Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 16941 til 16960 af 321608
-
Hjælp
ForumindlægI jorden kan ammoniumion omdannes aerobt (i to del-trin) til nitrat ved den såkaldte nitrifikationsproces. Opskriv reaktionsskeamaet for omdannelse af ammonium til nitrat. Forklar at der er tale om en redox-proces, og husk at afstemme reaktionsskemaet. Tror ikke jeg forstår spørgsmålet ^^ ... -
Chi-i-anden fortæller hvad????
ForumindlægHej. Håber der er en eller flere der kan hjælpe mig. Med hensyn til kvantitative metoder og udregning af sammenhængen skal vi bla. benytte chi-i-anden testen. Jeg er helt med på udregningen og at den fortæller om variablerne er uafhængig eller afhængig. Men.... hvad betyder reultatet? fx. har ... -
Haster! vikinger
ForumindlægJeg håber virkelig, der er nogen der kan hjælpe.. Jeg har læst en beretning, som er skrevet af et af delegationsmedlemmerne, Ibn Fadlan, der har mødt en gruppe danske vikinger. Det er fra år 921, han beskriver vikinger for ulækre som ikke vasker sig efter sædudtømning. De skrives at de er som vi... -
Indvielsen
ForumindlægHej, jeg sidder og laver en ogpave med digtet ''indvielsen'' af Schack von Staffeldt, og jeg er i tvivl om det er et lyrisk eller episk digt. Håber at jeg kan få noget hjælp :) -
Så er der valg!
ForumindlægSå er valget udskrevet til den 13. november. Held og lykke til alle førstegangsvælgerne derude, tænk jer godt om når i sætter krydset, der er flere år til at det sker igen :) I samme ombæring vil jeg på resten af redaktionens vegne opfordre til sober og velargumenteret debat her på siden. God ... -
lille sjov opgave ;)
ForumindlægHey allesammen ;) Løsningsmetoder til dette matematiske problem? :) Find samtlige par af hele tal (m,n), så 10(m+n)=m*n Den er lidt tricky, men jeg har fundet løsninger. Jeg kan sige så meget, at der er mellem 6 og 10 :) Good luck! Henning -
Michael Strunge Hjælp.
ForumindlægHej alle sammen, Michael Strunge har altid interesseret mig, og jeg har altid været vild med hans digte, specielt digtsamlingen: "SKRIGERNE" - intet mindre end genialt efter min mening, men er løbet lidt ind i en blindgyde, da jeg ikke kan forstå digtet: "JEG GIDER IKKE", det... -
AFLEVERING: HJÆÆÆLP
ForumindlægHeej :-)) - Jeg går i 9. klasse og er igang med at lave en aflevering, derfor vil jeg gerne have hjælp :-)) Håber i kan hjælpe :-)) A) Reducer: (jeg har prøvet at regne den, men er ikke sikker på at det er rigtigt) (y + x) + (2y - x) = (mit svar) -y (??????) B) Produktet af 5... -
hjælp til KRONIK?
Forumindlæghvordan skriver man en kronik udfra en artikel? hvordan skal den bygges op mm.? -
Matematik
Forumindlæghej :) Jeg har lige lidt problemer med en opgave i matematik, så håber der er nogle der kan hjælpe :):)? Antallet af landbrug i Danmark kan for perioden 1983-2000 med god tilnærmelse beskrives ved modellen. y=-2600x+98680 Hvor y er antallet af landbrug og x er antal år efter 1983. Spørgsmål a: ... -
SRP-spørgsmål til de meget erfarne herinde
ForumindlægJeg skal skrive SRP næste skoleår, men har planer om næsten at skrive den færdig i sommerferien. Jeg har tænkt mig at vælge matematik og fysik fordi jeg brænder for matematik og fysik er det fag jeg helst ser koblet på, da fag såsom historie ikke understøtter det matematiske på en særlig spændend... -
intervaller matematik
ForumindlægHej jeg er igang med intervaller men føler at jeg gerne vil være sikker på det jeg forstår. Jeg bruger parentes da jeg ikke ved hvordan man laver de firkantede parenteser 1) (-3;8 ( og det er en halv åben interval. Har jeg forstået rigtigt at den går fra -3 til så tætteste muligt man kan komme ... -
ph
Forumindlægberegn ph af 0,100M Na2CO3. (CO3 2- kan regnes som en monoprot base.den er middelstærk, men formlen for en opløsning af svag base kan bruges med remelig nøjagtig hed.) -
Stil, rettelsel.
ForumindlægHej :) Jeg ville høre om der ikke var nogen søde mennesker der ude, som vil rette min engelsk stil på små 3 sider? Det ville være super :) -
Censor
ForumindlægHvordan kan man finde sin censor? På mine papir står der kun to bogstaver og nogle tal. Tallet er nok den skole censor kommer fra. Har søgt på google, men kan ikke finde noget. -
SA og civilisationernes sammenstød?
ForumindlægHej Jeg er netop i gang med AT-eksamen under emnet, katastrofen - årsager og konsekvenser med fagkombination SA, re. Som udgangspunkt lyder min problemformulering som følger: Hvorledes kan årsagerne til katastrofen d. 11. september 2001 siges at være et udtryk for religiøse modsætninger... -
procent regning
ForumindlægHvordan gør man det her? Beregn hvor stor procentdel den danske befolkning der boede i København? ( i 2007 boede der 5447084 mennesker i DK. Af dem boede 4943385 uden for KBH) -
Genstandsområde
ForumindlægHej Jeg har læst, at genstandsområdet i naturvidenskab er "menneskets naturgrundlag". Hvad er det helt præcist "naturgrundlag" betyder? Jeg tror ikke rigtig, jeg forstår, hvad der menes med det. -
2 spørgsmål til Buddhismen
ForumindlægHej Jeg har lige to spørgsmål til Buddhismen. 1. Lad os antage at vi har en fattig og en rig mand. Lad os antage, at de fødes med den status. Er det så et udtryk for karma? Altså at den rige har god karma, men at den fattige har dårlig karma. Hvis man fødes som en fattig mand og som 30-årig vi... -
rettelse
Forumindlægom jeg har lavet min kasserapport rigtig ?? http://peecee.dk/?id=52144 http://peecee.dk/?id=52145 http://peecee.dk/?id=52147 mange tak
