Søgning på: tysk disposition berlin. Resultater: 16081 til 16100 af 18958
-
Grammatisk Korrekt oversat??????
ForumindlægHejsa er der nogle som, kan tjekke om min tyske tekst, er oversat korrekt? Tusind tak på forhånd:) In meiner Kindheit, habe ich Angst in der Schule gehabt. Wegen meine Hauptfarbe oder weil ich zweisprachig bin. Deshalb ich diese Thema gewählt. Ich finde dass interessant, weil meine Muttersp... -
hjælp til lille spansk oversættelse
ForumindlægHola! Jeg har som opgave for, at oversætte en masse små sætninger fra dansk --> spansk. Er der måske en venlig sjæl derude, som vil tjekke om oversættelserne er korrekte? 1. María og Carlos er fra Spanien - María y Carlos es de España. 2. De er gymnasieelever (stud... -
Oversættelse
ForumindlægHej, jeg er i gang med en tysk aflevering, hvor jeg skal skrive om Natascha Kampuschs flugt fra hendes kidnapper. Dog er der nogle sætninger indimellem, som jeg er lidt i tvivl om, og ville høre, om der var nogle, der ville hjælpe mig med. Det er disse sætninger, som jeg ikke ved, om er rigtige: ... -
dårlig til gramatik - hjælp til rettelse :)
ForumindlægHej er der en der gider se min lille stil igennem for fejl, har meget svært ved tysk og gramatik så har siddet med en ordbog i flere timer nu og håber derfor på hjælp :) På forhånd mange tak Lægger den ind her: Tagbuch Unter heutigem Datum Samstag 08-03-08: 2w in Florenz Es ist die Abreise... -
13-tal
ForumindlægSå er eksamenerne i fuld gang... og jeg tænkte på, om der er nogen der har fået 13? -
Humanisme/Naturvidenskab
ForumindlægEr det nemmere at forholde sig til naturvidenskabelige fag, end det er med humanistiske? Hvor naturvidenskaben har et facit til det meste, er humanismen skruen uden ende - man kan formulere og argumentere, uden at have noget endegyldigt bevis, for en given påstand? - Evidens! - Lad os debattere... -
hvorfor beskæftige sig med historie?
Forumindlægnår vi i dag lever i en tid, hvor vi anerkender at vi ikke kan rekonstruere fortiden eksakt. Vi erkender at vore rekonstruktion påvirkes af den tid, den kultur og det sprog vi har. Vi kan ikke sætte os udenfor disse.. Hvorfor er det så værd at beskæftige sig med historiefaget trods disse erkendel... -
Super-elev-fremtidsmå- why not 13?
ForumindlægJeg er meget god til et fag, og har allerede læst alt gymnasiestof til mit fremtidsmål, går i folkeskolen, men gør meget for at blive klogere. Jeg er afhængig af at læse ord...elsker det bare...som inspirerede mig til at skrive egne stile..har et par af dem...hvorfor vil lærer ikke indrømme at ma... -
Jeg vil være kirurg
ForumindlægHejjeg skal i 9. klasse efter sommerferien og vil som overskriften siger gerne være kirurg. Jeg ved der er lang tid endnu, men det er da godt at starte at tænke på det nu. Jeg har læst mange af debatterne herinde og har set at der også er mange herinde der gerne vil læse medicin.Hvilke planer har... -
EM FODBOLD
ForumindlægYep, så er den endelig gået igang :) Portugal vandt over Tyrkiet med 2 mål.. YEEEES!!! Tyrkiet skal bar ud.. Gider slet slet ikke se dem vinde :D Men hvem hepper i så på? Ja self hepper vi alle på vores smukke danske landshold!! MEN MEN MEEEEN, Hvis de nu skulle gå hen og tabe (NOGET SOM BARE I... -
Eksamen 2011: Einfach weg
ForumindlægHej. Er der nogen der er god til tysk, som gider at kigge min opgave igennem? Jeg har ingen idé over hvor jeg flyder. Opgaven er langt fra god, så meget ved jeg. Sig jeres ærlige mening. I må meget gerne bedømme en karakter. :) <p class="MsoNormal" align="center" style=&q... -
Rettelse af stil. (som englene flyver)
ForumindlægJeg skulle besvare det følgende spørgsmål:\n1.Personkaraktistisk.\n2.Problemstilling\n3.Selvvalgt opgave + beskrivelse af opgave.\n\n\nOpgave 1:\n\nPerson karakteristisk\n\n Mens vi læser novellen, er den eneste person vi møder: Sisse. Hun virker som en rolig og betænksom person. Hun har mørkegrø... -
Aflevering - i morgen.
ForumindlægHey, nu har jeg gennemrettet teksten, og jeg skal aflevere denne i morgen - så gider I lige kigge den igennem for fejl? Det kunne være en rigtig stor hjælp. På forhånd tak. :) 1) Martha Litzl, die auch Litti von Familien Brandt genannt wird, ist eine Frau die viel während ihres Lebens erlebt hat... -
Ret min oversættelse!
ForumindlægGod aften Hr og Fru Danmark, Jeres hjælp vil være uvurderlig værdsat. Jeg mangler lige lidt hjælp til at rette min engelske oversættelse. På forhånd tak! Vi takker for Deres henvendelse af 15. december 2000 og beklager, at vi ikke er vendt tilbage tidligere, men vores virksomhed har været fer... -
Sammensatte verber
ForumindlægHej. Jeg prøver at få hævet min karakter i tysk, er der nogle, som vil hjælpe mig med at rette mine fejl eller lige sig, hvor jeg måske skal ikke igennem igen? Det kunne være så rart. Tak på forhånd. - Ich löse ihn nach der Mittagspause ab - Ich habe ihn nach der Mittagspause abgelöst - D... -
Rettelse af referat.
ForumindlægHej. Jeg har lavet et referat, er der nogen der kan rette den? Flugten Anden verdenskrig 1440. Paul og Rosie er på flugt med Clark, fordi at de bliver jagtet af tyske agenter. Clark, har stjålet nogle hemmelige tegninger af en kommunikationsradio som mange tysker vil have fat i. De skal syd... -
SSo analyse og fortolkning, hvordan? ..haster! :S
ForumindlægJeg er igang med at skrive min SSO i engelsk lige nu, og skirver om bogen "Ben, in the World" der er en efterfølger af "The Fifth Child". Skrevet af Doris Lessing.\nMin opgaveformulering lyder sådan her:\n"Der ønskes en analyse og fortolkning af Doris lessings roman Ben, ... -
Endnu en bøn om hjælp angående metoder
ForumindlægHej folkens. AT står for døren og om en lille uge skal jeg op og fremlægge min synopsis. Jeg har generelt godt styr på hvad jeg vil sige og har lavet en disposition osv. Det som volder mig flest problemer, er dog de (irriterende) metoder. Mine fag er engelsk(A)/historie(A). Overordnet set redegør... -
FSA fysik/kemi. Al slags hjælp er kærkommen
ForumindlægHalløj derude - Jeg befinder mig i den situation, at jeg skal op i mundtlig fysik/kemi her på tirsdag d. 9/6. Jeg er begyndt at læse pensum op, dvs. større eller mindre uddrag af de fem bøger, som vi er blevet undervist i de seneste 3 år. (Bøgerne hedder: Luft og vand, Kemien omkring os, Magnetis... -
SALTE - HASTER LIDT :)
ForumindlægHej alle derude bag skærmen :) Jeg står og skal op i fysik FSA her en af dagene, og er nu kommet til emnet salt, hvor jeg har lavet en lille disposition over hvad jeg kan sige og hvilke forsøg jeg vil bruge, men nu er jeg så gået lidt i stå. Jeg har tænkt mig at starte med at sige, hvad et salt e...
