Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 16741 til 16760 af 52201
-
Længden af en matematisk side?
ForumindlægHej.. Jeg skriver i matematik/musik i min SRP, men lige meget hvor jeg kigger, kan jeg ikke finde noget om hvor mange anslag en matematisk side udgør, da den jo er kortere end en almindelig side, der er 2400 anslag. Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe, jeg panikker lidt, da det er ret væse... -
Andengrads
ForumindlægHej Jeg har fået lavet en andengradsligning. Jeg forstår mine beregninger, men har det problematisk med at forklare hvorfor jeg har gjort som jeg har gjort. Er der nogen der vil hjælpe? ( det skal lige siges, at jeg har det meget problematisk med matematik, så derfor ville det være rart med en u... -
Er videnskab endelig?
ForumindlægSad lige og kom til at tænke på om f.eks. fysikken eller matematikken var endelig. Altså om man kunne nå et punkt, hvor der simpelthen ikke er mere matematik ? -
Lille oversættelse i engelsk
ForumindlægHej er der ikke en der vil være venlig at rette denne lille oversættelse. Mv JensAlle ved, at "Mafia" er skrevet af den engelske forfatter Mario Puzo. Men ikke det er de færeste, som er klar over, at Puzo i virkeligheden var en lærd professor i oldengelsk ved Cambridge Universitet. Man ... -
Engelsk - omskriv
ForumindlægHej... jeg har det svært ved at skrive en tekst om til højstil.. vil i hjælpe mig? The first time I ever got arrested I was about 11 or 12, I had a pellet gun/rifle kind of thing. I think it was the drugs, because I started taking drugs early. It was in school I got into drugs, not hard stuff, ... -
hjælp til sætninger
ForumindlægHejsa allesammen ! Sider med nogel sætninger jeg seriøst er kørt træt og fast i.. De er helt forkerte og jeg har meget brug for hjælp til dem. Jeg har brugt megen til på at gennemarbejde mine tekster, men disse få sætninger er bare bremseklodser for mine -hvis jeg selv skal sige det- gode tekste... -
Abstract - Haster!!
ForumindlægHej. Har et Engelsk Abstract af min 2.års historie opgave. Har svært ved at formulere mig i præcis denne opgave, så der er nok nogle grammatiske fejl.. Håber der er nogen der lige vil rette den.. DET KUN 10 LINJER! ;) Operation Weserübung The study examines the German plans of occupying Scandin... -
fejl i sætninger.. afl til imorgen :(
ForumindlægRet fejlene i sætningerne og forklar på dansk rettelserne. Brug relevant termologi. der kan være flere fejl i sætningerne.. 1)once were they friends, but now they hate each other. - once was they friends, but now they haye each other 2)he feels that now he was able to play the piece good - he fel... -
Gymnasiet og 2 g
ForumindlægHej alle sammen! har et spørgsmål som jeg er forvirret over!! jeg har idag fået mine stanspunktskaraktere: Skriftligt og mundtligt dansk 7-4 mat- 7-4 religion 7 kemi 7-7 fysik 00-02 physkologi 7 engelsk 7-4 historie 4 idræt 4 tysk 4-4 Jeg vil gerne læse til medicin i fremtiden og gå... -
Fra HF til STX?
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg står i en meget svær situation lige nu. Jeg går i 1.hf på et gymnasium, men havde i sommerferien fortrudt mit valg, jeg kunne ikke ringe op til kontoret og få det ændret, da der var lukket. Da sommerferien var slut gik jeg op til kontoret, men de sagde at der ikke var fle... -
Rettelse af kort engelsk tekst
ForumindlægDet ville være super dejligt, hvis der var en eller flere, der lige gad løbe dette igennem for fejl.. :)The story is about a young deplorable man named Paul. Ever since his girlfriend, Tammy, left him three weeks ago he has not been doing anything else than listen to the radio and sprawl on the s... -
Det her er fucked!?
ForumindlægVores Bio C pensum er på ca 165 sider og jeg har læst halvdelen af pensum og mine noter er nu på 27 sider samlet? :-S Er det normalt? Det er jo helt ude i hampen? Jeg har bare skrevet ord, eller sætning (max 3 ord) og pile.. hvis jeg skal skrive yderligere 27 sider går jeg amok... de sidste 80 si... -
EKSAMEN I SAMFUNDSFAG PLEASE LOOK AT THIS DET HASTER
ForumindlægHej folkens. Jeg er igang med at skrive eksamensnoter til samfundsfag om emnet EU. - Har skrevet mange noter, men vil bare lige hører jeres mening hvad der kunne være godt at komme ind under når man taler om EU. og Danmarks rolle i Eu. Hvis i bare kunne komme med nogle enkelte stikord/underemne... -
Hvordan vises URL-tagget i referencelisten
ForumindlægNår jeg genererer referencelisten medtages URL-tagget ikke. Herunder har jeg kopieret kildekoden ind til hvordan jeg bygger referencelisten og et eksempel på en reference hvor URL'en mangler. \bibliographystyle{alpha} \bibliography{bibliography/bibliography} @inproceedings{RefWorks:54, autho... -
Ret en et par linjer engelsk tekst(håndbold)
ForumindlægJeg håber at der er nogle der vil rette dette lille tekststykke fra min stil. Forslag til noget der lyder bedre med samme mening, stavefejl, gramatiske fejl, punktum, komma mm. None of my team have learned the rules. We only new things like that you only may take three steps, when you have the ba... -
Jeg behøver lige lidt hjælp :)
ForumindlægHej..Jeg ville høre om der var nogen som var søde at hjælpe? Tak :)Er det her rigtigt?A policeman claimed that there haven’t been used any kind of force towards the suspects, during the interrogations. The police had, in addition, not found a man called a Mike Smith and nobody had reported a burg... -
Rettelse
ForumindlægHåber der er nogen som vil få tid til at rette min oversættelse, tak.Det er ikke musikken, der er det bærende element i markedsføringen, men derimod påklædningen eller dresscode. Det kan alt sammen godt være temmelig forvirrende, hvis ikke man er ekstremt stilbevidst. Hvad gør man, hvis man er ny... -
Matricer
ForumindlægHej jeg prøver at lave nogle matricer, men kan ikke helt få det til at virke, så håbede lidt på at der er en herinde der vil hjælpe mig lidt. jeg ville gerne skrive en matrice , så en højre pil og så en anden matrice, på samme linje. Derefter vil jeg gerne ned på næste linje to ny matricer og en... -
straf
ForumindlægHejsa, jeg har et spørgsmål her som jeg undre mig over. Hvilke konsekvenser vil der være ved at tillade dødstraf i Danmark? På forhånd tak :) -
Almen erhvervsøkonomi (mat)
ForumindlægHejsa. Jeg syntes, at HA-uddannelsen (bachelor) virker spændende og meget bred, hvorfor den tiltaler mig, da jeg endnu ikke præcis ved, hvad jeg kunne tænke mig at blive. Dog føler jeg mig afklaret med, at jeg godt kunne tænke mig at beskæftige mig med noget business. Jeg syntes, at HA-uddannel...
