Søgning på: SSO - Større skriftlig opgave. Resultater: 16661 til 16680 af 156873
-
Har jeg bestået HF enkeltfag?
ForumindlægHej! Jeg er ret ny til det her når det kommer til det danske system da jeg har gået på internationel linjen hele mit liv (men jeg har lært dansk fra min mor sidden jeg var er barn). Men det er fordi, jeg er lige blevet færdig med den 1 årig pædagog pakke på HF og fik - Samfundsfag (mundtlig)- ... -
Retskrivning
ForumindlægDet vil være en stor hjælp hvis en af jer gider rette min sso opgave, jeg er lige begyndt, men jeg er meget bekymret allerede da jeg har specifikke problemer i forbindelse med sproglig komunikation, kommatering, stavefejl. Jeg ved urdmærket godt at for at give et reelt billede af sin kompetencer,... -
Hjælp søges, til retskrivning
ForumindlægDet vil være en stor hjælp hvis en af jer gider rette min sso opgave, jeg er lige begyndt, men jeg er meget bekymret allerede da jeg har specifikke problemer i forbindelse med sproglig komunikation, kommatering, stavefejl. Jeg ved urdmærket godt at for at give et reelt billede af sin kompetencer,... -
Statik
ForumindlægJeg ved ikke om det er det rigtige sted at spørge... jeg sidder med statik opgaver, og hurra... kunne få den ene til at passe. Men når jeg så bruger samme fremgangsmåde til de andre, så passer de ikke. SÅ er der en eller flere der kan fortælle mig hvornår man skal sige at V og H er minus og plu... -
snyd
ForumindlægHvis din tysk lærer beskylder dig for snyd men kan intet bevise? Hvad kan man gøre og har ikke snydt. Har kun afleveret en skriftelig opgave som jeg er blevet beskyldt for snyd? Hvad kan jeg gøre please hjælp!! -
Bestemme løsning til differentialligning, Vejen til Matematik A2, Opgave 302, Side 244, ( Knud Erik Nielsen og Esper Fogh)
ForumindlægOpgave 302. Undersøg om funktionen f ( x ) = 2e2x - 1 er løsning til differentiallingen y' - 2y = 5 Mit forsøg y' -2y = 5 ( 2e2x - 1 )' - 2 • 2e2x - 1 = 5 2 • 2e2x - 1 - 4e2x - 1 = 5 4e2x - 1 - 4e2x - 1 = 5 0 ≠... -
Det skrå plan
ForumindlægHej, Jeg har to opgaver om det skrå plan i fysik, men har virkelig svært ved at udregne dem. Hvis der er nogen, der kunne hjælpe mig, vil jeg sætte stor pris på det, da jeg desværre ikke er den skarpeste til fysik :( Den første opgave lyder: 1. En træklods har massen 500g og placeres på et sk... -
Filosofi som valgfag C
ForumindlægEr der nogen med filosofi som valgfag på c-niveau, der vil sige nogle generelle ord om faget? Er der meget klassediskussion? Kan man selv bestemme nogle af emnerne? Er der skriftlig arbejde? Læser man originaltekster (oversat?)? Er det generelt et spændende fag, der stiller krav til ens selvstænd... -
Bestem følgende ubestemte integraler (i mindst to af opgaverne skal du vise, at du evner at bruge substitutions-metoden):
ForumindlægBestem følgende ubestemte integraler (i mindst to af opgaverne skal du vise, at du evner at bruge substitutions-metoden): Hvad vil svaret være på dette ubestemte integrale Kan ses på billedet. Mange tak på forhånd -
opgave til 'afsnit 1' fra 'kend kemien 1', side 27, margarine
ForumindlægHej. Jeg sidder med opgaven på side 27, nr. 8, den med margarine. Gør rede for om tilsætningsstofferne findes i vandfasen eller fedtfasen.. Hvad gør man der? Er der en af jer som har løst den? Vh tim -
Normalfordeling, Vejen til Matematik B2, Opgave 175, Side 218, (Knud Erik Nielsen og Esper Fogh)
ForumindlægEn variabel X er normalfordeling N( μ , σ ) = N(107,5) a) Bestem P( X ≤ 107 ) og P ( X ≤ 120 ) b) Bestem P( X ≥ 107 ) og P (X ≥ 120 ) c) Bestem P( 97 ≤ X ≤ 117 ) Mit spørgsmål er, hvordan løser man disse opgaver På forhånd tak -
Jura
ForumindlægHej, Jeg har overvejet at læse Jura på enten AU eller KU. Jeg er stødt ind på nogle spørgsmål efter nærmere undersøgelse af jurastudiet, som jeg håber nogle af jer kunne svare på. 1. I specifikke fag på udannelsen virker der til at være en høj dumpeprocent og et virkelig lavt karaktergennemsn... -
faktorisering ???
ForumindlægEr løbet ind i et større problem! Nogen der har en idé til hvordan man regner nedenstående opgave På forhånd tak f(x) = (x-1)*(x+3) Omskriv denne faktorisering til et polynomium på den generelle form: f(x) = x2 + bx + c Du kan illustrere din løsning i et koordinatsystem. -
Kraft
ForumindlægHej, nogen der kan hjælpe mig med den her? Bestem tyngdekraften på platformen med bilen. Her bruger vi denne formel: F_tyngde=m*g Så sætter vi tallene ind: F_tyngde=2,5*10^3 kg*9,82 m/s^2 =24550 n Bestem størrelsen af den kraft, hvormed hver kæde trækker i platformen til tiden t = 10 ... -
Drageløberen
ForumindlægHej det er sådan så jeg skal analysere Amir og Hassans venskab, så ville hører om i lå inde med nogle informaitoner og inspirationskilder, så jeg bedst muligt kan få skrevet min opgave:) Bogen er læst grundigt, men mangler lidt udefra kommende ekstra synspunkter, især set med hovedpersonens øjn... -
Reducer udtrykket
ForumindlægHvilken formel bruger man til opgaven? -
Brændselsceller
ForumindlægHejsa jeg har nogle spørgsmål jeg gerne vil have hjælp til at få besvaret. Hvilke fordele har brændselscellen energiøkonomisk i forhold til et traditionelt kraftværk? På forhånd tak -
Labour, Blair eller Thatcher
ForumindlægNogen der ligger inde med en opgave om et eller flere af ovenstående navne?? - Skal bruges til SSO.. -
Rettelse
ForumindlægEr der noget der har mod/tid på at rette min SSO opgave.. -
Forberedelse
ForumindlægHej. :) Hvordan forbereder man sig bedst til matematik eksamen A-niveau?
