Søgning på: spansk noter 2.G. Resultater: 16601 til 16620 af 23138
-
hjælp!! mængdeberegning
ForumindlægHej alle kan i ikke hjælpe mig? jeg skal finde massen, molarmassen,stofmængden og faktoren af NaHCO3 -> NaOH + CO2 men ved ikke hvilken formel jeg skal bruge for at udregne det. -
Logistisk vækst opstilling a differentialligning
ForumindlægJeg har fået følgende opgave: Opstil en differentialligning der følger den logistiske vækstmodel. En population på 10.000 mennesker udsættes for smitte. Til tiden t=0 er 20 personer smittede. Funktionen i(t) betegner antallet af smittede til tiden t. Antal personer i alt betegnes med N... -
Integrale i hånden, skal jeg benytte substitution?
ForumindlægHej! Jeg er ved at integrere følgende i hånden: f(x)=1/3 x^3 - 2x^2 - 5x, men jeg er i tvivl om hvordan jeg skal gøre med 1/3 x^3. Skal jeg benytte substitution? Håber nogen kan hjælpe med at forklare det :) -
Fishermans friend
ForumindlægHej, er der nogen, der har læst fishermans friend og sonnenbrand. Dem havde vi haft sidst år og nu skal jeg op i tysk og har ikke teksterne.. -
hjælp det haster
ForumindlægStart Lektieforum Se video Test dig selv Opgaver Opret spørgsmål Matematik HJÆÆÆÆLP :( 3 timer siden af 24689 - Niveau: A-niveau Hej jeg skal lave følgende opgave : I et bestemt kredsløb er strømstyrken I(t) (målt i ampere) en funktion af tiden t(målt i sekunder). Det oplyses, at I(t... -
reducer brøk
ForumindlægHej , hvordan reducer man denne brøk? Har glemt brøk reglerne. a+ 4b-a/2 -
hjælp til engelsk oversættelse fra videoklip!
ForumindlægHej jeg har virkelig brug for en smule hjælp... jeg har fundet et nyhedsklip på internettet, som jeg skal bruge til min mundtlige engelskeksamen (FSA). klippet handler om Nordirlands situation i dag. jeg forstår egentlig godt klippet (i helhed)... men så er der alligevel rigtig mange steder hvo... -
graf i nSpire ??
ForumindlægHej, Jeg har lavet en graf i nspire, men mine tal er virkelige store, så jeg kan simpelthen ikke se punkter, også når jeg zoomer ud. Nogle idéer til hvad jeg kan gøre? -
et spørgsmål ang. tRNA
ForumindlægtRAN, hvordan ankommer det bare til ribosomet og hvad gør den helt præcis ? har forstået at mRNA kører igennem ribosomet, og 3 baser svarer til en aminosyrer, men har ikke helt styr på tRNA håber en kan forklar mig det sådan lidt i pap hehe. -
Forsøg?
ForumindlægEr der nogen der evt. har nogle gode forsøg til fysik/kemi - eksamen (FSA)? noget der måske ville give lidt ekstra hos censor? eller måske nogle gode dispositioner eller andet godt? (atomer og molekyler, radioaktivitet(isotoper), Ioner og salte, syrer og baser) hvis ja, vil i så sende det til min... -
Atomer, radioaktivitet og kerneenergi
ForumindlægHej! Disse tre emner indgår i mine trækmuligeder til eksamen (folkeskolen, 9.). Min lærer mener vi skal lave dispositioner til dem alle (altså at vi har mulighed for at trække blot ét af dem) men jeg kan ikke finde mange forsøg til dem. (Til dem som ikke lige har styr på fysik/kemi FSA'en... -
Forvirret? Ja!
ForumindlægHej nørder! Jeg skal snart til FSA i fysik/kemi, og jeg er ret forvirret. Skal man lave dispositioner for hvert emne eller what? Er det meget svært? Skal man kæmpe for, at få et 7-tal? -
Analyse af leif den lykkelige jun.
Forumindlæghey folkens jeg leder efter en analyse af leif den lykkelige jun. skrvet af klaus rifbjerg. er der ikke nogen der har en analyse af den. den er vist en del af den danske kulturkanon -
matematik eksamen i morgen nervøs
ForumindlægHej Jeg skal til en mundtlig matematik eksamen i morgen og jeg er bange for at enten for at snakke langsomt eller hurtigt jeg kan ikke variere tempo :S Jeg er opgså meget bundet megt til mit papir jeg kan slet ikke slippe fra det hvad skal jeg gøre, Jeg gør det alt for svært for mig selv hvis I ... -
Sigma sumtegn
ForumindlægHej når man bruger sumtegn, dvs. Σ = sigma, og man vil have summen af en række tæl undtagen ét af tallene hvordan skriver man det så? Venlig hilsen. -
Please Please hjælp mig
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp Jeg skal op i NF på fredag. Jeg er meget bange for at dumper. Jeg ved ikke hvordan jeg skal forbrede mig. Skal jeg skrive noget ned eller skal jeg kun læser. Håber I kan hjælpe mig!!!!!!!! -
Projektopgave emner 9. klasse
ForumindlægHej, jeg skal snart have projekt opgave og jeg mangler et emne.. Har i nogle emner som i har fremlagt eller noget. Skriv gerne hvad for en karakter i fik :-) Mit overemne er: At komme overens med livet. -
Eksamen i Religion
ForumindlægHej jeg har nogle spørgsmål til eksamen i religion, for vi har ikke rigtig fået at vide hvordan den foregår. Vi har haft om buddhisme, jødedommen, kristendommen, naturtro og islam. Vi kører på ny reform, hvis nogen er i tvivl. 1. Er der nogen der kan give mig et eksempel på hvad der står på de p... -
Odyssen sang 6. , 22. og 23.
ForumindlægHej , jeg ville høre om der var nogen der havde nogle gode notater til 6. sang, 22. sang og 23. sang i Odyssen, da jeg kan komme op i det til eksamen ? Håber der er nogen der kan hjælpe? Og hvis der er nogen der har notater til alle guderne? -
Bestem f'(x)
ForumindlægBestem f'(x): f(x)=x^2-8x nogen der kan hjælpe med at regne f' ud?
