Søgning på: The happiest days of your life. Resultater: 16281 til 16300 af 22366
-
Debat: Islam, Kristendommen, Jødedommen etc.
ForumindlægGodaften Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad i generelt tænker om religion. Jeg har et simpelt spørgsmål til jer: Har du en religiøs overbevisning ? Selvom ovenstående er et ja/nej-spørgsmål, vil jeg gerne have en begrundelse for jeres overbevisning eller manglen på den :-) Mvh. -
Tangentplanens ligning
ForumindlægHej Opgaven er vedhæftet som et billede. Det gik helt findt, og fik en god resultat MEN, med en fortegn forket X( Er der nogen som, kan se, hvad jeg har gjort forkert. Har gået igennem den så mange gange. Jeg har fået "normalvektoren" til at være: er det korrekt? Jeg har derved ... -
Medicin
ForumindlægHvor mange herinde har tænkt sig at læse medicin? Just a thought.. Maria -
Ekstra baldet vs Jp
ForumindlægHvilken avis syntes i er bedst, og hvorfor? -
SSO Opgave: emne,problemformulering.
ForumindlægGoddag,allesammen. jeg har valgt Islamisme som politisk ideologi som emne for min sso-opgave i samfundsfag. Og skal nu lave en problemformulering, her ku godt tænke mig lidt hjælp til, jeg har Har tænkt på at skrive opgaven om opfattelsen af islam og islamisme,forskelle evt ligheder og så dereft... -
Ellipser (andengradsligning)
ForumindlægHej alle Jeg har følgende andengradsligning x^2+16y^2-8x+32y-32=0, hvor jeg skal finde ellipsens centrum og halvakser. Jeg ved at jeg skal benytte formlen for ellipsen med centrum i punktet (p,q): (x-p)^2/a^2+((y-q)^2/a^2=1, men kan ikke løse opgaven. Er der en der kan hjælpe mig med at løse... -
Hvorfor jeg lige den eneste?
ForumindlægHej Sp. Hvorfor er det lige mig som er den dummeste i familien. Min mor = Læge Far=ingeniør Storebror= 1 semester ved Revisor. Mig= Igang med folkeskolen, og har nok ikke de største evner til at kunne klare gymnasiet så godt. Men, jeg troede der var en sammenhæng, når ens ''forældre'... -
Partiel
ForumindlægHej Hvad er "partial derivative" ? -
Asteroide
ForumindlægJeg har i en opgave regnet med en asteroide (på 10 km i diameteren) hvad der ville ske hvis den ramte jorden. Den har en hastighed på 20 km/s altså 20000 m/s og dens masse er 2g/cm^3 eller 2000 kg/m^3. Den er kugleformet og på den måde kan jeg bruge rumfanget for kuglen for at finde massen (1,04*... -
Brændværdier
ForumindlægHejJeg vil høre om der er nogen der ved hvad den nedre(!)brændværdi er for Methan og Ethanol.Med venlige hilsen Sebastian -
Kendte mennesker fra Wien
ForumindlægHej, jeg sidder med en tysk ogave om Wien, og jeg skal skrive om kendte mennesker... men jeg kan ikke rigtig finde nogen interessante undtagen mozardt. Kender i nogen ? på forhold tak :) -
Parantes
Forumindlæghej.Jeg søger evt. hjælp til denne måde at regne med paranteser, eks:6*(X*4)søger ikke et resultat, blot hvordan man regner et sådan stykke...på forhånd tak -
Bestem sin(arcsin(-2,0))
ForumindlægJeg forstår ikke hvorledes denne skal løses? -
massepektroskopi
ForumindlægHej! Kan du forklare mig hvordan man finder M+ på et massespektrum?? jeg forstår det nemlig ikke helt. For det er ikke altid det højeste udslag på spektret.. eller hvad? jeg har i det hele taget virkelig vanskeligheder ved at tolke ms-spektre, så hvis du vil være en behjælpelig sjæl og give mig n... -
Kemisk struktur
ForumindlægHejsa Hvordan vil i redegøre for acetylsalicylsyres kemiske struktur? Jeg tænker selv på at nævne benzoesyre og acetylgruppen som den består af. Men dette kan jo skrives på to linjer. Moelkylet er jo relativt simpelt. Hvad tænker i, når det er ment som et helt punkt i SRP? Lærerne har sikkert ... -
doktrin og traktat
ForumindlægHej alle jer gode mennesker? :) Er der nogen der kan nævne de doktriner og traktater der findes? Håber i virkelig kan hjælpe mig ud af det her problem Venlig hilsen Babaloow På forhånd tak :) -
Store begyndelsesbogstaver i overskrift?
ForumindlægOverskrift: "Danisk rules and customs". Skal navneordene - altså "rules" og "customs" - skrives med store begyndelsesbogstaver? -
HASTER: Fil-uploading for stor
ForumindlægJeg skal sende en vigtig projekt video til en veninde, men filen er simpelthen så stort, at man hverken sende den via gmail eller hotmail... Er der nogen der ved, hvor man ellers kan sende en større fil på over 25 MB..?? -
inertimoment
Forumindlæguled inertimomentet for en stang, der drejer om en akse, der går gennem stangens midtpunkt -
borgerrettighedsbevægelsen i USA
ForumindlægHej :) Jeg skal til at skrive srp om den amerikanske borgerrettighedsbevægelse. Ville bare høre om der var andre der havde skrevet srp om dette emne, hvordan det var gået og hvilken kritik i fik? Kan i komme med nogle gode råd til hvad jeg skal og ikke skal komme ind på, og har i evt. nogle goder...
