Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 16381 til 16400 af 63056
-
Hej;-)
ForumindlægHej:-) - Er der nogen der kan hjælpe mig med at rette denne stil? (Det er meningen at det skal være slutningen på historien "Hamide spielt Hamide" ). Es wurde bereits 3 Tage, seit ich das letzte Mal gesehen Hamide, ist es Zeit, dass ich sie wieder besuchen, so bin ich auf dem Weg ... -
HJÆLP MED AT FINDE ET EMNE!!!!!
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til at finde et underemne til projekt uge. Mit deleemne er de ti bud, altså at man fx. godt kan tage om den bud der siger at man ikke må dræbe, og så snakke om dødstraf.... Håber i kan hjælpe, tak på forhånd!! -
Løs ligningen!!!! JEG SKAL BRUGE HJÆLP
ForumindlægHej :) Jeg skal løse denne ligning: (x-3)^2-4=0 Er kommet lidt galt afsted med den, så håber jeg kan få hjælp herinde :). Forresten, kunne jeg også godt bruge hjælp til denne opgave. En funktion f har forskriften: f(x)=2x^3-5x^2+2 Jeg skal beregne en ligning for tangenten til grafen for f(x) ... -
Hjæææææælp til en gåde??
ForumindlægJeg har en gåde :D Der var 7 venner og de ville i biffen sammen. Den første gut kunne hver dag. Den anden gut kunne hver anden dag Den trejde gut kunne hver tredje dag den fjerde gut kunne hver fjerde dag den femte gut kunne hver femte dag og den sjete gut kunne hver sjete dag. Hvornår kan de all... -
Kan man klage over mundlig årskarakter?
ForumindlægJeg har her i slutningen af 3.g fået 4, som årskarakter i religion C. Dette er jeg ret utilfreds med, da jeg er forberedt til alle timer, samt siger noget og følger med hver dag. Jeg føler mig uretfærdigt bedømt, da dem som jeg har arbejdet i ... -
High school
ForumindlægHej. Jeg er netop vendt hjem fra USA hvor jeg har gennenført et 3 årigt high school forløb. Nu er jeg lidt i tvivl om hvad jeg har af muligheder i Danmark. Jeg føler ikke umiddelbart for at skulle til at læse igen, så er der nogen der kunne fortælle mig hvad der er af jobmuligheder? Jeg håber d... -
Seem or seems?
ForumindlægHedder det: Sometimes life seem/seems boring? og hvorfor? -
Jeg skal bruge dine 12-taller
ForumindlægKære alle! Jeg er ved at samle alle de afleveringer, jeg kan, som vel og mærket har fået karakteren 12. Jeg er ved at undersøge forskellen på karaktergivningen landet over, og det ville være helt perfekt, hvis I ville være så venlige at sende mig alle de afleveringer, I har fået 12 i. Det vil, ... -
Gymnasie Karakter
ForumindlægGoddag Studieportalen I dag fik jeg afsluttet folkeskolens afgangseksamener og dermed min ni-årige undervisningspligtige skolegang. Jeg har efterfølgende besluttet at forsætte på Stx. Den helt store drøm en doktorgrad i Medicin (Læge). Men foreløbigt vælger jeg at fokusere på min nærmeste... -
Matematik
ForumindlægFrederikke har 4 km til skole. En dag tager det hende 20min. Frederikke cykler til skole med en gennemsnitsfart på... Er det ikke 0,2 km/t -
HASTER!!
ForumindlægHej sidder med noget sandsynligheds regning som driller utroligt meget!! Nogen som vil hjælpe? -
Biologi (Kroppens kredsløb) & (Ekstraopgave)
ForumindlægHej jeg har fået en opgave for i skolen, som skal afleveres på tirsdag. Hvis nogle ville være så søde & venlige at hjælpe mig med disse spørgsmål kunne det være dejligt for kan desværre ikke finde svar på dem :) 1. Du skal på vandrertur i polar området, om vinteren. Hvilken mad vil du tage me... -
Stil: Mode og medie
ForumindlægMODE OG MEDIE Unge bruger i dag mange penge på tøj. Smarte bukser til 150 kr. betyder intet, hvis ikke det er mærkevarer. De unge kan betale flere tusinde kr. hvis de vil. Desuden er det ikke enkle par bukser, eller bluser de unge... -
matematik
Forumindlæghvordan laver jeg det i maple ? I et område lever en bestand af rensdyr. I en model kan udviklingen i antallet af rensdyr i bestanden beskrives ved en løsning til differentialligningen dy =0,23·y·??1− y ??−s·y, dt 1073 hvor y betegner antallet af rensdyr i best... -
:9;(
ForumindlægHej... Har det bare virkeliggggg, og virkelig dååårlig over sådan en ring karaktere jeg har fået, har knoklet i de 14 dage og får 02, det er til at dø over... Vil I ikke være venlige og fortælle mig, hvordan censoren og lærer bedømmer ens SPR...? Jeg har jo fået gjort alt det der stod i vejlednin... -
reduktion
ForumindlægEr der en der kan hjælpe mig med at reducere dette udtryk, helst med mellemregninger så jeg forstår. (x+y)(x-y)-(x-y)^2-2xy Mange tak på forhånd -
Novelle feedback haster!
ForumindlægHejsa! Jeg har skrevet en novelle, som skal afleveres imorgen. Jeg tænkte lige på om i kunne læse den igennem, og give mig feedback. Det skal være angående sproget, berettermodellen og genren (psykologisk novelle). Med hensyn til berettermodellen, har jeg skrevet, hvor de forskellige dele begynde... -
Hvad startede Den Kolde Krig.
ForumindlægHej. Jeg sidder og skriver en opgave om Den Kolde Krig, men jeg har nogle problemer med at finde noget ordentligt stof. Sådan som jeg har forstået det, så blev tyskland delt op efter 2. verdenskrig, hvor der opstod uenigheder om ideologier og samfundsformer, dvs. kapitalisme vs. kommunisme. ... -
hjælp til matematik
ForumindlægKan nogen hjælpe med at udregne dette?? (7-a) 2 -
rettelse af tysk tekst
Forumindlæghej gider nogle og rette mit tysk?
