Søgning på: matematik noter 10 klasse. Resultater: 16961 til 16980 af 92586
-
Eksamensopgaver !!??
ForumindlægHejsa jeg har mistet min matematik bog med eksamensopgaver (den der blå og hvid stribede bog)... nogen der har den som kan hjælpe mig med at resitere opgaverne: 1.169, 1.233, 5.022, 5.023 og 5.079 ?... håber der er en der kan hjælpe mig , det er virkelig krise ... ! -
Tysk - god side med analyser?
ForumindlægHey...Jeg skal op i tysk på B-niveau næste tirsdag. Problemet er, at vi (klassen)specielt i 1.g ikke fik taget ordentlige noter til de læste tekster (bebrejder både mig selv og min lærer). Jeg søger derfor en side, der minder om gradesaver og sparknotes til engelsk, hvor jeg kan finde noter til t... -
bølge
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med følgende opg. Jeg skal berene bølgelængden. Lys fra en laser sendes mod et gitter med gitterkonstanten 1,67×10^-6m. Afbøjningsvinklen til 2.orden er 49,3°. lambda=(d*Sin)/n <=> lambda=(1,67*10^(-6)m)/2 <=> lamda=6,33042^(-7) lambda=6,3304^(-7)*10^9 ... -
Impedans
ForumindlægHej! jeg er igang med et opgave, om at forklare hvad er en impedans, hvordan det kan bruges til dagligdagen og hvordan det kan beregnes ? Men har søgt lidt på nettet, men har svært ved at finde ud af hvad det endelig er for noget og hvordan man kan beregne det. det eneste jeg er kommet frem til ... -
Skrifte gymnasium
ForumindlægHej jeg har nu gået på stx i en måned, men jeg er meget ked af min klasse og gymnasiet. jeg hat gået og tænkt en del jeg er nu kommet frem til at jeg gerne vil gå på en hhx, da jeg tror de retter sig mere til mig. jeg vil derfor høre om det er mulligt at skifte gymnasium nu, eller om der er nogen... -
Skr eng på fredag
ForumindlægHej! Jeg er en af de uheldige der står og skal op i skr engelsk på fredag (9. klasse). De fleste vil nok synes jeg er heldig, men sådan har jeg det desværre ikke :/ Jeg vil høre om der er nogen der har forslag til hvad jeg kan komme op i? Og desuden ville det være dejligt hvis der var nogen der... -
Opg rettelse + hjælp :-D
ForumindlægHey folkens, har lii en opgave som gerne vil have rettet + vil meget meget gerne have hjælp til 2'eren, da jeg ikke rigtigt ved hvordan man laver den? I Rusland er befolkningstallet faldet med 0,6 % om året i de seneste år. I en prognose antages det, at Ruslands befolkningstal fortsætter med ... -
Hjælp til differentialkvotient
ForumindlægJeg håber nogle kan forklare mig, eller give en formel på hvordan man kan bestemme differentialkvotienten, for jeg har ingen ide om hvordan man gør, og min matematik bog forklarer det ikke. tak :-) -
"Hjælp" det "Haster
Forumindlægjeg ved godt det er dumt men der er nogen der vil sætte komma og punkt i min lille stil : her er den : Jeg har mange venner fra dengang jeg var jeg gik i børnhaven og jeg kender dem stadigvæk men min bedste ven hedder Patricia hun er 7år jeg mødte Patricia i SOF vi spillede Tennis og pludselige ... -
beregning af længden på en højde
ForumindlægJeg sidder her og er gået i stå med en matematik aflevering.. opgaven lyder sådan: Beregn længden af højden hACB vinkel ACB Vinklerne: A: 35, B: 50,81 C: 94,19 a = 5,18 - b = 7 - c = 9 Men jeg ved ikke hvordan jeg skal beregne længden af højden. Håber der nogen der kan hjælpe mig :) -
En der vil rette en kort engelsk stil?
ForumindlægMy attitudes to politics My attitude to politics can be described as relaxed, but I am not indifferent. There are some things in politics as immigrants, healthcare and rights, that I really care about, because it means so much fore peoples welfare and well-being. Politics is about the politicia... -
lidt tekst rettes til tak :)
Forumindlæghej... gider i lige kigge den her igennem for forskellige fejl. tak :) I keep thinking about what some of the children said about the robot. They felt sorry for it because there was not anybody who talked to it. Here comes the question. Do robots have feelings? If so, should we really feel sorry... -
mateatik hjælp
Forumindlæg<p> Hej jeg har fået en aflevering i matematik og jeg kan ikke finde ud af opgave 4 </p> <p>hvis der er nogen der kan den så må i meget gerne skrive tilbage :)</p> -
Point for at få 12?
ForumindlægHej alle jeg har været oppe i matematik B skriftlig prøve idag og vil gerne vide hvad karakterskalen er. Man kunne få 200 point i alt og har en ide om hvor mange point jeg fik :) Nogle der kan hjælpe ? -
Hvad er mit snit?
ForumindlægEr der en der vil hjælpe mig med, at regne med snit ud? Års Eks Billedkunst 9 Dansk, skriftlig 8 7 Dansk, mundtlig 9 8 Fysik, skriftlig 8 6 Fysik, mundtlig 9 ? Historie 10 8 Idræt C ... -
Lady sings the Blues
ForumindlægHej medstuderendeNogen der har skrevet notater til Lady Sings the Blues?Jeg står overfor en mundtlig engelsk eksamen og kan se at jeg mangler til denne opgivelse. :>På forhånd takJacob -
Ret fejl grammatisk
Forumindlæg!! Haster lidt.. The fries were soft, and the salad was neither that good.. Hvor er fejlen i den sætning? Det skal forklares med grammatiske termer? -
Contexts - hjælp
ForumindlægNogen der har sit pensum i contexts? Vil meget gerne høre fra jer.. -
Atomkerner og radioaktivitet
ForumindlægHvad skal jeg vide om dette emne? Tak. -
Just like that
ForumindlægHej er der nogen der har en analyse eller opgave om just like that, som jeg kan læse. Det er en tekst som er i vores pensum til engelsk mundtlig eksamen, udner emnet growing up. Mange tak på forhånd ;)
