Søgning på: naturgeografi b noter. Resultater: 16761 til 16780 af 99996
-
Rettelse...
ForumindlægHej, sidder og skriver engelsk stil og så tænkte jeg på, om det her lyder dumt: "It’s the fifth time in this week I’m here. Most of the time I don’t see any other options then being here in this bar. I’m a lonely man and I know it. But when I’m in this bar I sometimes forget how lonely I... -
Differentier f(x)=3x^2+2x+5
ForumindlægHej hvordan differentierer jeg f(x)=3x2+2x+5 ? På forhånd tak! -
artikel
ForumindlægJeg skal skrive et interview på engelsk og min "interview-person" har svaret noget i retningen af: And my roommate was a very nice boy.. Eller noget i den stil.. Redaktøren vil gerne navngive denne roomate.. På dansk ville man skrive.. And my roommate (anders fogh rasmussen, red anm)... -
Det perfekte menneske - genmanipulation og kunstig befrugtning
ForumindlægHej! Jeg har valgt at skrive i biologi og samfundsfag, hvor overskriften/underemnet er noget i stil med indlæggets. Da jeg ikke har haft mulighed for at sætte mig ordentligt ind i emnet endnu, ville jeg lige spørge om, hvilken indgangsvinkel jeg skal bruge: genmanipulation eller kunstig befrug... -
Omskrivning
ForumindlægHejsa Jeg sidder og undrer mig over, hvad det er der sker ved følgende omskrivning: (2*m*g*h)/(m+(I/R)) <=> (2*g*h)/(1+(I/(m*R))) Jeg ser at m forsvinder fra tælleren ved at m'et i nævneren går ud med det, hvorved man får tallet 1 tilbage i nævneren. Det jeg synes ... -
proportional
ForumindlægHjælp gerne, tak. -
Femikrimi?
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om man kan sige, at et kendetegn ved femikrimien er at forbrydelsen ofte er et mord? -
Log og ln
ForumindlægHej.. Jeg sidder med en matematik aflevering. JEg er gået i stå ved en opgave. Kan i evt. hjælpe mig? I må meget gerne forklare det, for kan ikke lige få det her ind i mit hoved.. stykket lyder: 2^3x = 98 -
Kildehenvisning ?
ForumindlægI min studieretningsopgave har jeg et afsnit, hvor jeg næsten hele tiden skal henvise til en kilde, men hvordan skal jeg skrive det, kan jeg nøjes med en forkortelse? Sådan her ser fodnoterne ud på en af siderne: Familiens funktioner. Gundelach, Peter og Nils Mortensen: I: Ind i sociologien. 2... -
engelsk rettelse
Forumindlægvil du rette en opgave på ca 80 fra dansk til engelsk? ring og hør nærmere 222 713 00, gode penge at tjene øhh, kun seriøse henvendelser, ikke nogen der riger og ligger på eller ikke ved hva de vil. -
Reducering af udtryk.
ForumindlægJeg skal reducere dette udtryk 4^(3/2) Det giver 8 på lommeregneren, men hvordan kommer jeg lige frem til det uden? -
Buddhisme fordele ulemper
ForumindlægEr der nogen som kan oplye hvorfor man ikke skal vælge buddhisme ? -
Beregn højden
ForumindlægFind højden h af en isvaffel, der rummer 2dl is og har radius r=3 Jeg ved, at vi skal bruge denne formel: V=1/3*π*r2*h Hvordan isolere jeg h? På forhånd tak for hjælpen :-) -
Eksamen imorgen - Mangler opgaverne 5'er sættet Ny prisma 9.
ForumindlægSom sagt. Eksamen imorgen, og gæt hvad jeg finder ud af jeg magler? Opgavesættet med opgaverne der hedder noget med 5. Der skulle være noget med elektromagnetisme og induktion og sådan hvis jeg husker rigtigt. Nogle der har dem? -
Mundtlig Eksame
ForumindlægJeg skal op til dansk eksamen her på onsdag, hvor jeg kan trække tre hovedeområder: Litterær, medier, og sprog Er der nogen som kan forklare lidt nærmere om hvad der sker til dansk eksamen? Man trækker et spørgsmål.. Kommer spørgsmålet til at være ind for et af de tre hovedeområder?? -
MSN navne
ForumindlægKan i komme med nogle sjove msn navne ? Det må gerne være en lang sætning. Mit nuværende har jeg brugt rimelig lang tid, det er omkvædet fra en af Tupacs sange :P -
Ligninger ???
ForumindlægHvordan skal jeg regne det regnestykke ud ? x-(5-2x+3)=-2 -
et spørgsmål
ForumindlægHvad var gullasch tiden? -
hjælp til begrebskort Økologi
Forumindlæghej jeg skal lave et begrebskort, til emnet økologi og jeg ved ikke hvordan jeg skal starte. Jeg har aldrig lavet et begrebskort før. På forhånd tak. -
ENGELSK - FSA
ForumindlægHej SP, Vi er gået i gang med forberedelsen til Engelsk FSA Mundtlig, og jeg skal snart have valgt et underemne. Nogle af vores fordybelsesområder er "black and white in USA" eller "apartheid in South Africa" - Jeg ved ikke helt, hvad man kan skrive til de to emner. Jeg ha...
