Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 16421 til 16440 af 48931
-
Oversættelse af 'fragtfrit'
ForumindlægHej Alle. Hvordan oversætter jeg ordet fragtfrit til engelsk? Jeg har nogle forretningsbreve som aflevering. Er det freight-free, eller delevery-free? - Eller noget helt andet? PÅ forhånd tak! -
Hjælp mig med adresse!! Engelskbrev...
ForumindlægHej, jeg skal lave et engelskbrev, men jeg kan ikke komme på nogle engelske adresser, så det virker normalt? Kan i hjælpe mig?:-) Tusind tak på forhånd! -
eksamen hvad skal jeg sige
Forumindlæghej jeg har valgt og sige lidt om homeless(hjemmeløse) i engelsk eksamen Hvad skal jeg sige kan i ikke hjælpe mig -
Oversættelse af "herefter kommer der for alvor skub i handlingen"
ForumindlægJa spørgsmålet er hvordan jeg oversætter følgende "herefter kommer der for alvor skub i handlingen" til engelsk? -
City Life
ForumindlægHeeej. Er der nogle der kender bogen "City Life"?, hvis der er vil i så ikk være sød at skrive et referat om bogen til mig på engelsk? ;) -
"mum and me" OR "me and mum"
Forumindlæghedder det; "mum and me" eller "me and mum"?.. på dansk siger man sig selv til sidst, men hvordan er det på engelsk? -
Fsa rettelse ?
ForumindlægHej er der en venlig sjæl der vil rette teksten igennem? Jeg sætter virkelig stort pris på jeres hjælp(-: Unsere Schule wird nächstes Schuljahr eine Profilschule mit Focus auf Sport und Gesundheit. Dies bedeutet, dass die Schüler jeden morgen gesund frühstücken müssen und leichte Sportübungen ... -
FYSIK/KEMI EKSAMEN
ForumindlægHej derude :-) Jeg sad lige og prøvede at forberede mig til eksamen i fysik/kemi som jeg skal op i her om nogle uger, men jeg kom bare lige i tvivl. - Når man kommer ind og trækker, får man så en dispostion at følge eller? - Hvor lang tid har man til at stille et forsøg op (den første per... -
HÆLP_HJÆLP! Terminsprøve
ForumindlægHej jeg var til terminsprøver og fik 7 i min delprøve 1, tilbage meldingen var at min delprøve 2 var så dårlig at den trak min samlede opgave ned til 02... Dette syntes jeg virker lidt vildt da jeg så har fået under 02 for min stil. Nogle der har kompetencer inden for karaktergivningsområdet, og ... -
Bad stress good stress
ForumindlægHejsa :) Har det virkelig svært i engelsk og skal til at aflevere denne opgave i aften. Vil ikke gang på gang aflevere en skod opgave ( selv om jeg gør mig umage) er der en der måske har tid at se på den og sige mig om jeg kan tillade mig at aflevere den ? På forhånd tak :) -
Bedre til faget?
ForumindlægJeg vil utroligt gerne blive bedre til faget engelsk. Jeg synes jeg læser det utroligt godt. Men når det kommer til det skriftlige så er det ikke lige så godt som læsningen. Har i nogle gode råd til at blive bedre skriftligt? -
Omvendt ordstilling eller ej?
ForumindlægHej! Er der altid ligefrem ordstilling (subjekt og verballed) på engelsk? fx: Actually, Nelson Mandela was a civil rights leader. Actually, was Nelson Mandela a civil rights leader. -
Oversættelse af et digt
ForumindlægFra dansk- engelsk "Syng din sang og træd din dans, vend dig ud mod verdens blå, skjul dig aldrig men træd frem, ellers går din blomst i stå." -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej Jeg håber, at nogle vil hjælpe med at oversætte disse sætninger til engelsk. På forhånd tak og rigtig god sommer :D 1) Jeg er ikke særlig god til engelsk, men jeg vil gerne lære det 2) I må gerne rette mig. 3) Jeg vil gerne prøve, at stå på egne ben inden jeg er færdig med gymnasiet. 4) J... -
Råd til en der skal begynde på uni!
ForumindlægHej jeg skal begynde på universitet her til september og jeg vil bare høre om jer der er begyndt har nogle gode råd som i vil give videre… -
Sidste skoledag
ForumindlægHej alle... Efter vi har givet de stakkels børn vand osv, skal vi arrengere et afslutningsshow for hele skolen. Har i evt. nogle idéer til hvad vi kan lave?? Note: Skolen lukker til sommer.. -
synspunkter om Janteloven
ForumindlægVi har I dansktimerne snakket om Janteloven og jeg vil gerne vide, hvad unge danskere synes om den -
idræt
ForumindlægHvad er forskellen at have IDRÆT på C og idræt på B Nogen der evt. har idræt på B ? Og hvad laver i ? -
Journalist og højskole
ForumindlægHejsa. Jeg overvejer kraftigt et højskoleophold forud for optagelsesprøven 2013 på DMJX. Og i den forbindelse vil jeg lige spørge dem af jer, der har prøvet det, om, hvilke(n) man skal vælge? Det er sådan på flere af skolerne, at man kan tage et længerevarende ophold, ca. fire måneder, ... -
Universiteter i Storbritanien
ForumindlægHey Folkens! Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre, hvordan det er at komme ind på Universiteter i Storbritanien (især Oxford, Cambridge osv.)Vil gerne høre om deres adgangskrav til studier så som psykologi, jura og "social sciences" osv. Jeg er selv IB-elev, hvis det skulle hjælpe. ...
