Søgning på: fysik eksamen 9 klasse. Resultater: 16821 til 16840 af 77388
-
Fysikrapport
ForumindlægEr der nogen der er interesseret i at rette en fysikrapport på 10. klasses niveau? -
fyC/engA - rumrejser
Forumindlæghej, Jeg tager udgangspunkt i 9;2001 A Space Odyssey9; (rumrejsen 2001), men er der nogen, der har en ide om hvordan man evt kan få koblet noget fysik henover? Hej hej -
Studieretningsvalg (5 a fag)
ForumindlægHej, jeg går i 1G og jeg har valgt samfundsfag A engelsk A linjen, jeg kan virkelig mærke at jeg har det klart bedre og føler mig meget bedre når jeg har fysik og biologi, selvom det er på c niveau dog jeg er virkelig glad for engelsk men jeg er super vild med fysik på c niveau lige nu. Jeg ove... -
Nogen der har været op i Eng A skriftlig eks
ForumindlægNogen der har været op i Engelsk A skriftlig eksamen Hvis ja, hvordan gik det? -
Flere spm. om reformen!
Forumindlæg1) Tilsyneladende er grundforløbet ikke ens. Da min studieretning hedder Samf A, EØ C har jeg 4 moduler (á 90 min) per 14. dag, mens min ven, der har Mat A, Fys B og Kemi B har 3 moduler per 14. dag. Til gengæld har han tre moduler Fys, mens jeg kun har to. Hvad sker der for dem? De har jo 50% me... -
03
Forumindlæghey..please hhjælp mig.. jeg er så sur og har det af helvede til.. jeg har lige været op i geografi. Jeg fik 03 og det synes jeg er uacceptabelt.. jeg synes selv jeg gjorde det meget godt, jeg sagde meget.. og de nikkede hele tiden og sagde, at det var rigtigt det jeg sagde.jeg ved ik hvad jeg sk... -
Hvad kan én få til at dumpe til ekamensprojektet?!
ForumindlægFor at gøre en lang historie kort, så er jeg virkelig på skideren. Jeg valgte et emne jeg ikke skullet have. Aldrig vælg et emne man synes er spænende, altid tjek hvad pokker der ligger bag al éns fascination... Skip længere ned hvis at du ikke vil have baggrundsinfo Jeg er så gået hen og vælge... -
a) Hvor lang tid tager det at bremse fra 100 km/h til 50 km/h i sekunder.
ForumindlægHej, Jeg sidder med en opgave i fysik, hvor jeg ikke ved hvilken formel der skal bruges. Nogen der kan hjælpe. Jeg kender x0 og x, og det er det eneste som jeg ved(se opgaven vvedhfætet) -
Droppe ud af HF
ForumindlægJeg går på 2 HF. jeg ved ikke om mit gennemsnit bliver højt nok til at komme ind på det studie jeg gerne vil. Jeg har tænkt på hvis det ikke bliver højt nok, om jeg så kan droppe ud af HF inden min sidste eksamen, og så tage nogle fag jeg har dårlige karater i om som enkeltfag, og derved få et be... -
Uretfærdig fysiklærer
ForumindlægHej, jeg er kommet i den uheldige situation at jeg har en fysiklærer der har en meget alternativ karaktergivning, i løbet af min tid på gymnasiet har mine standpunktskarakterer varieret i alt fra 02-12. Lige nu har jeg 12 i skriftligt og 02 i mundtligt...og der er flere i min klasse der har fået... -
Læse op til HTX start :)
ForumindlægHejsa :) Jeg starter på HTX her efter sommerferien, og vil gerne holde min hjerne super skarp :P Men hvad kan jeg forvente at møde i det halvårige startforløb? Jeg vil være lykkelig (virkelig lykkelig), hvis nogle har nogle gamle opgaver fra 1.g, fag er ligegyldigt :D På forhånd tak :) -
Udregning af gns.
ForumindlægGood afternoon Jeg har to spørgsmål vedrørende udregning af gennemsnittet under den nye ordning. Sådan set er jeg HTX9;er (i tilfælde hvor der skal tages klausuler for dette), men mon ikke der næsten gælder det samme for alle gymnasiale uddannelser. 1) Fordeles vægten i et fag ligeligt melle... -
MATEMATIK EKSAMENSSÆT nr. 2 2012!!!!
ForumindlægER JEG DEN ENESTE SOM SYNES AT EKSAMEN IDAG VAR MEGET MEGET SVÆRERE I FORHOLD TIL DEM SOM VAR OP I FREDAGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
Hvor mange forsøg?
ForumindlægHej Jeg er i gang med at forberede mig til eksamen i fysik/kemi, men jeg har glemt, hvor mange forsøg man almindeligvis gennemgår under eksamen? Er det tre eller fem? På forhånd tak -
mundlig engelsk eksameprodukt
Forumindlægskal lave et udkast til min eksame i mundeligt engelsk vi har godt nok forskellige emner at vælge imellem men er alligevel helt blank. min første gang jeg skal op til eksame hvordan kom i igang -
3.g Fjollebillede
ForumindlægVed godt at dette egentlig ikke har noget med lektiehjælp at gøre, men håber alligevel det er ok at søge hjælp her - Ved jo at der er mange studerende herinde. Vi skal have taget 3.g fjollebillede på onsdag, og jeg vil høre om der er nogle herinde som har en god ide til et tema eller andet sjovt... -
Ioner i kalk
ForumindlægHej, Jeg skal til mundtlig fysik eksamen på mandag (d. 20/6). Jeg er igang med at lave dispositioner, og er ved emnet "kunstgødning". Jeg har et forsøg, som jeg godt kunne tænke mig at lave til eksamen. Men jeg der er én ting jeg ikke er sikker på. Der står, at jeg skal hælde en opløs... -
Hvad betyder 1.g?
ForumindlægHejsa allesammen, Jeg har et ret simpelt spørgsmål jeg håber du vil hjælpe mig med. Jeg har klaret det dårligt (i hvert fald under forventning) her i de to første standpunktskaraktere på stx, 1.g...Det har slidt på min selvtillid og motivation. Jeg får af vide at jeg bare skal gøre det bedre ... -
Karakterer!!! Superstudent
ForumindlægHej, jeg læste sidst i avisen, at der på studenterbeviset, når man er færdig i gymnasiet, vil være 37 karakterer. Kan det passe?Fx, hvis jeg nu fik 9 i kemi i 1.g, men ikke kommer op til eksamen i det, gælder det så, at 9-tallet føres over som både eksamenskarakter og årskarakter. Altså, at man h... -
Disposition - salte + alkohol
ForumindlægHej. Er der nogle, som har nogle dispositioner liggende med henholdsvis kapitlet "Jordens salte" og "Slægten alkohol", som begge findes i bogen "Ny Prisma, fysik og kemi 9 klasse"? Jeg har kigget inde i opgave-databasen, men jeg kan ikke finde nogle dispositioner. ...
