Tysk
Lektiehjælp i tysk tilbydes!
Hej med jer!
Jeg tilbyder lektiehjælp til skriftligt og mundtlig tysk fra 7. klassetrin og op til gymnasiets A-niveau.
Jeg har erfaring indenfor rettelse af skriftlige opgaver, hjælp til den tyske grammatik, mundtlige oplæg og meget andet.
Jeg bor og læser International Virksomhedskommunikation i München, og er derfor vant til det tyske, og har mange gode erfaringer med det tyske sprog.
Mine tyskkundskaber:
Gymnasiel studentereksamen med tysk på A-niveau
4. Semester Bachelor International Virksomhedskommunikation
Over 12 måneders arbejdserfaring i en tysk virksomhed
14 måneders Au Pair-erfaring, hvor jeg boede hos en tysk familie
Tysk niveau C2
Onlineundervisning er at foretrække. Gerne via mail eller over Msn og Skype.
Timetaksten ligger fra 125 kr./t. og opad.
Ved rettelse af skriftlige opgaver er prisen som regel 150kr./t. per rettede opgave. Dog tages opgavens længde i betragtning. Derudover vil det være muligt at lave en favorabel aftale om lektiehjælp/rettelse af stile eller opgaver fast 1-2 gange om ugen. Fast pris aftales per skoleår.
Jeg håber at have vækket din interesse, og glæder mig til at høre fra dig! :)
Du er velkommen til at sende mig en privatbesked - også gerne for flere oplysninger.
Mange venlige hilsner,
Sarah Sophia
Svar #1
03. januar 2016 af Henry1505 (Slettet)
Kære Sarah Sophia
Følger der en kommenteret rettelse med? Lektiehjælp/rettelse af stille eller opgaver 1-2 gange om ugen, hvad vil det koste for et halvt skoleår, hvis dette er en mulighed?
Bedste hilsner
Henry
Skriv et svar til: Lektiehjælp i tysk tilbydes!
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.