Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 16601 til 16620 af 109300
-
International økonomi og engesk?
ForumindlægHej alle! Jeg står i den situation - som så mange andre af jer herinde - at jeg skal til at skrive studieretningsprojekt. Men da IØ ikke er mit stærkeste fag mangler jeg virkeli ideer til hvad jeg kan vælge at skrive om. Mit hovedfag er International og engesk er mit bifag. Jeg har vedhæftet e... -
Vektor...
ForumindlægBestem |vektor a|, |vektor b| og vinklen mellem vektor a og vektor b, når:a*(2a+b)=13a*(a+2b)=-1(a+b)*b=20 (der er pile over alle bogstaverne)Har tænkt over denne opgave med kan ikke komme på løsningen, skal afleveres i morgen tidligt::2835:: -
vektor
ForumindlægOpgaven lyder: I en orienteret plan er givet en vektor a med længden 5. En vektor b er bestemt ved b=3/2a+2ahat. Beregn vinklen mellem vektorene a og b. Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg finder vektor a udfra disse oplysninger? -
Hjælp til statistik
ForumindlægJeg er ved at lave en tabel over grupperede observationer, jeg ved at f(b) er de kumulleret frekvenser, men hvad er b og hvad bruger man det til? der står i mine noter at b er det højere intaval punkt. men forstår ikke hvad det bruges til ? en der kan hjælpe. på forhånd mange tak -
Reducér stykke
ForumindlægJeg har dette stykke: 8a^3 * b * a^-2 / (2b^2) Hvad skal jeg gøre med a^-2? Jeg ved at jeg skal dividere b'erne væk, så der kommer til at stå b forneden. Og jeg ved at det øverste bliver xa. Men man kan jo ikke bare trække -2 fra 3 og så sige at det kommer til at hedde 8a/b som slutresult... -
ordbog og oversættelser
ForumindlægSøgeresultater for “lus” Der blev fundet 1 post i Dansk-Engelsk: lus substantiv <-en, -, -ene> Oversættelser: [Zoologisk] louse - She watched the louse in the microscope [Zoologisk] (i håret) head lice - She was afraid her children had head lice [Figurativ] (om menneske) worm - He is ... -
Cand merc CBS engelskkrav
ForumindlægHej alle.. Jeg er en HA studerende fra Århus på 4 semester som overvejer at læse min kandidat på CBS næste år. Jeg overvejer at læse linjen "Accounting, Strategy and Control" som er på engelsk. Mit spm. er ... -
AT 2009 Rejser
ForumindlægHej alle Som de fleste nok ved omhandler dette års AT-projekt rejser. Jeg har fået af vide, at der er tale om fysiske rejser. Jeg er nu kommet på en idé som jeg brænder for, men er ikke sikker på, hvor vidt man kan kalde det en fysisk rejse. Jeg kunne godt tænke mig at arbejde med kunstig befrugt... -
hjælp det haster
Forumindlæghey igen så har jeg problemer igen igen men denne gang er det en huske problem for jeg kan ikke huske hvordan man regnet afvigelseprocenten ud .......... er der nogen der kan huske det ? -
diskriminant
ForumindlægHej Jeg er igang med at kigge på bevisen for diskriminantformlen, men jeg forstår det ikke helt: http://peecee.dk/upload/view/115305 Håber i kan hjælpe, det haster Mange tak -
Bevis for sinusrelationerne
ForumindlægEr ved at bevise sinusrelationerne. ½*a*b*sin(C)=½*b*c*sin(A)=a*c*sin(B) <=>Sin(C)/c = sin(B)/b = sin(A)/aHvordan kommer man lige frem til det ? Divivder men igennem med et eller andet ? -
Sælges:Studiebøger til Pædagogisk Assistentuddannelsen
ForumindlægAlle bøgerne til uddannelsen som pædagogisk assistent: Samfundsfag, "Det skal være sjovt at være lille og godt at blive stor","At lære", pædagogik, skp, Sundhedsfag, Bevægelse og idræt, kultur og aktivitet, Engelsk. Alle er de helt nye bøger, som sælges da jeg pga. sygdom... -
f(n)
ForumindlægHej! Jeg er i gang med at læse i en engelsk matematikbog. Jeg har nu en opgave, der lyder således: "Write down an expression for f(p), where p is any prime number ". Jeg forstår ikke dét dér med write down an expression. Altså jeg ved, at expression kan betyde udtryk og fremstilling, me... -
Fys A
ForumindlægHeey SP. Jeg skal her nu snart til vælge A fag. De fag jeg har muligheden for at vælge imellem er: Engelsk A, Tysk A, Kemi A og Fysik A.. Men problemet ligger i at jeg ikke rigtig ved hvad det vil indebærer at have disse forskellige fag i dette niveau? Så vil høre jeres erfaring om disse fag,... -
Eksamen..
ForumindlægHej! På torsdag skal jeg op til skriftlig engelsk. Jeg har svært ved skriftlig engelsk og især er jeg nervøs for læseprøven! Nogen tips og tricks til hvordan jeg klarer mig? :-( -
2g og elendig til sprog
ForumindlægHej, har brug for lidt hastigt hjælp. Jeg går i 2g og er elendig til engelsk/tysk ordstilling og kongruens. Jeg er tosproget, dette kan muligvis have en hvis effekt, samtidigt med at jeg fra naturens side ikke er så dygtig til ordstilling. På den privatskole jeg gik i mine folkeskole-år, fik j... -
Eng/Dansk ideer
ForumindlægJeg vil gerne skrive i Engelsk og Dansk og evt. tage udgangspunk i en engelsk roman og så nogle danske tekster, men jeg har INGEN idéer til emne overhovedet.. Im so blank! Nogen der har erfaringer eller idéer er de meget meget velkomne. På forhånd tak. -
Reaktion
ForumindlægEr dette en bimolekylær reaktion: B+B-->P ? -
Medicin
ForumindlægHvor mange herinde har tænkt sig at læse medicin? Just a thought.. Maria -
Hvorfor jeg lige den eneste?
ForumindlægHej Sp. Hvorfor er det lige mig som er den dummeste i familien. Min mor = Læge Far=ingeniør Storebror= 1 semester ved Revisor. Mig= Igang med folkeskolen, og har nok ikke de største evner til at kunne klare gymnasiet så godt. Men, jeg troede der var en sammenhæng, når ens ''forældre'...
