Søgning på: srp historie samfundsfag nazisme. Resultater: 16401 til 16420 af 27855
-
Mindre fransk stil
ForumindlægHej derude,Jeg ville hører, om der ikke var nogle søde mennesker derude som gad hjælpe mig med, at rette min lille stil neden for.På forhånd tak,NiklasStil:Hélène vit seule parce que, Jean, son ami a rompu avec elle. Hélène veut vivre pour chaque autre et leur amour. Mais Jean a voulu combattre p... -
stil
Forumindlæghej venner er der nogen der kan give mig nyttige oplysninger om hvordan man kan laver en rigtige super gode modernet eventyr. har ikk fantasien til det. -
Bestå Studentereksamen
ForumindlægHejsa, er det rigtig at man skal have 6,0 både i årskarakter og eksamenskarakterne? Hvad med idræt, musik og billedkunst de tæller jo en halv, så hvis man har fået 7 i allesammen er det så 3,5 ved årskarakter og 3,5 ved eksamenskarakter? Håber nogle kan hjælpe mig, for jeg er bange for ikke at be... -
Redegørende del
ForumindlægHEJ hvor mange sider skal den redegørende del sådan cirka fylde i min omkring, 20 siders opgave ? -
Revolutionært parti?
ForumindlægHej. Jeg har læst mig frem til at SF var et "revolutionært parti", da det blev dannet. Men hvad betyder det egentlig helt præcist? På forhånd tak. -
Ethanol/alk. indvirkning
ForumindlægHejsa allesammen, nu har jeg siddet og googlet rundt, men jeg synes bare slet ikke, jeg kan finde noget brugtbart materiale omhandlende alkohols påvirkning af nervesystemet samt om forbrændingsprocessen (el. udskillelses) af alkohol. Nu vil jeg (da det er til en stor og meget betydentlig opgave) ... -
bevis - Differentialligning
Forumindlæghej :) er der nogle som kan bevis differentialigning for 0 nt´ ordens reaktion og for første og anden -
Tværsnitareal af en kugle formel?
ForumindlægNogen som ved hvad formlen er for en kugles tværsnitareal ? Er det 4*pi*r^2 ? -
Kildekritik/Analyse
ForumindlægHej jeg har nogle kilder. I min SSO opgave vil jeg gerne vise forståelse for dem. Skal jeg analysere dem eller lave en kildekritik. Eller er en kildetrik og en analyse det samme? -
doping
Forumindlæghej jeg har et spørgsmål som jeg er lidt i tvivl hvordan skal besvares. redegør for forskellige dopingsmidler der anvendes indenfor styrketræning og cykelsport? -
Info om Anders Breivik?
ForumindlægHej Jeg har brug for at finde info om Anders Breivik til min AT. Dog synes jeg det er svært at finde hans fulde manifest eller dokumentarfilm om ham. Er der nogen der ved hvor jeg finder gode oplysninger? (det skal helst være noget, hvor man hører Breiviks eget syn på sagen eller eksper... -
Immunforsvaret
ForumindlægHvad sker der når en mikroorganisme trænger ind i kroppens væv? Er det først lymfocytterne og MHC-molekylerne der undersøger mikroorganismen eller kommer makrofagerne med det samme og æder dem? -
AT - 2012
ForumindlægHej. Jeg valgt emnet ( world trade center ) Fag: his & samf Jeg har lidt svært ved at vælge hvilke underemne jeg skal vælge da world trade center et bredt emne. Jeg har læst rundt omkring , men jeg skal have et emne der dækker begge fag. håber nogen kan hjælpe lidt ... -
Så mange muligheder
ForumindlægHej! Jeg er en dreng på 16 år, går på efterskole i tiende klasse lige nu. Her inden for kort tid, skal jeg vælge hvad jeg vil næste år. Jeg er dog meget itvivl. Jeg står i den situation, at jeg rigtig gerne vil på high school. helst om halvandet år(17/18), hvor jeg så vil være senior. Jeg tænker... -
Mundtlig?
ForumindlægHej ! Håber nogen kan svare på mit spørgsmål som lyder: Jeg skal op i skriftlig matematik, fysik og dansk. (A fag). Jeg har været oppe i 2 fag i 2.g, og har en mundtlig eksamen (AT). Så mangler jeg 2 mundtlige. Hvor stor er chancen for at jeg kommer op i mundtlig matemati... -
Antal eksamener for STX
ForumindlægJeg har et par spørgsmål omkring eksamener, som jeg håber I kan hjælpe mig med at finde svar på. Jeg er i tvivl omkring hvor mange eksamener man skal op til i et almindeligt STX- gymnasieforløb på 3 år. Jeg overvejer stærkt at tage 5 A-niveau fag - kommer det til at betyde noget for antalle... -
Dokumentar og kvinde med forskelligt DNA
ForumindlægHej :) Jeg er på udkig efter en dokumentar som omhandler en kvinde, der (så vidt jeg husker) havde et barn, som myndighederne påstod ikke var hendes og derfor fjernede. Hun ville bevise det var hendes med en DNA-undersøgelse, men det matchede ikke første gang! Efter lang tid prøvede hun igen, og ... -
Spørgsmål omkring snit i 1.g
ForumindlægHej:) Jeg har haft en længe drøm om at komme ind på medicinstudiet efter 3.g, jeg er bare nervøs for snittet. Mine karakterer for 1.g er 7 og 10'taller (heldigvis ingen under 7) og mine årskarakterer var 10,7,7 plus 7 i billedkunst som jeg kom op i eksamen, men fik 10 i årskarakter. Mit snit ... -
Studielæsningsrapport
ForumindlægHvordan skriver jeg en studielæsningsrapport, og hvad skal den indeholde ? -
Anatomi - termer og begreber
ForumindlægHej SP. Jeg sidder her med nogle begreber til det anatomikursus jeg er ved at tage online. Jeg er kommet fra til at inversion og pronation ser MEGET ens ud på en fod, ligesom eversion og supination. Men jeg er i tvivl om, om det faktisk er det samme, og hvilken term der er mest korrekt at bruge...
