Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 16941 til 16960 af 52201
-
Hjælp til retning af kort brev
ForumindlægHej :) jeg håber der er nogle som vil hjælpe mig, er meget dårlig til at formulere mig og lave korrekt ordstilling når jeg laver skriftlig engelsk. Når jeg skriver bliver det meget dansk at høre på, så derfor håber jeg at nogle kan hjælpe mig så jeg lære at se mine fejl. på forhånd tak for hjælpe... -
Lektie hjælp søges!!!
ForumindlægHej :) Jeg er en pige på 18år, som søger hjælp i matematik på A niveau en til to gange om ugen. jeg går i gymnasiet og skal starte i 3.g efter sommerferien. jeg får brug for hjælp til mine afleveringer og lektier i skolen. jeg bor lidt ude for Odense, og håber der er en som kan hjælpe mig :) Man... -
Bonus for fag
ForumindlægHvis jeg har matematik, kemi, dansk, engelsk og matematik og teknikfag på A niveau, og kommer ind på et universitet indenfor to år, hvor meget kan jeg så gange mit snit med? -
Hvilken gymnasium og linje skal man vælge hvis man gerne vil være revisor eller ingeniør?
ForumindlægHej jeg skal gå i gymnasiet efter sommerferien, men jeg ved ikke hvilken gymnasie jeg skal gå på og hvilken linje jeg skal vælge, når jeg gerne vil være enten ingeniør eller revisor.(revisor er nok den vigtigste eftersom det er den jeg mest har intryk af, men jeg vil også vide hvilken linje jeg ... -
Et godt resume?
ForumindlægHejsa, jeg er lige begyndt på engelsk A-niveau, og har allerede fået et par eksamensopgaver for. Jeg overvejer nu hvordan man egenligt laver et godt resume? Sidste gang jeg lavede den slags var jo i 7ende klasse :PJeg ved godt at man ikke skal gå i detaljer og det skal være udelukkende objektivt.... -
Plz hjælp med at sætte engelske komma i en meget lille tekst - HURTIGT plz!
ForumindlægHer er teksten:“They are a stigma to England and in the whole country we have agreed upon condemning them.” These words came from Tony Blair, after a number of hooligans had been arrested by the French police in Marseilles in connection with the World Championship in soccer. The pheno... -
Rettelse
ForumindlægJeg har skrevet noget, og jeg ville blive glad hvis der var nogen der ville kigge på det, og evt. rette. =)\n\nCancer is the word, the sickness that everybody fears. It’s the disease, that’s much known all over the world, and the disease that many people can get easily. For instance by smoking, d... -
Lille hjælp..
Forumindlægjeg har brug for hjælp til at finde de værste fejl i følgende, Er hat schlechte Note in Biologie und Religion, und aufgrund dass kann er nicht ein zehntes Hauptschuljahr belegen. So er wiest nur nicht was er machen sollen. Er hat zwölf Bewerbungen schrieben als Handelskaufmann, Koch, Fliesenlege... -
Ret en tekst (på engelsk)
ForumindlægOpgaven lyder således: Cross out ten mistakes and correct them. Her er opgaven: After being missing for over six days in rugged bush country, Katy Richards, an nineteen-year old from Canberra has been found alive. Incredible, she has survived night temperatures down to minus two, despite having ... -
OPTAGELSEPRØVE STX 2017 hjælp
ForumindlægHEJ jeg skal til optagelseprøve på tirsdag, der står i det brev jeg fik udleveret fra skolen at jeg skal op i Dansk, Engelsk, Matematik - tysk/fysikkemi prøven er elektronisk, vil høre om der nogle der ved hvordan det forgår og nogle gode råd med på vejen -
Korrektur
Forumindlæg1. The main character Charlie Stowe is twelve years old. He lives in England with his middleclass family next to the ocean. Charlie deals with the problem that his father is never at home. It is essential for a boy to have a father as a role model. A person you can look up to and ask how to behav... -
rettelse af 4 små sætninger :)
Forumindlæghey alle sammen:) har lige brug for at nogen ser disse 4 små sætninger i gennem. Jeg skal oversætte og redegør for mit valg af artikelbrug: I skal læse følgende 5 sider til i morgen. You shall read the following 5 page tomorrow. Han blev skudt samme dag. He was shouted the same day. Efter ... -
At realisere sig selv?
ForumindlægHej, jeg er en 1.g'er med et stort ønske om at opnå et gennemsnit omkring de 10. Mit problem er endvidere at jeg finder det vanskeligt at placere mig højere end 9/10 i karakterskalaen. I år får jeg f.eks. højst sandsynligt kun 10 i henholdsvis kemi og biologi. Hvad mit spørgsmål herinde går u... -
Singularity og andre...
Forumindlæghey Singularity og andre potentielle hjælpere...nu ved jeg godt, at jeg måske forlanger for meget...men er det muligt for en af jer, at gennemgå opgave 3 i nedenstående sæt:http://us.uvm.dk/gymnasie/erhverv/eksamen/eksamensopgaver/matamaj04.pdf?menuid=151055jeg har nemlig svært ved sandsynligheds... -
Potensfunktion, bestem a og b
ForumindlægHej, jeg har et lille problem med en opgave om potensregning, håber nogen kan hjælpe mig (: Funktionen f (x) = b * x ^ a opfylder, at : f (2) = 2 og f (4) = 16 Bestem tallene a og b jeg har prøvet at løse den på ALLE måde.. og jeg har set det andet indlæg herinde om hvordan man gøre det ved... -
Tysk stil - Hjælp til rettelse
ForumindlægHej,Jeg ville høre om en tyskekspert ville rette min stil ( den er ikke færdig endnu, så lad vær med at undre dig for meget over slutningen :D )*******************************************Traum und Wirklichkeit:... Damals wusste ich nicht, was ich tun sollte. Welche Wahl sollte ich treffen, zwecks... -
International Baccalaureate (IB)
ForumindlægHey alle sammen,Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om, hvordan det er at tage ib. Nogle derude som vil fortælle (udfra egne erfaringer eller bare det de i hvert fald ved)?Hvad skal være opmærksom på? Hvad er fordelene og ulemperne? Osv. osv./tak -
Uden hjælpemidler
ForumindlægHejsa,Lige inden prøven i morgen skal jeg lige ha på plads hvordan følgende opgave besvares:En funktion er givet ved:f(x)=x^3-3x-2bestem f'(x): f'(x)=3x^2-3Gør rede for at funktionen f netop har 2 nulpunkter?? -
Forvirret
Forumindlæghej alle sammen sidder her og øver mig til mat. mund.har nogle spørgsmål, som håber I vil svare.jeg går i 1g. min årskarakter er på 7.6, (gennemsnit) som nogle syntes er meget lavt.har lige fået 7 i fysik i mundligt (årsprøve), er bange for at jeg får under 6 i gennemsnit i årsprøverne?er årspr... -
HEJsA kan man dumpe 10. klasse?
ForumindlægHej med jer dejlig mennesker... jeg vil lige høre om en ting.. - Kan man godt dumpe 10. klasse?, altså hvis man får 00 i en mundtlig prøve? Vil i ikke godt være søde & svare mig, tak? Jeg vil virkelig gerne vide det, tak på forhånd! <3
