at home. 3. Ejerens navn er Smith: The owner's name is Smith. 4. Eje... -
Tyskstil om fremtidsplaner
ForumindlægHej er der nogle derude der vil hjælpe mig?? Jeg skal have oversat dette: Jeg har altid godt kunne tænke mig at være politibetjent, meget gerne i udlandet som fx Miami, men jeg har dårlige knæ så det bliver nok ikke til noget. Jeg har tit tænkt på at blive læge, måske endda i forsvaret, da ... -
Tyrkiet
Forumindlæghttps://www.studieportalen.dk/Medlemmer/Member.aspx?id=41760 Skal Tyrkiet med i EU? Det mener han åbenbart. -
billedbeskrivelse rette takkkk
Forumindlæg'Hej er der nogen der kan rette og se om jeg har skrevet det korrekt. Tak på forhånd. George Grosz, war ein deutsch- amerikanischer Maler. Er malet dem Bild im 1928. Auf dem bild sieht man Berlin im 1928, die Untertitel ist “Berliner Straßenszene”. Auf dem Bild ist der drei Pers... -
Rettelser (hjælp mig)
ForumindlægHej igen alle sammen . Nu har jeg kiggede den grundigt i gennem håber nu i gider retten den På forhånd tak :) Beim Chatten hat Simone und Christian aus Köln kennen gelernt und Eine Woche später treffen sich Simone und Christian in einer Pizzeria in Köln. Meine Erfahrungen er ist gut für Christi... -
Hvad betyder denne sætning??
Forumindlæg”Livet er dejligt at leve, bare man har karaktersvaghed nok til at nyde det.” Sokrates -
Hjælp til få sætninger med relativ pronomen og dobbeltstyrende præp ?
ForumindlægHEJ alle sammen :D jeg har fået til opgave at finde de rigtige ord, men jeg er fuldkommen forvirret, er der nogen som kan hjælpe ? Overvej først, om der er tale om rumlig eller overført betydning. Hvis der er tale om rumlig betydning, skal du afgøre om der er tale om bevægelse mod et mål el... -
Haster, hjælp til oversættelse :D
ForumindlægNogel der vil hjælpe mig med at rette og oversætte disse tekster? Har prøvet ved dem jeg lige kunne, de andre kan jeg ikke.. På forhånd tak for hjælpen.. - I mange år har han nu arbjedet på akkord? - Lægen synes også, at han bør skåne sig selv, og værksføreren er parat til ham et andet arbejd... -
Freuds teorier
Forumindlæghej vi er 2 piger, der godt kunne trænge til noget hjælp. vi har fået til opgave, at fortælle lidt om Freuds teorier. vi synes ikke, at kunne finde noget, så vi søger hjælp her. ! Håber nogen kan hjælpe. :) -
En devaluering
ForumindlægKan du beskrive en devaluering af den danske krone for mig? 1. Hvad sker der på den korte bane? Hvorfor? 2. Hvad sker der på den lange bane? Hvorfor?
