Søgning på: pernille herman bang analyse. Resultater: 15841 til 15860 af 27765
-
Klage over årskarakter?? -STX
ForumindlægHej (: Jeg har fået 02 i religion (på c niveau) som årskarakter, og da jeg ikke skal op i religion bliver den videreført på mit eksamensbevis. Jeg har fået 02 hele året, og det skal siges at jeg allerede efter den første karaktergivning snakkede med læreren om det... Hun sagde blot at hun ikke ... -
Socialrådgiver eller Pædagog?
ForumindlægHej Jeg står i en rigtig svær sitation. jeg har været til åbent hus, læst om socialrådgiveruddannelsen og pædagoguddannelsen. Jeg intressere mig for de begge uddannelse, men jeg ved ikke hvilke af dem jeg skal prioritere først. Jeg har altid villet hjælpe mennesker og jeg har en vis interesse f... -
fuck jeg er på skidern!!
ForumindlægHej der ude! jeg står med det færdigheds set med 30 sider, og har en del jeg ikk kan finde ud af, F.eks. hvordan laver man et overslag? hvis i bare giver mig formlen for at ud regner det, eller facit og hvordan i gjorde: har er nogen af dem:604+640 418-221 54 gange 18 og omregner af procen... -
Farmaci
ForumindlægJeg har besluttet mig for at søge ind på farmaci, for at læse til farmaceut i København. Jeg kunne derfor godt tænke mig at høre fra farmaci-studerende, hvilke bøger man skal læse på 1. og 2. semester? og om man evt. kan finde eksamenssæt, læseliste og lignende et eller andet sted på nettet og o... -
Hvad er Reducer???
ForumindlægKan ikke huske hvad reducer er - hvad står det her for 7(2a+3b) - 2(6a - 3a), altså det her 2a og 3b?? Hjælp mig!!! -
Kort redegørelse
ForumindlægEr der nogle som kan lave et kort overblik over resultatet fra the strange situation test? -
C: Forberedelse til niveau B
ForumindlægJeg så lige et andet indlæg som stiller spørgsmål omkring det at gå fra B til A niveau og tænkte at jeg måtte gøre det samme med C til B. Lidt info: Jeg skal til at starte på GSK efter sommer for at udfylde et adgangskrav men problemet er så at det er 10 år siden jeg gik ud af gymnasiet og m... -
Statskundskab eller Politik og Administration?
ForumindlægHej! Jeg står i den situation, at jeg skal søge ind på en videregående uddannelse her til juli. Jeg har i det forgangne år prøvet mig ad med jura, men efter 1. semester fandt jeg ud af, at det ikke lige var mig. Det var simpelthen for ensporet og uinteressant. Jeg er nu nået frem til, at jeg ge... -
Intergovenmentalisme
ForumindlægNogen der kan forklarer hvad intergovenmentalisme er? Og evt. hvad det er iforhold til EU??? -
Hvad er helt præcist en "spændingskilde"? (fysik)
ForumindlægHvad er helt præcist en "spændingskilde"? når man taler om GM-rør, fx. At GM-røret skal tilsluttes en spændingskilde -
Matematik opgave 1.g
ForumindlægSidder og tænker lidt over denne opgave.. * En gammel kinesisk general førte sin hær til en flod med en stejl bank. Stående på toppen af banken, holdt han en 6 fod lang pind vinkelret ind på sig selv. Med pinden placeret 0,5 fod under sine øjne, så han den modsatte side af floden over den fjerne... -
Lost :(
ForumindlægFuldstændig fortabt. -
Skal have en differentialligning på formen y'+y=2e^x
ForumindlægJeg sidder lige nu med en differentialligning, jeg meget gerne skulle have over på formen y'+y=2exLigningen hedder: y'+3*y2=0 og den går gennem punket (0,4)Lige nu har jeg separeret de variable, så den kommer til at hedde dy+3y2=dxJeg ved ikke om dette er rigtigt eller i så fald, hvad min... -
hey :)
Forumindlæghej allesammen. Jeg skal snart have terminsprøve i engelsk.. jeg går i 9. klasse, og denne prøve, kommer til at tælle meget, i mit kommende karekterblad.. Jeg er ikke så skarp til engelsk, og vil derfor spørge, hvad jeg kan øve mig på, for at være lidt forbredt. Er der en som ved, hvilke slags op... -
Hvordan, Debat for 6 personer?
ForumindlægVi er ved at arrangere en debat, for nogle poliktere, og der kommer omkring 6 personer, det tager 2½ time, og vi vil gerne have nogle forslag på, hvordan kan man gøre det sådan de alle for noget og skulle have sagt, men samtidig at publikum også for stillet spørgsmål, det er jo forholdsvis... -
Rettelse ? :-)
ForumindlægNogen som vil kigge det nedenstående igennem? Ignacio es un joven de 27 años, trabaja desde los 17, jefe de equipo, vive con sus padres, busca independencia de su familia, al igual que los jóvenes daneses. Nuestra realidad es muy diferente, nosotros podemos vivir solos, el sistema ... -
Præpositioner og verber
ForumindlægHej Er der nogen, som kan se, om jeg har ret? Præposition: jeg skal finde præpositioner. Zu spät = jeg mener, at “zu” bruges som et adverbium her, og ikke som et præposition ... ,um nicht zu spät zum Essen zu kommen. = jeg mener her, at det kun er “zum” der er præposition Verber: Hvad er forsk... -
Fysik A eller astronomi C?
ForumindlægGodaften, Jeg har 1 valgblok tilbage, og som I sikkert ved så skal den bruge på et eller andet. Her er jeg kommet fremtil at det enten skal være fysik A eller astronomi C. Jeg har det nye fag geovidensskab A, som indebærer fysik B, så har muligheden for at opgradere det. Ved godt det også er a... -
Er blevet taget for snyd
ForumindlægHej. Jeg har været til terminsprøve i fysik sammen med resten af min klasse. Vi har stort set hele klassen brugt skype, og har delt vores opgaver med hinanden. Nu er vi så blevet taget, og skal til samtaler imorgen. Nogen der har en ide om hvilke konsekvenser det kan få.... Jeg ved godt at... -
urkund/snyd. HJÆÆLP
ForumindlægHej. Jeg blev simpelthen nød til at oprette en bruger herinde. Jeg har ét enkelt spørgsmål, som jeg virkelig brænder inde med, i Fredags fik jeg min engelsk aflevering tilbage, vi skal sende den igennem urkund (vidste jeg så ikke) den tjekker så hvor mange procent man havde taget fra internette...
