Søgning på: matematik noter skriftlig c. Resultater: 16301 til 16320 af 102572
-
Cosinus/sinus/tangens
ForumindlægJeg har nogen problemer med en matematik opgave der lyder således: I en retvinklet trekant, ABC, er længden af hypotenusen c= 5,764. Længden af kateten a = 2, 958 Beregn størrelsen af vinklerne A og B samt længden af den anden katete. -
Dansk/samfundsfag
Forumindlæghejsa Jeg vil bare lige spørge hvordan det er at have dansk og samfundsfag i gym. og hva får man for og hvad skal man kunne ? Har boet i dk i fem år. Er ikke særlig god til dansk men prøver at forbedrer mig hele tiden da jeg skal starte i gym om to måneder. Fik 9 i mundtlig og 9 i skriftlig ... -
har brug for hjælp
ForumindlægHej allesammen. Jeg har matematik opgave, der skal man finde h i ligningen. T = b * h / 2 håber de klogere hovede kan finde ud af. :D -
Ingen karakterer i rapporter?
ForumindlægHejVi har lige fået ny lærer i fysik, da vores lærer gik på barsel.Vi har lige lavet og afleveret vores første rapport, opbygget efter et forsøg om den specifikke varmekapacitet.Iflg. vores nye lærer får man ikke karakterer for rapporter, da de skal bruges til eksamen. De bliver kun godkendt elle... -
Symboler...?
ForumindlægHvis jeg vil stille et spørgsmål om matematisk / logisk syntaks og det tegn jeg vil skrive ikke er at finde på den lille Ω-knap i "overliggeren" (Eksempelvis vektor-symbolet, specifikt nul-vektoren (0 med streg *under* ifølge den bog jeg bruger her.), er jeg så bare "out of... -
Fysik årsprøve
ForumindlægHvad er den bedste metode at læse op til fysik mundtlig årsprøven? -
Eksamen
ForumindlægHaii..Jeg skal til eksamen i mundtlig tysk A, og ville lige høre om der er nogen, som har nogle gode noter enten til "Die Ehe der Maria Braun" eller til telefonsamtalen??Håber der er nogen derude?!Held og lykke med jeres eksamener.. :) -
liniær funktion
Forumindlæghej jeg spurgte lidt tidligere og troede jeg forstod det hvilket jeg desværre ikke gør. hvis jeg nu har y=10x-3 og vil skrive det på formlen ax+by+c=0 og det bliver -10x + y + 3 = 0 hvad skal jeg så sætte ind i afstandsformlen på y's plads? blive det 1 eller 0?? -
Terminsprøver 9. klasse
ForumindlægJeg skal snart til at have terminsprøve, her i 9. klasse. Så vidt jeg kan forstå på lærerne, får man ikke specifikt at vide, hvilke emner man kan ressikere at komme op i osv. Er der nogle som kan fortælle mig, hvordan jeg så bedst muligt kan forberede mig, til de her prøver? :) -
hjælp til engelsk oversættelse til rettelse søges
Forumindlæghej..ville være meget taknemmelig hvis i kunne rette mine grammatiske fejl i det engelske tekst..tak på forhånd..1.Lornas onkel arbejder for hårdt, ryger for meget og får for lidt motion.Lornas uncle works too hard, smoke to much and gets too (little) exercise.2.“Onkel Ben. Hvorfor ryger du altid... -
Gennemsnit
ForumindlægNogle der kan hjælpe med b og c? -
Terminsprøve i dansk?
ForumindlægJeg tænkte om der er nogle, der allerede har været oppe i dansk skriftlig fremstilling? Jeg skal nemlig til terminsprøve i dette her på mandag, og ville lige høre om nogen evt. kender til stile-emmerne? -
HJÆLP! jeg skal til terminsprøve i engelsk i morgen
ForumindlægJeg skal til terminsprøve i engelsk i morgen. jeg ved overhovedet ikke hvordan jeg skal forberede mig, men jeg ved at det er fsa engelsk 2008 jeg skal op i. Kan nogen fortælle mig hvad det er? -
Terminsprøve - gode råd?
ForumindlægHalløj! Jeg skal op til engelsk terminsprøve i morgen, og ved ikke helt hvordan jeg skal øve mig. Har i nogle gode råd? :) Prøven består af to dele, den ene uden hjælpemidler hvor det er grammatik. I den anden del skal man skrive en stil, og alle hjælpemidler er tilladt her. -
Apps og hjemmesider til træning af engelsk?
ForumindlægHej. Først og fremmest: tak til alle jer der af egen frivillighed tager sig tid til at hjælpe andre - I gør en kæmpe forskel for personen der sidder på den anden side af skærmen! MIt spørgsmål er: hvor finder jeg hjemmesider / programmer som kan lærer og træne mig i engelsk på højt niveau (Enge... -
Historie på stx
ForumindlægEr historie et fag man SKAL have på stx? Eller er det noget man kan vælge fra? -
HF og STX meritoverførsel?
ForumindlægHej gutter og gutinder. Jeg har søgt men kan ikke finde en løsning og håber på at en af jer kan hjælpe. Jeg går nu på HF men jeg har taget 2. færdigt i gymnasiet. Jeg har nogle årskarakterer som jeg gerne vil bruge i fag som jeg har afsluttet men det jeg gerne vil vide er om jeg kan bruge nogle å... -
Studieretningsprojekt hjælp
ForumindlægHey ;D Er der nogen som har skrevet studieretningsprojekt i fysik(a) + matematik(a) om enten det skrå kast, rakkerts besvægelse eller penduler?? Har vireklig brug for hjælp, er helt lost! På forhånd tak :o) -
Differentiation af en lineær funktion
ForumindlægJeg skal op til matematik A mundtlig eksamen, og et af spørgsmålene lyder: Redegør for hvordan en lineær funktion differentieres. Jeg har prøvet at redegjort dette, og jeg har vedhæftet dokumentet. Vil lige høre, hvad i synes? -
vindmølle
ForumindlægEr der nogen som kan hjælpe med opgave b, c og d?
