Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 16661 til 16680 af 109300
-
Formel ombytning
ForumindlægHvordan ville i bytte om på denne her formel så f er isoleret? a*b/c=d*e/f -
Liging..haster lidt
Forumindlægy=ax+b hvordan lader jeg x stå alene? -
er dette rigtigt
ForumindlægHedder nummer A = flour metan B = brom metan se dokument -
Forklaringer til løsningsmetode og beregninger skal gives opgave.
ForumindlægHej, nogle som kan hjælpe med denne opgave. Det er kun opg b!!!! Den er vedhæftet i filen.. -
hjælpe mig...meget haster please
ForumindlægBevis at : (vektor a + vecktor b)x(vektor c + vektor d)=(vektor a x vektor c)+(vektor a + vektor d)+(vektor b x vektor c)+( vektor b x vektor d). Eller jeg kan også skrive den på en anden måd så i kan forstår hvad jeg mener , men det er om vector jeg kunne ikke skrive den på rigtiget måd fordi ... -
HJÆLP TIL LOGARITMERENEREGLER
ForumindlægJeg sidder og læser et bevis for logaritmeregneregel Der ser sådan her ud: a= a*b/b= a/b*b log(a)=log(a/b*b)=log(a/b)+log(b) log(a/b)= log(a)- log(b) Spørgsmål 1: hvordan kan log(a/b*b), blive til log(a/b) + log (b) Sprgsmål 2: hvordan kan man sige minus i det sidste led -
Vil læse medicin!
ForumindlægHej alle :) Jeg er en pige på 17 år, som rigtig gerne vil læse medicin! Lige nu går jeg i 2.g, men jeg ved ikke om jeg kan nå at forbedre mit gennemsnit. Jeg fik rigtige gode karakter i 1.g, men mine karakter er dalet rigtig meget ned her i 2.g, især pga. sygdom. Jeg vil bare spørge, om det k... -
Gode links (FY)
ForumindlægHej, som profilen hentyder... Nogen der har kendskab til nogle indholdsrige netsider relateret til faget Fysik? Niveauet bør som minimum være equal A-niveau. -
hjælp
ForumindlægHej kan nogle hjælpe med den vedhæftede opgave :) På forhånd tak -
Hjælp...please
Forumindlæghej...jeg er en 10.klasse-elev og jeg står i et svær position ligenu... Det er at jeg er i tvivl om jeg skal vælge htx eller stx: Jeg vil på univesitet og vil være læge og interesere mig meget for matematik og fysik/kemi, jeg fik 10 i årskarakter og 10 i afgangsprøven i fyisk/kemi i 9.klasse og e... -
IT på uni hvor
ForumindlægHej.. Hvor kan jeg læse noget om IT ?? Jeg har en fuld hf og jeg søger en uddannelse der er it relateret. Det skal helst være ved Odense eller Kolding, Horsens, Vejle... eller SDU... mvh.. Rixer -
Hyperbler
ForumindlægHej derude, Jeg vil gerne lærer lidt om hyperbler. Er der nogen af jer der kender en god hjemmeside, hvor man kan få en KORT introduktion til hyperbler og måske et lille fint bevis ? - håber I kan hjælpe herinde, for da jeg googlede det er der meeega mange sider og de sider jeg var inde i var i... -
opgave
Forumindlæghej alle jeg har fået denne opgave Skriv hvert af nedenstående udtryk på formen b*a^2, hvor a>0 . 1)a^3*(a^-1)^2*(4a)^(1/2) men har slet ingen anelse om hvordan jeg skal løse den så hvis der er nogen der kan hjælpe ville jeg være rigtig glad -
Optimering og arten af stationære punkter
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til denne opgave. I a) har jeg fundet ud af, at h = (48-2xy/2x+y) og kan ikke rigtig komme videre derfra. I b) ved jeg ikke, hvordan jeg skal tegne det i geogebra. I c) har jeg fundet, at det P er et lokalt maksimum for V(x,y). Men hvad fortæller det om P og fuglebur... -
Kan fravær fjernes?
ForumindlægHej allesammen, Jeg er kommet i en lidt speciel situation... Jeg har - allerede her i grundforløbet - fået rigtig meget fravær, desværre. Heriblandt sygdom, hvilket er rigtig irriterende. Jeg har aldrig været syg og så rammer det mig lige i starten af Gym.. Jeg har overvejet lidt at... -
rettelse....
ForumindlægHej,., j ska op til mundtlig engelsk B niveu eksam imorgen og har skrevet et par sætninger ned.. så jeg kan fremlægge det imorgen, men jeg er ikke sikker på at de sætninger er gramatisk korrekt...så hvis i vil hjælp mig med at rette de sætninger eller evt tilføjnogle sætninger... vil der være per... -
Bestemme ligning ud fra hældningkoefficient og punkt?
ForumindlægHej! Jeg har siddet i lang tid og kæmpet med denne opgave, er der nogen der kan fortælle mig hvordan man bestemmer ligningen ud fra a og et punkt på linjen? Bestem i hvert af nedenstående tilfælde en ligning for linjen. a. Hældningen er a = 2 og linjen går gennem (2,1) b. Hældningen er a = 1,5 ... -
Flere vektoropgaver
ForumindlægHej:-) Endnu et par opgaver, jeg ikke lige kan finde ud af: opg. 1 lad der om vektor a og vektor b gælde, at længden af vektor a = 2 og længden af vektor b = 3 og vektor a * vektor b = 5 Bestem vinklen mellem a+b og a-b: Jeg kan godt se, hvad det er for en formel jeg skal bruge, kan bare ikke l... -
diff. kvotient af polynomium
Forumindlægdet er muligvis mig der ikke kan tænke klart, men hvad er differentialkvotienten til et almindeligt andengrads-polynomium (ax^2+bx+c).....? -
elisa
ForumindlægHej! Jeg er igang med at øve mig til termin, og er get lidt i stå i opg. 3 i flg. sæt: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/sommer05/syge05/2005-7-2.pdfNogle som ville være søde og hjælpe, da jeg slet ikke aner hvad jeg skal gøre?
