Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16841 til 16860 af 321608
-
OL, fup?
ForumindlægOL er fuld i gang, og der har været et par debatter om hvor vidt der er undertrykkelse i form af køn, og hvorvidt folk snyder sig til at blive optaget.. Fx har jeg hørt noget om, at de mange børn, som holdte flag ved åbningscermonien i virkeligheden er drenge, på trods af deres fint opsatte lange... -
eksponentiel
ForumindlægHej, håber at der er nogen der vil hjælpe Jeg har tastet de her tal ind på excell x y 0 677 1 1050 2 1166 3 1623 4 2235 5 3104 0-5 det er 1994-1999 Og ligningen j... -
Hælp til Logaritme og asymptoter!!
ForumindlægHejsa er der nogen der kan hjælpe mig med de her spørgsmål? - hvorfor er det man ikke må tage log til et negativt tal? - Hvad menes der med at en asymptote, kan findes de steder hvor funktionen ikke er deffineret? - hvorfor bruger vi log til beregning af pH-værdier? - hvordan hænger pH-formlen sa... -
Funktionelle indkomstfordeling problem
ForumindlægHej Jeg skal svare på et spørgsmål i international økonomi. "Når økonomer taler om den "Funktionelle indkomstfordeling", er det følgende begreb, der skal inddrages: Disponibel indkomst, BNP, BFI, realindkomst." Jeg skal så svarer ja eller nej til dette. Jeg ville selv sige j... -
Excel (haster)
ForumindlægHejsa, er der ikke en velig person, der vil forklare mig, hvordan man laver en dobbelt-graf i excel? Kan finde ud af at lave en, hvor jeg skriver tallene i vandrette rækker over hinanden, markerer og trykker på graf-knappen. Hvis nu jeg skal have to linjer, i samme graf, men med samme intervalle... -
Aksiomsystem? HJLÆP:)
ForumindlægHej jeg ville gerne spørger om hvad er en Euklids Aksiomsystem? håber du kan hjælpe:) På forhånd tal :) -
HTX og hhx enkeltfag
ForumindlægHar søgt lidt på nettet men synes det er lidt uoverskueligt. Er der steder hvor man kan tage enkeltfag fra htx? Er det alle fag der normalt indgår/kan indgå i en fuld htx eksamen man kan tage som enkeltfag? Samme spørgsmål gør sig gældende for hhx -
oversætte dansk til engelsk
ForumindlægHej håber I vil oversætte det her for mig fra dansk-engelsk? Gennem historien har der altid været mennesker, som ikke har været i stand til at skaffe sig helt grundlæggende ting som mad, tøj og bolig. De betegnes som fattige. Nogle er fattige i en periode, mens andre er det hele livet. I dag lev... -
Frembringelse af kvadrattal
ForumindlægHar fået denne opgave stillet, som skal afleveres mandag, og jeg kan ikke finde ud af det: Vælg to hele, positive tal med en forskel på 2, fx 5 og 7. Gang dem med hinanden, og læg 1 til: 5*7+1=36. Resultatet lig med 36=6^2, altså et kvadrattal. Det mindste af de to tal skal kaldes n, og det stø... -
Retvinklet trekant - tip?
Forumindlæg"En trekant har siderne 5 cm, 10 cm og 11 cm. Er trekanten retvinklet? Hvorfor?" Er der et nemt trick man lige kan bruge? Eller er det nødvendigt at tegne trekanten med de mål, for derefter at se om den er retvinklet? "Find eksempler på tre naturlige tal, som passer til Pythagora... -
Sansynlighed
ForumindlægHej jeg har virkelig hurtigst muligt brug for hjælp:) En mand tilbyder dig 1 mio. Kroner hvis du kan gætte hvilket tal han tænker på mellem 1 og 20 hvad er sandsynligheden for, at tallet er 7 ell. 8 Du gætter forkert Et kvadrat-tal Det var de 3 spørgsmål håber i vil vise Hvordan man gøre ... -
5,0 = primtal?
Forumindlæg5 er et primtal, men er 5,0 et primtal? -
FRITID.
ForumindlægHvordan siger man ..1) i fritiden er jeg ude med vennerne, jeg arbejder ikke.. Men søger job på nuværende tidspunkt.Jeg bor i hus.. Skal på gymnasium her efter sommerferien.. glæder mig til at møde nye mennesker.. hvis i ville oversætte dette, vil i have gjort en KÆMPE STOR GERNING ! -
dansk stil
ForumindlægHej alle I mennesker derude :-) Er der en, der vil se en dansk stil igennem for mig? Jeg har læst den igennem 3 gange selv, men kunne virkelig godt bruge noget hjælp, til at en ser den igennem, og giver respons Jeg sender den som besked. Og det drejer sig om 1½ a4 side Håber på hjæ... -
hjælp det haster virkeligt meget.
ForumindlægOmregn følgende blandede tal til brøker: 3 2/3, 5 1/2, Omregn følgende brøker til blandede tal: 8/3, 12/5. Her er så nogle opgaver i blandet tal, som skal udregnes: 3 4/5 + 1 3/5. kan ikke huske hvordan man regnede dem.. -
VM og DM
ForumindlægNogen derude der kan hjælpe mig med følgende opgaver? for jeg er nemlig meget lost hvad angår VM og DM.evt en god hint eller lignende...opgave:Om en lineær funktion f med definitionsmængde [-7;10] oplyses, at f(2)=1 og f(8)= -2Bestem en regneforskrift for f.Bestem en værdimængde for f.så løs lign... -
Rumfang af kugle med cylinder.
ForumindlægJeg skal vise at højden i cylinderen kan beskrives som h = kvadratroden af (12-4r^2). Jeg har fået givet at radius på kuglen hvori cylinderen er placeret har en radius på kvadratroden af 3. Jeg ved også at rumfanget af en cylinder er givet ved V=phi*r^2*h. Men hvordan pokker isolerer jeg h, ... -
Beregning
Forumindlæghej kan du hjælpe og give nogle gode fif eller et resultat ? På forhånd tak! En virksomhed ønsker at introducere en ny vare på et givet marked. Virksomheden har fundet frem til, at det forventede årlige salg af den nye vare kan beskrives ved f(x) 400 * x * e^-0,2x , x E [0 ; 20] hvor x angiv... -
Ligninger
ForumindlægJeg er netop gået i gang med at løse ligninger, dog går det ike særlig godt.. 1) Hvad skal trækkes fra - 4 for at det giver - 19? ( Jeg ved godt, at det giver 15.. Men jeg "Aner! ikke hvordan man opstiller det som en ligning.. ) 2) Summen af de to tal er 15. Dene ene tal er 4, hvor me... -
LEKTIEHJÆLP - ENGELSK - PIGE
ForumindlægHej, Vores datter går i 9. klasse på Hornslet skole. Hun har godt styr på grammatikken, men mangler at kunne tale sproget. Hun skal til eksamen til sommer, og hun skal lære at tale sproget inden eksamen! Er der nogen herinde som kan yde denne service, nogen der er gode til at lære en pige at ...
