Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16301 til 16320 af 321608
-
Hjælp til arbejdsspørgsmål
Forumindlæghej studieportalen. jeg og en af mine venner er i gang med at finde på spørgsmål til naturfagsprøven. vi har om rummet og har valgt emnet mennesker i rummet, altså sådan noget med mennesker der skal bo på andre planeter og lignende. kom med nogle spørgsmål hvis i har nogle. kom endelig også ... -
Jeg vil gerne skift klasse
ForumindlægHej, i dag mødte jeg mine nye klassekammerater på det gymnasium jeg skal starte på. Der var 6 af mine andre gode venner, der kom i en anden klasse. De er nogle af mine bedste venner og jeg kendte absolut ingen i den klasse jeg kom i. Jeg vil derfor spørge, om det er muligt at skifte klasse? Og h... -
En passende variabel og matematisk model
Forumindlægifølge FN's befolkningsprognose forventes jordens befolkning fra 1990 til 2025 at vokse fra 5,3 mia til 8,5 mia. Giv på dette grundlag en vurdering af jordens befolkning i år 2000 og 2050. Tildel passende variabel og opstil en matematisk model for udviklingen af jordens befolkningstal. Håber... -
differentiallligning
Forumindlæghej. nogen der kan hjælpe mig i gang med den her opgave. jeg er helt lost.....i en model for rygtespredning inden for en gruppe på 500 personer er antallet af personer y, der har hørt et bestemt rygte, en funktion af tiden t. Der gælder, at den hastighed, hvormed y vokser, er propertional med pro... -
Politiske spørgsmål..
ForumindlægHiii alle studi'z.. - har lige nogle få spørgsmål, har ledt og søgt, men kan ikke "rigtigt" forstå det .. Så hvis en eller flere af jer kunne forklare disse ord, (meget konkret og lad som om det er til en 5. klasses elev!) : Hvad vil det sige at være "højreorinteret" og ... -
Kvadratrødder
ForumindlægGodaften Studieportalen Hvordan beregner man eller kommer man frem til resultatet af √-1 -
Hvad laver I??
ForumindlægGanske enkelt, hvad laver I i fritiden ud over at studere hårdt? Nogle former for sport eller andre spændende interesser eller hobbies? :). Forklar gerne hvorfor I går/laver det I nu gør. -
juleopgave igen..!
Forumindlæghey igen..!har lige en juleopgave til som jeg bare ikke kan finde ud af...: her kommer den..: tage 10 mønter, læg den på 5 rette linjer, med 4 mønter i hver....! på forhånd tak....!pirnsessepigen..! -
haster!! engelsk eksame 17.juni
ForumindlægHej. jeg skal op i mundtlig engelsk d.17.juni... jeg har lavet en disposition om Apartheid, hvor der indgår noget om ANC... men jeg ved ikke rigtig hvad ANC(african national congrass) er... jeg har søgt på wikipedia, men jeg forstår ikke rigtig noget... er der nogen der kan bare sådan lidt skrive... -
vi prøver igen
ForumindlægVi prøver igen, jeg mangler en begyndelse til min bog. Kan ikke rigtig finde på noget at skrive, men jeg mangler ideer, til begyndelsen. Bogen skal handle om en dreng, der oplever krig og mister en af hans bedste venner, de flygter til et land, hvor der er fred (holland). I den nye verden, hvor ... -
Historiesyn? Definition og anvendelse?
ForumindlægHej. Jeg skal til 3.g eksamen i historie på mandag og har i den forbindelse spørgsmål vedr. begrebet "historiesyn": Vælger man som eksaminand (bevidst eller ubevidst) et historiesyn og behandler det ukendte kildesæt ud fra dette med henblik på eksempelvis at finde årsager til en samfund... -
matematik
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe mig med at løse opgaven? på fårhånd tak. om en linieær funktion f med regneforskrift f(x)=ax + b gælder, at f(-1)=8 og f (7)= 12 bestem tallene a og b. -bestem f (5) og f(10) -bestem x, så f(x)=15 jeg ved formlene for a og b. altså når jeg skal finde a så skal jeg bru... -
Kære gymnasieelever: I aner intet om det virkelige liv!
ForumindlægKære gymnasieelever og diverse videregående folkNår man sådan læser hvad der bliver skrevet herinde som en fra det virkelige liv så chokerer det hele sku en.Altså hvem fanden tror i i er?Jeg er håndværker og selvom jeg bor hjemme så lever jeg i det virkelige liv.I lever virkelig i det man med et ... -
Homers sammenligninger i Odysséen
ForumindlægSammenligninger siges at være noget der ofte ses hos Homer, men hvad betyder sammenligningen i Odysséens 5. sang, v. 488-493 - nogen der ved det?? -
jeres mening!!!
Forumindlæghej Hvad synes i om i historen vil gerne høre jeres mening. Det var julilus´s 5 års fødselsdag, regnen pillede ned, han kiggede ud af lejlighedens eneste vindue. Nede på legepladsen leger alle børn i mudderet, de var ligeglade med vejret, det betød nemlig intet hvis de bare havde de... -
lære om at være dansk
ForumindlægHej derude er der nogen som har en idé hvorvidt og hvordan man i skolen kan lære om at være dansk -
TI-89 - hjælp mig?
ForumindlægVed ikke om det er det forkerte sted at spørge, men på min TI-89 lommeregner jeg er kommet til at "store" x som en helt konkret værdi. Hver kan jeg skriver x, opfatter min lommeregner det som et andet tal nemlig 0. Hvordan får jeg det tilbage til standart, så x svare til x og der derm... -
Grafen for en funktion...
ForumindlægGrafen for en funktion af typen y= b•xa går gennem punkterne P(10.19) og Q(25.11) a) Bestem tallene a og b Er der nogle der kan fortælle mig punkterne? for efter hvad min klassekammerat har sagt om mit svar på denne opgave, er jeg helt gal på den. -
Isolering
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg har en matematikaflevering for til på fredag og der er to opgaver hvor jeg skal isolere en ukendt størrelse, hvilket ikke er min stærkeste side. Så jeg håber I kan hjælpe mig lidt på vej :D ? 1. opgave) Isoler r i ligningen π * (r+h)2 - π * r2 = A hvor h er po... -
Danmarks ruten
ForumindlægHej alle, Der er nogen spørgsmål jeg håber i vil kunne hjælpe mig med angående Danmarks ruten de sidste 750 mio år. 1. Overvej hvilke miljøer (klimabælter) Danmark har passeret på sin vej. 2. Undersøg om der sker nogen udvikling i bevægelseshastigheden perioden igennem. 3. Giv et par...
