Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 17001 til 17020 af 109300
-
Statistik
ForumindlægHej, Jeg har fået denne opgave udleveret i statistik. Den lyder således; På baggrund af en række foretagne køb har man konkluderet, at sandsynligheden for at sælge en lænestol er 0,3, sandsynligheden for at sælge en reol er 0,4 og sandsynligheden for at sælge både en reol og en lænest... -
Vektorer
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig i gang med denne opgave:I et koordinatsystem er givet vektoren a=(2 over -3). Om en vektor b oplyses, at a*b = 4 og a*b"hat" = -19Bestem koordinatsættet for b. Men hvordan gør jeg det, for b går jo ind i begge oplyste vektorer, så man kan jo ikke ligefrem... -
Matematik vektorer
ForumindlægHej jeg vli lige se hvordanm amn kan løse den opgave..opgaven lyder således: /a/ betyder længden af vektoren To vektorer a og b opfylder at, /a/=2 og /b/=5 og a . b= -4.. bestem tallet så /a+tb/=2 og bestem tallet t, så vinklen mellem ta-b og at+b er 90 grader... hvad gør man?? -
Vektorregning
ForumindlægHej derude... Jeg har følgende opgave: I et koordinatsystem er givet vektoren a = (2,-3) Om en vektor b oplyses at a(vektor) prik b(vektor) = 4 0g a(vektor) prik b(tværvektor) = 19 Bestem koordinatsættet til b(vektor) Jeg kan ikke gennemskue, hvordan jeg skal finde koordinatsættet til b(vek... -
Vektorens længde og vinkelberegning
ForumindlægHåber der sidder nogen derude, som kan hjælpe mig med denne opgave, da jeg ikke selv kan gennemskue den. Opgaven lyder: Om vektorene a og b oplyses at: a-vektor prikket med b-vektor=12 |b-vektor|=5 |a-vektor minus b-vektor|=Kvadratrod 10 1) Bestem |a-vektor| 2) Bestem vinklen v mellem a-vektor... -
Eksamen i tysk 2 g
ForumindlægHej! Jeg går i 1g og har tysk på b-neveu. Jeg er begyndt at allerede bekymre mig om min eksamen som jo kommer i 2 g. Jeg ved bare ikke hvor meget tysk man skal kunne for at få et godt karakter ved eksamenen. Jeg kan ligeså meget tysk som alle de andre i min klasse, men jeg tænker bare at det mås... -
Et hurtigt spørgsmål...Er det korekt?
Forumindlægreducer udtrykket (a+b)^2-a(a+2b) a^2+b^2+2ab-a^2+b^2 er facit så 2ab? -
Reducér
ForumindlægHej med jer! Jeg sidder med dette matematik stykke: Reducér (a+b)(a-b)+b^2 Jeg har fuldstændig glemt hvordan fremgangsmåden er, nogle der kan hjælpe? :-) -
Annonce på Studieportalen
ForumindlægAnnonce på Studieportalen ”ASUS BÆ®BAR PC Kun 4.999” (cirklen er min opfindelse, regnemaskinen har vist ikke det bedste ry). Hvis jeg havde skrevet sådan i en dansk stil, stod jeg nok til et 00 eller et 02. Teksten stiller en række spørgsmål: 1) Hvorfor er der forskel på bogstave... -
reducerer
Forumindlæghej - jeg sidder og bøvler med et nok meget simple reducerer styk håber der er noget som kan og ville hjælpe mig (a+b)(a+b)+b^2 -
Skifte til HHX
ForumindlægHej allesammen, p.t går jeg på Gymnasiet og har gået der godt 2 måneder nu... Det er helt ok socialt, men fagligt er det rigtig blandet. Vi har fysik, biologi, matematik (en masse af det matematik jeg ikke interesserer mig for overhovedet!), idræt, billedkunst whatever.. En masse fag, som... -
Haster, BREDDEGRADER & LÆNGDEGRADDER & INDEX ERROR
ForumindlægHEJ Er der nogle, der kan hjælpe med at lave opgave 1? Jeg er stuck og forstår det på ingen måde og skal have lavet det indenfor 3 dage. -
Hvilke bøger bruger de på HTX?
ForumindlægHej. Er der nogle som ved hvilke bøger der bliver brugt det første år på HTX i Nykøbing Falster? -
beregn firkant
ForumindlægHej jeg har en eksamensopgave jeg godt kunne bruge lidt hjælp til...Jeg kender arealet af firkantendvs. jeg kender t i formlen a x b = tdesuden kender jeg diagonalen i firkanten, dvs. jeg kender c i (a² + b² = c²)nogle der kan hjælpe mig videre ? -
Dansk A - Selvstudium
ForumindlægHejsa, Jeg har i de sidste år været i gang med at afslutte en HF på flex-ordningen. Det er gået fint nok indtil i år, hvor jeg kun manglede Dansk A og Engelsk B. Jeg fik afsluttet Engelsk B, men kom bagud med Dansk A og fik det aldrig indhentet. Det betød at jeg aldrig fik Dansk A afsluttet. De... -
Tilbyder lektiehjælp i hovedstadsområdet
ForumindlægHej! Jeg er en 19-årig pige, der her til sommer blev student. Det blev jeg med linjefagene engelsk A, samfundsfag A samt biologi B og matematik B. Jeg har afsluttet med 12 i alle mundtlige eksamner, og har endt med et snit på 10,5. Derudover har jeg passet børn så længe jeg kan huske, og har tidl... -
Hjælp! Hvordan udregner jeg mit kvote 2 snit
ForumindlægJeg skal have udreget mit kvote 2 snit: http://bachelor.au.dk/fileadmin/www.bachelorguide.au.dk/Optagelse/Eksempler_paa_udregning_af_fagsnit_DA.pdf Dog er jeg lidt i tvivl om, hvorvidt jeg udreger mit snit, da jeg ikke ved, hvordan man skal gøre, hvis man har det på et højere niveau? Kvote 2 fa... -
kvote 2 aarhus uni
ForumindlægHejsa. Jeg er på nuværende tidspunkt ved at tage et par supplerende fag for at komme ind på uni til sommer. Jeg vil meget gerne studere erhvervsøkonomi med sidefag og jeg vil gerne søge ind på kvote 2. Der er adgangskravet Dansk A, Engelsk A og Samfundsfag C. Jeg har fået gode karakterer i Dansk ... -
HASTER
ForumindlægHej da jeg er meget dårlig til engelsk, ville jeg høre om der ikke er en der gider rette min oversættelse fra dansk til engelsk. Den fylder kun 8 linjer og er i et let sprog :) Håber meget der er en der kan hjælpe. KH :) -
Hør udtale
ForumindlægHej jeg er en dreng som er ret dårlig til engelsk, findes der en hjemme side hvor man kan skrive et ord på engelsk og så få det læst op, så man kan høre hvordan det udtales ?
