Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 17081 til 17100 af 160718
-
nogen der ligger inde med grammatik delen for 2008 ? engelsk på a-niveau!
Forumindlægnogen der ligger inde med grammatik delen for 2008 ? engelsk på a-niveau! -
HTX’ere, hvad Skrev i SRP om?
ForumindlægHej allesammen Kunne tænke mig at vide hvad tidligere HTXere (eller STX) har skrevet SRP om gerne indenfor naturvidenskab. Jeg sidder nemlig selv og tænker over det og har en ide men føler at jeg lukker mig meget inde iforhold til Hvad jeg kan skrive om.Har nemlig tænkt på at vælge at skrive ind... -
Benyt linæer regression på bilagets data til at bestemme a og b
ForumindlægHej Hvordan løser jeg denne opgave på et CAS program? Jeg har smidt bilaget i kommentarfeltet! -
Undersøg om a+b kan skrives som k*c hvor k er en konstant.
ForumindlægDenne her opgave har drillet mig lidt over en halv times tid og forstår den stadig ikke. :/ Jeg har en nogenlunde god forståelse af vektorer men er ikke helt med hvad en konstant er i dette tilfælde. Hjælp er værdsat, tak på forhånd. :) Link til screenshot af opgaven: http://prntscr.com/n4t... -
ENGELSK TERMINSPRØVE!!!
ForumindlægHjjjjjjææææææælppp!! Har nogen af jer været til engelsk terminsprøve i år eller sidste år??? niveau B!! eller bare A! ligegyldigt! bare det var STX eller HF!????? Hvilke opgaver var der? og hvad gik de ud på??????? -
eksamssæt mat c 2024
Forumindlægnogle der har eksamssættet fra 30 maj 2024 mat C?? har ik brug for svarene men bare selve opgave sættet:) -
Kan jeg komme igennem HTX?
ForumindlægHej allesammen Jeg ville gerne søge ind på HTX, da der er en spændende retning der passer til mig. Jeg er bare lidt bekymret, for jeg har altid været super dårlig til matematik og fysik/kemi og de forventer jeg tager det på B-niveau. Jeg ved ikke hvor svært det egentlig er men jeg slap igennem 9... -
Nogen der hurtig kan hjælpe? Hældningskoefficienten (a) og b-værdi
ForumindlægHåber der er nogen der gider hjælpe mig! Spørgsmålet er vedhæftet :) Tak på forhånd ! -
Bestem koefficienterne a, b og c samt rødderne for andengradspolynomiet???
ForumindlægHej jeg skal finde rødderne samt finde abc for andengrads polynomiet mangler hjælp! F(x) = 3*(x+1) * (x-4) Jeg har allerførst forsøgt at gange hvert led sammen således. x^2-4+x-4 x^2-4x-4 3x^2 -4x -4. a=3 b=-4 c=-4 Jeg har fået diskriminanten til at give 64 hvilken betyder, der er to løsni... -
Tvivl om valgfag
ForumindlægDa jeg skal til at vælge valgfag for 3.g, kunne jeg godt tænkte mig at høre lidt om de forskellige fag, da jeg er meget i tvivl! Jeg går på stx med studieretningen Samfundsfag A, Matematik B og Naturgeografi B. Jeg hæver Matematik til A-niveau, men skal derudover vælge ét valgfag. Valget st... -
Gør rede for hvilken af de tre grafer A,B og C, der er graf for f
ForumindlægHej! Dette er en opgave uden hjælpemidler. Er der nogle herinde der vil hjælpe mig igang? :) -
SRP EMNE HJÆLP !!
ForumindlægHej, jeg skal snart til at skrive SRP i fagene matematik A og fysik B. Nogle som kender gode emner? -
Nogen der ville være søde at lave min mini-SRP for penge?:P
ForumindlægEr der nogen som kunne tænke sig at skrive min mini-SRP for 1000kr eller måske lidt mere? Det er Matematik-Fysik på STX. Vi bruger maple -
Bestem konstanterne f(x)=a⋅sin(b⋅x+c)
ForumindlægHej, jeg sidder fast i denne opgave(se billede) jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe den an. Tak på forhånd. -
Obama's retorik "A More Perfect Union"
ForumindlægHej Alle.. Der er vel ikke nogle, som har analyseret denne tale, eller måske vil hjælp med Obamas retorik? -
funktionen f(x)=4a^x T2=6 at finde a?
Forumindlæg -
beregn vinkel A B C, i trekant med meter mål
ForumindlægHej jeg har svært ved at forstå hvordan b skal udregnes er der en der ved hvoran det skal udreges mange tak -
Kemi A - August 2000 opgave 3: Isolering af et uorganisk stof
ForumindlægHej! Jeg håber der er nogen der vil hjælpe mig med følgende opgave: ... Af vandfasen udtages der 50,0 ml, som fyldes i en konisk koble, og der tilsættes saltsyre. Den tilsatte mængde saltsyre er i overskud i forhold til anilinet, og alt anilin reagerer derfor med saltsyre efter reaktionsskemae... -
Diskret matematik (alfabeter, ækvivalensklasser og relationer, propositionslogik)
ForumindlægHej SP. Mangler hjælp til noget diskret matematik. Forneden skriver jeg lige de stykker informationer og definitioner, som jeg har fået givet: En fortolkning består af sættet og et funktionssymbol med Givet lad . Vi kalder da to fortolkninger og ækvivalente for ( skrevet i symboler ... -
Forvirring omkring karakter?
ForumindlægHej SP Jeg er blevet HTX student i år, og nu har jeg så søgt ind på en videregående uddannelse. Men uddannelsen kræver at man har en matematik B med 6 i gennemsnit som minimum. I årskarakter fik jeg 7 i både mundtlig og skrifteligt Men til eksamen fik jeg 4 :( Nu er er jeg så i tvivl om jeg har...
