Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 17021 til 17040 af 95434
-
Funktioner
ForumindlægHvad er dette: f og g er lineære funktioner. Bestem regneforskriften for f, når f(1) = 7 og f(6) = 27. Bestem regneforskriften for g, når g(−5) = 12 og g(9) = 5. -
Diagrammer!
Forumindlæghttp://peecee.dk/index.php?id=20743 Nogen Experter til stede som vil hjælpe mig med opgave 3! -
Nogle goe foreslag??
Forumindlæger der nogle der har nogle goe foreslag til hvordan et sprøgsmål til mundtlig B (sproglig) kan lyde til eksamen...??????? for jeg har ingen idé, da vores lærer aldrig er kommet med nogen..... -
Faktorisering???? ;O
Forumindlæghvad betyder at faktoriser ? jeg har et eksempel: 4a^2-9y^2 og et andet: a^2-1 og har ingen idé om hvad de vil ha' mig til at gøre? nogen der kan hjælpe, ville være skønt! :) -
hvad er en Funktion??
ForumindlægNogle der kan forklare hvad en funktion er ? -
Årskarakter hvert år?
ForumindlægVed i om, der gives årskarakter hvert år for alle fag i gymnasiet? Med mindre der er eksamen selvfølgelig :) -
HJÆLP!!! Eksponentialfunktioner og eksponentiel vækst
ForumindlægJeg har denne aflevering for til i dag og kan simpelthen ikke finde ud af den sidste opgave, håber nogle kan hjælpe. Jeg har sat opagven i vedhæftet fil, det er alle tre spørgsmål jeg har brug for hjælp til. -
uparrede elektroner
ForumindlægJeg forstår ikke rigtig uparrede elektroner. Jeg har lige læst at dioxygen holdes sammen af en enkeltbinding, og 2 uparrede elektroner. Hvis de er uparrede, hvordan kan de så holde sammen på noget? Svare det ikke til at sige at jeg hæftede en snor til en ring ved ikke at binde den fast? Derforu... -
Magnetisme
Forumindlæghttp://static.uvm.dk/udd/gym/eksamensopgaver/2007/fysik_A_it/opgave04/opgave_fr.html Nogen der vil hjælpe med opg. e? -
Hjælp til atomer
ForumindlægHej alle sammen. jeg er igang med at lave en disposition til atomer i fysik. Er der nogle der kan hjælpe mig? jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, eller skrive???? -
Folkeskolens afgangsprøve
ForumindlægEr der nogen der ved om alle skal gå op i mundtlig engelsk og fysik? Hvis man fx skal på matematisk gymnasium skal man så have taget folkeskolens mundtlige afgangsprøve i engelsk?? -
astrofysik forum
ForumindlægJa ganske simpelt spørgsmål. Hvorfor er her ikke et forum dedikeret til astrofysik? Det er jo som sagt ikke en udvikling af den almindelige fysik (kun lidt), men et fag for sig selv.Anders -
eksamen
Forumindlæghva tror du at der vil blive lagt mest vægt på til en mundtlig eksamen i :Tysk?Fysik? -
Huygens Princip
ForumindlægHej Jeg skal op til eks. imorgn i fysik. Er der ikke en som kan forklare Huygens Princip. Mvh B N -
Årsprøve
ForumindlægHejsa folkens, Jeg er en 1.g'er som skal til mundtlig årsprøve i fysik her snart. Så hvis der er nogen, der har en ide om hvordan dette vil foregå, så ville det være perfekt :) -
engelsk rettelse
Forumindlæghejsa.. er der nogen vil være søde lige at kigge det her igennem.. jeg ved godt der er lidt meget men behøves også kun lige af være for de væreste fejl.. på forhånd mange tak.. mh lasseIn this story, which are set in the home of the main character’s parents, we meet the main character herself and... -
Forbedring af karkter..
ForumindlægHej jeg går i 9. nu og ville rigtig gerne have et gennemsnit på 6+ så jeg kan gå på gymnasiet.. er der nogle der kan hjælpe? Har brug for hjælp til følgende: Fysik Dansk-Stavning Dansk-læsning Historie Kristendom Biologi Jeg læser en bog lige nu for at forbedre Stavning og læsning... Tak for hjælpen -
Råd til F/K prøven FSA??
ForumindlægHej Jeg skal op i F/K afgansprøven på tirsdag. Jeg har forberedt mig med at lave dispositioner til hvert emne, og har rimelig styr på teorien. Kunne nogle af jer ikke fortælle om jeres oplevelse med prøven? Hvad man ikke skal gøre og hvad der er godt at gøre? Tak!! -
Homogent lineært ligningssystem
ForumindlægDer er givet koefficientmatricen til et homogent lineært ligningssystem: Dette skal forestille en matrice: [1, 1, -1 a, 1, -1 -1 , a, 1] hvor a ε R a) Opskriv for a = -1 det tilhørende ligningssystem, og find inden for R3 samtlige løs... -
Afstemning af respirationsprocessen - Hjælp!
ForumindlægHejsa! Jeg skal til eksamen forklare mundtligt, hvordan jeg afstemmer respirationsprocessen.. Nu er jeg ikke så skrap til kemi....... - Og det kniber lidt med at finde en simpel, let måde at forklare, hvordan jeg afstemmer C6H12O6 --> + 6O2 --> + 6H20 Kan nogen - på enkelt vis forklare, ...
