Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 16181 til 16200 af 109300
-
Nogle som kan hjlæpe mig nu??
ForumindlægHey, jeg har brug for lidt hurtigt hjælp:JS = afstanden fra jord til sol. Hypotenusen i trekanten jord, måne, sol. JM = afstanden fra jord til måne. Den korteste katete i trekanten jord, måne sol. Trekanten jord, måne, sol er retvinklet. Vinklen fra jorden = 89 grader. Vinklen fra solen = 1 grad.... -
Omeksamen
ForumindlægHejsa, ville lige høre om nogen af Jer ved hvornår man senest skal meddele hvornår man ønsker en omeksamen?Kan man også be om en eksamen næste år, for et for et fag man afsluttede i år UDEN eksamen? -
Antal timer og afleveringer ved højniveaufag
ForumindlægSøger en side, hvor der er beskevet de enkelte valgfag. Herunder er jeg interesseret i kemi, matematik og fysik A-niveau.Vil specielt gerne vide hvor mange afleveringer der er i de enkelte fag, samt antal timer (mener det er 5?...)Har været inde på www.uvm.dk og lede, uden held.På forhånd tak for... -
Tvivl om udregning af gennemsnit
ForumindlægJeg går på 3 år, og skal muligvis have min hue her til sommer. Jeg er dog kommet i tvivl om hvordan skolen udregner om man har over 2 i snit, da jeg har hørt at de regner ens årskarakter med. Passer det? Altså vil det sige at ens eksamens karakter ikke har så stor en betydning? Hvis ja, regne... -
Ideologi
ForumindlægHej,, jeg ville lige spørger om en ting. Hvad er Ideologi? På forhånd tak..:) -
Rette stil?
ForumindlægHej. er det nogen som vil være rigtig søde og rette min stil? -
''SKIFTE GYMNASIUM''
ForumindlægHej. Ja, som i kan læse så er det det jeg har overvejet i næsten 2 mdr. hver dag. Jeg ligger på et gennemsnit mellem 6 & 7. Jeg er ret aktiv i timerne og laver altid lektiernæsten). Problemet er at jeg går i en dårlig klasse/ skole. Det er nemlig det sociale netværk som jeg er træt af. Da det er... -
Kandidat
ForumindlægHej derude, jeg skriver da jeg har et spørgsmål angående hvilken kandidat jeg evt kan søge efter økonomistudiet. Jeg startede med at læse 2 semestre på softwareingeniør men valgte at skifte til økonomi på grund af forskellige årsager, bla studiemiljø og at jeg mistede interessen for at programmer... -
STUDIETUR
ForumindlægHej Studi! Vi skal på studietur næste år, og jeg vil derfor spørge, om der er nogen, der kender nogle spændende, billige rejsemål? I må meget gerne komme med nogle henvisende links! Mange hilsner Tissi PS. Vi vil ikke til Berlin! -
Motiveret ansøgning - Jordemoder
ForumindlægKære Alle Jeg er SSA og brænder for at blive jordemoder. Det er her jeg har brug for jeres hjælp. Jeg skal skrive min motiveret ansøgning, men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gå i gang. Hvis der er nogen der har arfaring med at skrive motiveret ansøgning til jordemoder studie, jeg vil me... -
Komma foran ledsætninger
ForumindlægHej forum, Jeg har et spørgsmål angående kommaer, især i forbindelse med ledsætninger. Jeg tager udgangspunkt i det grammatiske komma, hvor der sættes komma foran ledsætninger. Men indlægget skal ikke være en diskussion hverken for eller imod det grammatiske komma! Når jeg læser i bl.a.... -
Præpositioner
ForumindlægHvorfor hedder det: "Jeg bor på Fyn" "Jeg bor i Jylland" Har det noget at gøre med, at Fyn er en ø, og derfor er der en relation: Fyn ⇔ en ø... Hvor Jylland ikke er en "ø" men er landfast. :) For så kan man vel heller ikke sige; "Jeg har været i island&qu... -
Kulturmøde - Nationalstater
ForumindlægHjælp! Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal besvare de her to spørgsmål 1. Er det relevant at tale om nationalstater i en globaliseret verden? (se realisme og idealisme tilgangen i skemaet "Argumenter for og imod nationalstaten".) 2. Er nogle nationalstater mere overlevelsesdygtige end ... -
Vektor: Skæringspunkt mellem linjerne
ForumindlægHej Jeg har prøvet at løse denne opgave, men af en eller anden grund giver svaret noget mærkeligt og jeg kan ikke helt se hvor og hvad det er jeg gør galt :/ (Det er kun a og b) Jeg vedhæfter lige opgaven alt hjælp modtages med kyshånd -
Hjælp til 2 opgaver
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe med disse to opgaver? :) Det er så langt jeg er kommet: Opgave 1: (a+b)^2-a^2/2a+b <=> a^2+b^2+2ab-a^2/2a+b <=> b^2+2ab/2a+b <=> b*b+2*a*b/2*a+b Opgave 2: 2/a=3a+a/2 <=> 2=3a+a/2*a <=> 2=3a+a^2/2 Merci ^_^ -
fast vending
ForumindlægEr der nogen der ved om jeg kan oversætte den faste vending "mere mellem himmel og jord" direkte til engelsk? Altså : "more between heaven and earth"På forhånd tak. -
Nyttige ting til FSA.
ForumindlægHej alle. Ud over de basale ting som pc, ordbøger og skrive, regne og -tegnemidler, er der så andet ekstra, som jeg ville have nytte af at eje? Jeg ville også gerne vide, om der findes nogle fantastisk gode grammatikopsamlinger til tysk og engelsk? Alle forslag er gode :P - Kevin -
grammatik
ForumindlægI efteråret 1985 var der en serie flykatastrofer. Skal man lave ordstillingen om, fordi engelsk har ligefrem ordstilling? There was a series of air disasters in the fall of 1985? -
Disposition - Emner?
ForumindlægSidder og laver min Dispositon til Mundtlig engelsk FSA og kom så til at tænke på de forsellige emner . Jeg er lidt løbet panden mod en mur, har intet emne at skrive om! Vil finde et godt emne der samtidig er intresandt, Har i nogle forslag ? -
Sleep now in the Fire
ForumindlægHej alle Er i gang med en engelsk opgave hvor vi skal analyserer en sang. Jeg har valgt sange Sleep now in the Fire med RATM Nogle der kan hjælpe mig lidt med det? Hilsen Adam Tage
