Søgning på: srp engelsk religion. Resultater: 16481 til 16500 af 35259
-
Regression
ForumindlægHvad er det regression-tallet på min lommeregneren(r^2) på min lommeregner viser. Har jeg forstået dette korekt: Jo tættere r^2 er på et desto mere belæg er der for at sige at det er en bestemt slags funktion. eksempel r^2=0.95 ved liniær regression r^2=0,98 ved ekspotentiel funktion Er det så ko... -
Mandatfordeling og uretfærdighed
ForumindlægHej Jeg skal skrive SRP om valgsystemer, og har anskaffet mig bogen Matematik og retfærdighed, mandatfordelingsproblemet af Ebbe Thue Poulsen. Mit problem er, at jeg ikke kan få hul på beviset i opgave 36, kapitel 5, hvor det skal bevises at største brøks metode minimerer Up Up = √((kA-ma)2... -
Det skrå kast med vindmodstand
ForumindlægHej derude I min SRP-opgave på 3. år har jeg valgt "Det skrå kast med vindmodstand" som emne. Jeg er blevet stillet opgaven at omskrive de fysiske formler for at skråt kast til den kendte formel for en matematisk parabel. Sådan som jeg forstår spørgsmålet skal jeg omskrive nedenstående... -
Rettelse
Forumindlæger der en, som vil rette en sides oversættelse? (: fra dansk til engelsk. - med den danske version. Det ville være dejligt, for den skal afleveres imorgen. -
mystery story
Forumindlæger du nogen der måske vil hjælpe mig med at rette en engelsk mystery story?? -
Hvordan siger mer
ForumindlægGod middag på engelsk?... der er jo ikke noget der hedder a good dinner :S.... -
Fuldt pensum
ForumindlægHej, jeg har pga. mit skriftlige fravær, været nød til at komme op i fuldt pensum, hvilket jeg skam har det fint med. Men da jeg har 13 eksamerner og skulle op i, er det svært og forberede sig til hver eksamen. Mit problem ligger i, at da eksamenerne blev oplyst, blev der kun oplyst 12 ek... -
Overvågning af london - materialer
ForumindlægHeeej alle. Jeg har i AT valgt at have om overvågning i england, i fagene engelsk og samfundsfag så ville lige høre om der var nogle andre der også havde valgt det? Regner med at mit fokus skal være kriminalitet, og vil bla. undersøge om det har gjort en forskel. havde i samfundsfag tænkt mig a... -
Parentes
ForumindlægHej, jeg vil gerne vide, om der skal være en parentes inde i en parentes, når man forklarer ting. Hvad for en sætning er mest rigtig: 1. Hun var cool (sej (et engelsk udtryk)). 2. Hun var cool (sej (et engelsk udtryk). På forhånd tak. -
Gymnasiale uddanneler for de mange eller færre?
ForumindlægHej SP Hvad synes i?. Skal de gymnasiale uddannelser være for de mange eller få/færre? Jeg synes personligt det burde være for de mange. Jeg har endda en lille historie, som bevidner hvorfor. Da jeg gik i folkeskolen, var det eneste jeg gik op i: Venner, fritidsinteresser og hvordan jeg beds... -
Kommentar til brug af SP
ForumindlægHej SP ( og brugere af SP ). Foranlediget af denne tråd: https://www.studieportalen.dk/forums/thread.aspx?id=1494681 og med SP's ønskede formål for øje, fatter jeg ikke at SP ser gennem fingre med dennes ( og lignende trådes ) brug af SP. Lån af dispotion, står der, til inspiration, eller ... -
Platons Hulebillede - Hvorfor er det så vigtigt i Symposion
ForumindlægSkal op i Old på torsdag og mangler kun at læse på Symposion.. Det hulebillede driller bare, for jeg kan ikke få det til at give mening med hvad Sokrates siger i talen.. Tror jeg er ved at gå kold.. Håber der er en der kan hjælpe.. -
Tysk 5 i eks :(
ForumindlægJeg fik 5 i tysk. Jeg startede på hører teksten og bagefter læseteksten lavede en disposition og sammenlignede :( Giver det 5???? -
Eksamen Tekst (resume)
ForumindlægHejsa alle sammen.. Er der nogen som gider læse og evt. komme med rettelser, til mit resume til min årsprøve? Jeg går i 1.g på Gymnasiet. Teksten hedder Metin og Martin Vær opmærksom på at: At Metin og Martin Uzunoglu er den samme person, Tülin og Claudia er piger, og Doran er Martin/Metin'... -
Hvilken type er du?
ForumindlægEr du typen, der får gode årskarakterer, men halvdårlige eksamenskarakterer? Eller er du typen, der får fine eksamenskarakterer, men dårligere-end-middelmådige årskarakterer? Er du typen, der har en stor spredning i karaktererne - fra 00 til 12? Eller er du typen, der ligger stabilt inden for 02... -
Stakkels mig
Forumindlæghej Jeg har det problem at jeg hverken forstår tekster eller kan følge med mere.. Jeg går til læsepædagog og jeg kan hellere ikke se om det hjælper. Jeg skriver brainstorms over de tekster vi får for og prøver at forstå det,men mit sprog bliver næsten lign fra bogen af..Jeg har et snit på 1.6 og ... -
Diskussion
ForumindlægHej. Jeg skal snart holde et oplæg i klassen om et emne vi i klassen skal diskutere I engelsk , Er der nogle der kan komme med ideer til nogle spændende emner?? :) -
Kursus
ForumindlægHei, Ved nogen her om man på nettet/... kan se hvor der findes kursus i engelsk? Her tænker jeg på fx nogle aftenhold osv.. Eller evt kursus i forskellige fag.. :) -
hjæLP haster
Forumindlægnogen som vil hjælpe med en historie om a knife , a map , a dead body , a føtex bag . a shampoo bothe det skal være engelsk -
3 pers ental
Forumindlæghvordan siger man 3 person ental på engelsk.. altså jeg vil skrive: og så kan man også høre, når man læser, at det er et eventyr, da det er skrevet i 3. person ental.
