Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 1681 til 1700 af 3925
-
HAMBORG se under LOTF
ForumindlægHej Hamborg,se under "perspektivering af LOTF" På forhånd mange tak!! -
den grimme ælling!!
ForumindlægNogen som har læst Komatøs, og har nogle perspektiveringer med den og Den grimme ælling???? Det haster! -
Synopsis af folkeeventyret Dronningen som altid bar handsker
ForumindlægHej allesammen! Hvad kunne perspektiveringen til Dronningen som altid bar handsker være? -
ionvandring
Forumindlægnogen der ved noget om ionvandring og ... -Konklusion -Perspektivering -
Engelsk disposotion, hjælp!
ForumindlægHejsa SP. Jeg skal aflevere engelsk disposition i morgen og jeg har et probelem, da min engelsklærer siger at der mangler en rød tråd i min disposition, er der nogle der kan hjælpe please! Mvh. Mads -
rettelse
ForumindlægKirsten regner med at modtage brevet i morgen . - Kirsten regner med ,at hun modtager brevet i morgen .- Har du noget imod , at min svoge kører med os ? - Har du noget imod at min svoge tager med ?- Man må gå ud fra , at høsten i år bliver god . - Ulrich , sørg for at hunden får noget at æde ! -... -
Andengradspolynomier
ForumindlægHej..jeg har brug for lidt hjælp Jeg har disse to opgaver som jeg ikke kan løse: 1) Bestem b så ligningen x^2+bx+3 har netop en løsning 1 - her skal vi vel sætte udtrykket lig med 0, men havd så derfra? x^2+bx+3=0 ??? 2) a) Bestem minimum for funktionen 3x^2+3/x , x>0 b) Bestem tangen... -
Opstilling af SRP
ForumindlægEr det en god ide, at lave overskrifter, til hvert afsnit? Perspektivering og konklution, skal det skrives, overhoved ? Synes bare ikke man har fået nogen ide, om hvordan man skal opstille og indkludere i sin opgave.. -
Perpektivering??
ForumindlægHej alle sammen, jeg er igang med min journal og polære og upolære stoffer. Jeg har så et problem som jeg håber I kan hjælpe med.. Hvordan kan jeg perspektivere det? Altså hvad skal jeg skrive ved punktet perspektivering? Jeg kan slet ikke komme på noget omkring emnet? Håber en kan hjælpe... -
Engelsk B - oversættelse
ForumindlægHej, kan nogen rette min oversættelse?Tak på forhånd.Hvor mange danskere kendte før tsunami-katastrofen nordmanden Jan Egelands ansigt? Formentlig et fåtal. Men i ugerne efter jul og nytår, med tv-seerne klistret til skærmen, appellerede den rolige skandinav dag efter dag om hjælp til de mange of... -
Beregning af korrekt hastighed
ForumindlægJeg har vedhæftet en opgave, hvor at man skal se, hvem af tre piger går hurtigst. Jeg har fået svaret C) Karin, men det korrekte svar, har jeg fået at vide, er A) Ida. Jeg har sagt at pigerne har flg. hastigheder: Ida=x Jane=2(x)+1/2(x)=2,5x Karin=2(2,5x)+1/2(2,5x)=6,25x Ud fra det vil jeg m... -
Nedtur - Kim Fupz
ForumindlægHej, jeg har valgt novellen Nedtur til min dansk eksamen, men jeg kan ikke finde på noget at perspektivere. Kan i hjælpe mig?? -
Regressionslinje
ForumindlægHey Sidder med en studierapport og skal regne en regressionslinje ud " i hånden" Det er ud fra disse tal: Antal transportmidler 1998 Juni – December 3.700.139 Antal transportmidler 1999 Jan – December 6.896.858 Antal transportmidler 2000 Jan – Decemb... -
Procent
ForumindlægGodaften! Hjælp med dette: På en tur til Sverige køber Jan en jakke til 800 sv.kr. På det tidspunkt var kursen 88,50, dvs. 100 sv.kr = 88,50 d.kr. Hvad kostede jakken i danske kroner? = 708 d.kr. Tre år tidligere var kursen 136! Hvad ville jakken så koste i d.kr.? = 520,50 d.kr. Hvorfor ... -
rettelse af OVERSÆTTELSE
ForumindlægAgatha Christie, som har skrevet en masse kriminalromaner, blev født i 1890 og døde i 1976. Alt, hvad hun har skrevet , er meget spændende. de to detektiver, som hun skabte, er velkendte i hele verden. Den ene af dem, som hedder Jane Marple, er gammeljomfru. Hun bor i en engelsk landsby, hvis in... -
Synopsis, haster!
ForumindlægHej :) Til dansk mundtlig eksamen (prøveform B) har jeg trukket "noveller i 90'erne og 00'erne" og har valgt Film af Helle Helle som prøveoplæg. Jeg skal selvfølgelig lave en synopsis, men kan ikke rigtigt komme i gang. Jeg har lavet en analyse, men mangler fortolkning og ... -
Ondskab
ForumindlægHej jeg går i 9. og har trukket Ondskab til mit fordybelses område men har svært ved at finde en god tekst nogen der kan hjælpe? tak på forhånd -
Kants kriterier for historiens fremdrift
ForumindlægHej! Jeg skriver DHO om Kant, og hans tanker om hvordan historiens fremdrift er et resultat af naturens "behov" for at udvikle menneskets fornuft, og hvordan individet er nødt til at være oplyst for aktivt at kunne gøre denne naturens hensigt til sin egen hensigt, for dermed at drive ... -
en lille grammatikbog?
ForumindlægHej\n\nhar I nogen gode forslag til en god grammetikbog som er værd at købe? -
Gode Bøger
ForumindlægHej Alle!Da jeg har fået vinterferie, er der tid til at læse bøger... Men hvilke?Kan I komme med en liste bøger, der BØR læses. Fx. Kafkas Processen...
