Søgning på: fransk grammatik noter. Resultater: 16621 til 16640 af 22496
-
Lille Tysk Opgave, nogen der kan/har lavet den?
ForumindlægStår lidt med et problem, har den her aflevering for til imorgen, men skal til koncert så kan ikke nå det, nogen der har lavet den eller bare lige har lidt swag og keder sig?? :D Lille grammatik opgave Præpositioner 1. Oversæt følgende sætninger til tysk: Vi gik gennem skoven. De ste... -
Rettelse tysk.
ForumindlægHej! Er der nogen der vil rette den her tyske tekst, om alt er stavet rigtigt og grammatiken, datid og nutid, osv.. Det kunne bare være super.. Jetzt stehen Dortmund Borussia auf der erste Platz in der Bundesliga. Sie haben 22 punkt. Sie haben 15 Kämpfen gewonnen, 4 Kämpfen haben sie unent... -
rettelse
ForumindlægEr der grammatik eller sproglig fejl, må du meget gerne hjælpe mig! TAK. Det er en indledning til min rapport omkring Radar. --- I have decided to write about Radar. And the reason behind my choose, is that I am very interested in Radar. Radar is a huge subject, and I have therefore decided to cu... -
Tysk oversættelse
ForumindlægHej. Jeg sidder men en dansk tekst som jeg skal oversætte til tysk. Hvis der er nogle der er gode til grammatik vil i så ikke lige se den igennem og se om jeg har nogle fejl? :) På forhånd tak Fremdsprachen in Dänemark Nach dem Zweiten Weltkrieg ist Englisch die dominierende Fremdsprach... -
Rettelse?
ForumindlægNogen som har styr på den spanske grammatik som har mulighed for at læse nedestående igennem, vil være en stor hjælp. På forhånd tak. Fecha: 26 de marzo Estimado el senor Rodriguez Gracias por la carta y su interès en Dinamarca. Me alegra que jóvenes de España quieren i... -
Lektiehjælp i tysk tilbydes!
ForumindlægHej med jer! Jeg tilbyder lektiehjælp til skriftligt og mundtlig tysk fra 7. klassetrin og op til gymnasiets A-niveau. Jeg har erfaring indenfor rettelse af skriftlige opgaver, hjælp til den tyske grammatik, mundtlige oplæg og meget andet. Jeg bor og læser International Virksomhedskommunikation... -
Spanske sætninger rettelse
ForumindlægHej allesammen. Jeg er spansk begynder, og jeg har prøvet at skrive nogen sætninger itl en aflevering. Jeg ville blive glad hvis nogen lige kunne rette grammatikken evt stavefejl. Tak 2. Es una película de terror psicológico porque Simon tiene amigos imangiarios ... -
Hjælp, tak :-)
ForumindlægEr der ikke en der vil være sød at rette min tekst? (Om Billy Elliot)B.la grammatiken, og endelserne. Og om det jeg har skrevet er rigtigt?Ikke inkl. komma'er. (Det behøver du ikke)- Tak.1) How do Billys life change, when he begins to dance? How does it affect him and his dream in the future?... -
Oversættelse
ForumindlægNogen som vil hjælpe mig.Her er mit bud: Kære Rita Det er vigtigt at følge sit hjerte og de følelser du har for denne mand. Jeg forslår, du arrangerer en familiesammenkomst hos dig, hvor du forinden har talt med dine forældre og søster om nogle af hans positive og gode egenskaber. Indholdet i sam... -
Tysk hjælp
Forumindlæghey jeg håbede der var nogen som ville se dette tysk afsnit i gennem er nemlig utrolig dårlig til grammatik . på forhånd tusind tak for hjælpen.Hier man sieht ein Freibad, mit sehr vielen Menschen in das Wasser. Alle der Menschen betrachten Mia, weil sie einen Arm amputieren hat. Mia ist sehr ung... -
Rette
ForumindlægHejEn der har lyst til at se den tyske grammatik igennem??I denne branche kan man heller ikke undgå mediernes søgelys. Men hvis du kommer i kløerne på den forkerte fotograf, kan det få fatale følger. Tænk bare på Rudi Frederiksen.På intet tidspunkt lagde han skjul på, at han ville have sex for at... -
Rettelse af lille oversættelse :)
Forumindlæghejsa, nogen som vil kigge dette igennem, mest for min lousy tyske grammatik? :)Dansk Tekst:Sachsen ligger i den sydøstlige del af Tyskland. Sachsen er en ny tysk delstat.Sachsen har ca. 4,9 millioner indbyggere, og den største by er Leipzi med et indbyggertal på 550.000. Dernæst kommer hovedstad... -
Vil De gerne bruge jeres 5 min?
ForumindlægHejsa...arbejder med tysk, men hvis der nogen der lige gider at kigg eå det værste grammatik, vil det være perfekt. Det er Dansk til Tysk Emne: egennavne MVh deniz...venter til kl:24.00 :) DAnsk teskt: Hamborg der er den største tyske havneby, ligger ved elben. Kender I sagnet om Lorelei-kli... -
Fem udtryk, jeg ikke kan oversætte og hensynsledets placering i en sætning
ForumindlægHej!(: Jeg sidder og forbereder mig til eksamen, men der er nogle udtryk/ord, jeg ikke kan finde i ordbogen, eller hvor jeg ikke er sikker på, at det er helt rigtigt. Så det håber jeg meget, nogen herinde vil hjælpe mig med! Det drejer sig (indtil videre) om: At passe ind. For eksempel pa... -
grammatisk hjælp til et par små sætninger
ForumindlægHej. Jeg er i tvivl om grammatikken er rigtig i følgende sætninger. Håber på at der er nogen derude, der kan hjælpe :-) 1. Algeriet bliver koloniseret af Frankrig i 1830. L’Algérie est colonisée par la France en 1830. 2. Mange af dem flygter til Frankrig sammen med de arabere der var loyale o... -
Hjælp til retning
ForumindlægMangler hjælp til at se disse sætninger igennem og rette grammatik og andre fejl.. Nogen der har tid/lyst.. Den gamle mand døde for to år siden. - Le vieux homme est mort il y a deux ans. Eftersom han ikke havde børn, søgte man nogle nevøer og niecer til at arve. - Puisqu’il n’avait pas des... -
oversættelse
Forumindlæghej allesammen. er der muligvis nogle der gider at rette denne oversættelse igennem? jeg ved at der ikke er en dansk tekst, jeg vil også kun have at i retter grammatikken i den! så bare se det som en normal tekst! på forhånd tak! Nikita A. Traduction: Nikita n’est pas le vrai nom de la fill... -
analys
Forumindlæghey jeg skal analyse en maling af Marc Chagall i 1944 om i vil se om det er ritig det jeg har lavet og ret grammatik fejl og hvis jeg mangler noget må i gerne put i Malingen blev malet af Marc Chagall i 1944 som overskrift kalder han billedet for ”Bryllupet”. Biledet forstiller et bryllup hv... -
Tysk rettelse
ForumindlægHej! Jeg håber at der er nogle der lige vil kigge på det jeg har skrevet om Marilyn Monroe, og så håber jeg også at I vil rette kommaer ordene og grammatikken ;-) På forhånd Tak ;-) Marilyn Monroe. Marilyn Monroe war in Los Angeles geboren. Sie war als Norma Jeane Mortenson gebo... -
brev
Forumindlægjeg er der nogen der gider kikke mit brev igennem for grammatik fejl. Den 20. April, Hamburg Lieber Hans Gestern waren meine Eltern bei Onkel Thomas zu Besuch. Ilse und ich waren dann am Vormittag ab 10 Uhr allein zu house und haben einen ganz schönen Tag verbracht. Zuerst haben wir ei...
