Søgning på: matematik a eksamen 2011. Resultater: 15941 til 15960 af 179351
-
Historie Mundtlig Eksame , Hvordan forgår den?
Forumindlæger lidt i tvivl/kan ikke huske ,. hvordan den mundtlige historie eksame forgår . er det prøvespørgsmål eller?.. (går i folkeskole).. :P evt. nogle gode tips til den mundtlige his. eksame . Thank u . -
find b og a
ForumindlægJeg skal finde en formel for udregningen for a og b i (1,4) og (4,8) problemet er det er udfra denne forskriften y=b*x^a. jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. kan I hjælpe? -
hjælp til potensfunktioner(find a og b)
ForumindlægHej alle, håber i kan hjælpe mig lidt. Jeg har ingen idé om hvordan jeg løser denne opgave (jeg er sproglig) :-) så det er lidt svært Grafen for en potensfunktion går gennem punkterne (2,16) og (5,250). Benyt potensregression til at bestemme a og b i y=b*x^a. benyt derefter funktionsudtrykket til... -
24timers eksamen hjælp - GENER OG BLODTYPER
ForumindlægHej. Jeg sidder mit i en 24-timers eksamen og er lidt på skideren mht. et af mine delspørgsmål, da jeg ikke forstår mig lærerbog. Hvis der er nogle som ved noget om blod og gener kunne det være fedt. Spørgmålet lyder forklar sammenhængen mellem gener og blodtype + diskutér de forskellige blodtype... -
Spansk eksamen TALEPAPIR
ForumindlægHej Jeg skal til mundtlig spansk eksamen i morgen, jeg har derfor lavet et talepapir, men da spansk ikke er min stærke side, er jeg sikker på at der er mange fejl og mangler. Så er der en venlig sjæl som har lyst til at rette det igennem? Jeg vil sætte meget pris på det :-) Mit emne er La v... -
Hjælp er det godt eller? - Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal snart op i dansk mundtlig eksamen. Jeg har valgt billedet "Barnemordet" og tænkte på om der var en der gad læse min analyse igennem? Jeg er lidt usikker på om det er godt det jeg er kommet frem til, og om jeg evt. mangler noget. Det ville være rigtigt dejligt, hvis der var... -
bestem kræften på A og G
Forumindlæghej, jeg skal bestemme kræften på A og G på konstruktionen. jeg kan vel benytte mig af snitmetoden, hvor jeg skærer konstruktionen over midt over gennem BC BG HG? kan nogen sige hvordan jeg skal starte? -
Betydning af a og b?
ForumindlægHej.. Hvad er betydningen for a og b i en eksponentielt og linær forskift.. også x Tak (: -
Hvordan findes a og b?
ForumindlægHvordan findes a og b i den her opgave? billede vedlagt -
Bedømmelse ønskes! (Eng. A)
ForumindlægEftersom jeg rgundet sygdom afleverede min engelske stil én dag for sent, har min lærer varlg ikek at give mig karakter, hvilket pisser mig af! Jeg har lagt meget arbejde i mit essay og det eneste jeg har fået som kommentar er: Fin fortolkning - men knudret og kompliceret sprog. Skal lige underst... -
HJÆLP! Eksamen i morgen
ForumindlægHej :-) Jeg sidder lige nu med en 24-timers analyse og fortolkning af en historie ved navn ,Hände hoch, Tschibaba!' Jeg er dog ikke lige den skarpeste til grammatik, så jeg ville høre, om der er en venlig sjæl, der kan rette min grammatik. Det ville være en kæmpe hjælp for mig! Tak p... -
Kemi som A-fag?
ForumindlægHej, Lige kort, så går jeg på HTX (1.g) på en mat A fys A linje og er lidt lost. Jeg har valgt kemi A som valgfag, hvilket vil blive mit 5 A-fag, men hver gang jeg snakker med nogen om det griner de af mig og siger, at jeg ikke kommer til at have et socialt liv på 3. år. Mit spørgsmål er bare, ... -
ENgelsk A og B?
ForumindlægHar jeg absolut ingen gavn af mine Engelsk B karaktere, hvis jeg har Engelsk A også? -
biologi a skriftlig årsprøve
ForumindlægHej :-) Jeg skal til skriftlig årsprøve i biologi på a-niveau, og desværre er biologi slet ikke min stærke side. Hvordan kan jeg øve mig til prøven? -
mA el A
ForumindlægJeg skal beregne resistansen af en glødetråd, men I er i mA, men skal jeg ikke regne i A? - skal jeg så ikke bare dele med 10^-3. på forhånd tak -
Bestem a/b
ForumindlægHej. Jeg sidder lidt fast i en opgave, så jeg håbede der måske var nogle herinde der kunne hjælpe. Opgaven lyder: Gør rede for hvordan man af figuren, vedhæftet som billede, bestemmer a/b. Vi er blevet oplyst at figuren bygger på følgende forhold a/b=(a/b)/1 og udnytter metoden til konstruktion ... -
Kemi A-niveau, eksamenssæt
ForumindlægEr det muligt at finde facit til eksamenssættene til kemi A, STX fra 2012 eller 2013? Jeg forbereder til terminsprøve, men har ikke noget til at tjekke efter med. -
Areal af området A
ForumindlægHej Jeg er stødt på et problem i min matematikopgave: Jeg har netop lavet opgave a, som lyder således: En funktion f er givet ved forskriften: f(x) = x2 + 2 a) Bestem ligningen for tangenten t gennem punktet (2,f(2)) Og jeg er kommet frem til dette: y = 4x-2 I opgave b får jeg så følgende op... -
bestem a ved hjælp af halveringstiden
ForumindlægHej jeg har fået denne opgave (vedhæftet fil) Jeg har brug for hjælp til både opgave a og b håber nogen kan hjælpe! -
Bestem a og b
ForumindlægHej folkens er i lidt af en kattepinde Den globale udvikling i solenergi kan beskrives ved modellen f(x)=b*a^(x). Hvor f(x) er installeret solenergi (målt i GW) og x er antal år efter 2006. Bestem a og b Forstår virkelig ikke hvordan jeg skal besteme a og b, udover disse oplysninger får jeg og...
