Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 1581 til 1600 af 181597
-
eksamen
ForumindlægEr der nogen der har nogle gode råd til den skriftlige eksamen o.s.v ? v.h -
Mat A HTX idag
ForumindlægAndre end mig, som var oppe i mat A på HTX? Hvad synes i om prøven og hvordan gik det? Personligt synes jeg det var en super nem prøve, hvor jeg ikke havde nogen problemer. Jeg har dog allerede fundet en lille taste fejl og var lidt i tvivl om spg. 3B, men det andet skulle være rigtigt - har k... -
Skriftligt fravær
ForumindlægJeg kan ikke forstå, hvorfor jeg har fået skriftligt fravær eftersom jeg var syg i dag… Det er jo trods alt første gang jeg ikke har afleveret en opgave til tiden.. Synes det super træls! Har jeg ret til at klage? -
Hjælp til matematik eksamen.
ForumindlægGør rede for ligefrem- og omvendt proportionalitet Gør rede for lineær sammenhæng mellem to variable Giv et eksempel på anvendelse af en lineær vækstmodel Du må gerne inddrage opgaver og/eller eksempler fra undervisningen -
sænket skrift
ForumindlægHvis der i en opgave står: θn Hvor θ er afbøjningsvinklen og n er ordensnummeret, hvordan skal n så forstås? -er θn så det samme som θn ville være i en matematik opgave? -
hjælp til skriftlig prøve
Forumindlæghej Er der nogen som kan hjælpe mig, med matematik. Jeg skal til prøve om to dage. Og jeg har ikke nogen notater. Geomatri, tegromatri, trigonometri, eksponentiel funktion. vækst. please -
Matematik på Computereren - hvordan?
ForumindlægHey folks. Jeg begynder på gymnasiet om en uge og jeg har anskaffet mig en bærbar så jeg kan tage noter istedet for alle de spildte håndskrevne noter jeg lavede i folkeskolen. Anyways min matematiklærer lærte mig aldrig hvordan man laver blækregninger etc på computeren, så jeg undrer mig hvordan... -
Huske matematik godt/læse op på det
ForumindlægJeg går i 3.g og har matematik på A, og skal derfor afslutte faget i år. Grundet, hvad jeg vil tro er uheldig disponering af tid, mangler vi i min klasse at komme igennem 3 emner, og der er lidt over 1 mdr tilbage til eksaminerne offentliggøres... Vi skynder os ekstremt hurtigt igennem de fors... -
Matematik A?
ForumindlægHej. Jeg skal til at vælge valgfag for 3.g, og jeg er kommet lidt i tvivl mht. hvad jeg skal vælge. Valget står umiddelbart mellem enten matematik på A-niveau og naturgeografi på B-niveau. Jeg er ret god til matematik, hvis jeg selv skulle sige det he he :), men min generelle holdning til naturv... -
Skriftlig musik
ForumindlægHej. Vil gerne høre fra andre der har været oppe i skriftlig musik A. Jeg har selv fået 2-3 karaktere lavere end jeg plejer, og det samme er sket for de andre fra min klasse. Vi overvejer at klage, men vil gerne høre fra andre, om i er tilfredse med jeres karaktere i skriftlig musik. -
Typeord i matematik mundltig eksamen- eksamensspørgsmål
ForumindlægHej SP. Jeg er lidt forvirret i forhold til, hvordan jef skal forstå disse eksamensspørgsmål. Eksempelvis første spørgsmål (vedhæftet), når der står jeg skal " gennemgå cirklens ligning og parameterfremstilling for en ret linje" , menes der så, at jeg skal bevise disse? Altså med bevi... -
Matematik A- hjælp!
ForumindlægI en model antages det, at en bestemt populations vækst er sådan, at antallet N af individer i populationen til tidspunktet t (målt i døgn) tilfredsstiller differentialligningen: dN/dt=((0,08t-1)/t)*N Det oplyses, at antallet af individer i populationen til tidspunktet t=1 er 1,2*10^6 Benyt mod... -
Spørgsmål omkring eksamen og årskarakter
ForumindlægHej, jeg forstår ikke helt hvordan det med eksamen og årskarakter fungerer. Hvis man har fået 7 i både mundtlig og skriftlig mat B, og man får 4 til eksamen i skriftligt, hvad ligger ens snit så på i matematik? Jeg har hørt at de begge karakter (både eksamen og årskarakter) står står på eksamen... -
STX matematik-samfundsfag
ForumindlægHej folkens, jeg overvejer Matematik A på STX. I den forbindelse tænker jeg, hvilke døre vil blive åbnet op for mig? -
Matematik - udover pensum
ForumindlægHey...Er der nogle, der ligger inde med udførlige matematiske "sager", der kan sikre 13-tallet til en terminsprøve/eksamen på A-niveau?Interessen kommer efter to 11-taller til termins- og årsprøve (alle point opnået), hvorefter jeg har konfronteret min lærer for at høre, hvordan 13-tall... -
GSK mat A beståelsesprocent
ForumindlægHej Studievejledning. Jeg vil gerne gennemføre Mat A på gsk - og derfor vil jeg gerne gå det sted i kbh der har den største beståelsesprocent. Kan du fortælle mig hvor jeg finder den eller hvilken skole der har det? Venlig hilsen Line -
5 Fag på A-niveau?
ForumindlægHvor slemt er det egentlig med 5 fag på A-niveau? Hvordan oplever i at det er? Jeg overejer at hæve kemi såvel som tysk så jeg ender du med: Mat A Kemi A Tysk A Historie A Dansk A Har man 5 afleveringer for per uge? :( -
Hvordan foregår matematik B
ForumindlægHej folkens! Vil lige spørge om man kan komme op i de ting man har lært i 1.g eller er det lun det man lærer i 2.g hvis man skal til eksamen og hvis Man nu ikke har følgt med igennem året kan man stadig få gode karakter end 00 og hvordan fåeegår det plz hjælp mig Går på 2.g handels - hhx -
FACIT: Matematik A STX 18. maj 2017
ForumindlægMatematik A, 18 august facit. Hvis jeg har overset en opgave, eller lavet en afrundingsfejl så må I gerne kommentere det! Jeg kar kun løbet sættet hurtigt igennem. Jeg ved, at Studienet uploader løsninger med metoder osv, så dem kan I kigge på når de er færdige. Jeg har forsøgt at huske at skriv... -
Tysk A
ForumindlægHej. Jeg står og skal til at vælge valgfag til 3.g (sidste frist for aflevering af valgfagsskemaer er d. 15. februar), og jeg overvejer at tage tysk på højt niveau. Er der nogen herinde som har det, og som evt. vil fortælle lidt om fordele/ulemper ved faget?På forhånd takVenlige Hilsner
