Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 17101 til 17120 af 176853
-
Bestem tallene a og b i en funktion
ForumindlægHej håber nogen kan hjælpe med dette spørgsmål: En funktion f er bestemt ved f(x) = b*ax Grafen for f går gennem punkterne (2,20) og (4,80) Bestem tallene a og b -
Kalge over AT-eksamen
ForumindlægJeg har lige været oppe til AT eksamen her for et par timer siden i historie og biologi opgaven handlede om andelsbevægelsen i danmark og Louis Pasteurs opfindelse af pasteurisering. Jeg fik 7 og det er jeg på ingen måder tilfreds med og jeg giver hovedsageligt censor skylden for min karakter, de... -
Hjælp til matematik opgave om differentialligninger. A-niveau.
ForumindlægHej .. Jeg sidder med en opgave som jeg ikke kan få løst. Den lyder således: Til beskrivelse af sammenhængen mellem antal dyr N og tiden t i en population benyttes ofte den relative væksthastighed . Nedenstående tabel viser nogle sammenhørende værdier af tiden og den relative væksthastighed. Ti... -
hjælp til opg 7.30 hhx niveau a
ForumindlægEr der nogle der har lavet opgave 7.30 fra bogen vi har på hhx niveau 3? Så vil jeg meget gerne have opgaven tilsendt eller hjælp med den. send evt. en mail til [email protected]\n\npå forhånd tak.. mvh klit -
Optimering: Udtryk A ved hjælp af x?
ForumindlægHej! Jeg sidder med en optimeringsopgave og skal først og fremmest bestemme arealet af et rektangel udtrykt ved x... Grafens funktion er f(x) = 80-2x. Jeg har vedhæftet billede af rektanglet og grafen. Er der nogen der kan hjælpe mig? Jeg kan slet ikke forstå hvordan jeg skal udtrykke det v... -
Fysisk Kemi på Biomedicin (SDU) - lektiehjælp søges
ForumindlægHej Jeg søger en som kan hjælpe med lektiehjælp til Fysisk Kemi (KE 523) på Biomedicin studiet ved SDU. Link til kursusbeskrivelse: http://natfak.sdu.dk/laeseplan/kursusbeskrivelse.php?kursuskode=KE523&lang=da Det er selvfølgelig modbetaling og du skal helst bo på Fyn. /P -
Ung pige i Århus søger hjælp i uorganisk kemi
ForumindlægHej derude :) Jeg studerer molekylærbiologi på Århus Uni, og vi er lige startet på et kursus i uorganisk kemi. Jeg kunne godt bruge noget ekstra hjælp i det, da jeg synes at det er svært. Det kunne bl.a. være i form af hjælp til at regne opgaver mm. Derfor søger jeg en der kan hjælpe mig, mod be... -
Bestem tallet a ud fra 2 punkter?
ForumindlægJeg forstår ikke rigtig hvordan jeg skal bestemme tallet af her. har prøvet og det giver ingen mening. -
Mat A & Fys B (SRP)
ForumindlægJeg har i forbindelse med min kommende SRP opgave valgt at skrive i Mat A og Fys B, med hovedvægt på Mat. Jeg har endvidere valgt at skrive om differentielligningerns anvendelse i mekanikken. Har i enkelete forslag til hvad jeg kan skrive om? Gerne uddybende. Jeg har noget af denne art i tankerne... -
Engelsk eksamen FSA! Hjælp Notater...osv.
ForumindlægHeii!!Hjælp skal til eksamen om en uge. Emnerne er her under. Er der nogen som har tekster eller notater til følgene emner???-Crime, gangs and Violence -Teen Trends -Does love conquer all? -The New South Africa -Runaways Takker!! -
Hvordan læser jeg op til AT-eksamen?
ForumindlægJeg kal snart op i 3.g's AT-eksamen og vil høre om nogle af jer har en god idé til, hvor og hvordan jeg starter med at læse op? Jeg har selvfølgelig forlængst afleveret min synopsis og sådan, men hvor skal jeg nu starte? Jeg er i forvejen meget usikker på AT, hvad det indebærer og hvad je... -
old-eksamen: forvirring!! Hjælp Odysseus - Achilleus
Forumindlæghej jeg skal snart op til old eksamen men er dog fuldstændig forvirret mht de forskellige personer i den græske mytologi... Odysseus: Manden bag den trojanske hest (nogen der evt. kort vil forklare den?) Vandt han Troja? Achilleus: ? efter at have set filmen Troy er jeg kommet lidt i tvivl ... -
Kemi reaktion hjælp søges - Opskriv fosforsyrens reaktion med NaOH
ForumindlægHej SP. Jeg sidder og kæmper med en kemirapport og jeg har problemer med at få denne reaktion opskrevet og specielt med de tre trin. Spørgsmålet lyder: - Opskriv fosforsyrens reaktion med NaOH (eller OH-) – husk alle 3 trin. Håber i kan hjælpe. Mange tak :) -
Hjælp til matematik A opgave 6 D2.29
ForumindlægOpgaven 6 D2.29 bliver ved med at drille mig I opgave a siger den at jeg skal undersøge hvilken betydning b har for antallet af skæringspunkter med koordinatsættets førsteakse Og i opgave b siger den at jeg skal bestemme b og det er her at det hele går galt for mit vedkommende. Her er et bill... -
FYSIK B EKSAMEN gode råd
ForumindlægHej, Jeg skal til fysik eksamen på b niveau snart, men har ikke rigtig forstået hvordan det skal foregå. Skal op som den eneste fra klassen, så jeg har altså ikke nogen at støtte mig til i forsøgs delen, og er derfor meget nervøs. Så ville høre om der er nogen der har været oppe og kan dele nogle... -
Hjælp til mundtlig dansk eksamen, please kig!
ForumindlægHej, jeg er meget usikker på hvad jeg må tage med ind i forberedelses lokalet, og hvad jeg må tage med ind i eksamens lokalet. Må jeg gerne tage kopi ark, (analyse papirer etc.) med ind til forberedelses lokalet? 9. klasses mundtlig dansk eksamen. -Tak på forhånd :) -
Bestem tallene a, b og c
ForumindlægEn funktion f er bestemt ved f(x) = x * e-x Om et andengradspolynomien p(x) = ax2 + bx + c oplyses, at p(0) = f(0) p'(0) = f'(0) p''(0) = f''(0) hvor p'' er den anden afledede af p a. bestem tallene a, b og c -
Bestemmelse af a, b og c i andengradspolynom
ForumindlægHej allesammen, jeg sidder med en forholdsvis nem opgave i delprøven uden hjælpemidler. Men jeg kan bare ikke finde notater eller andre opgaver af denne type jeg kan forholde mig til. En funktion f er bestemt ved: f(x)=x^2+b*x+c Det oplyses, at linjen med ligningen y=-x+5 er tangent til grafen ... -
KIG HER: Er det muligt?
ForumindlægJeg har brug for at komme ud med noget, og spørge her. Tror I, det er muligt at stige fra hvad ... 4 i skriftlig biotek-karakter til et 12-tal til den skriftlige eksamen? I så fald, hvordan synes I jeg skal begynde at forberede mig? Der er vel 1,5 - 2 måneder tilbage, til jeg skal til eksamen. J... -
STX Matematik B eksamen 2009
ForumindlægHej :) Jeg vil bare lige høre om der ikke var nogle der lå inde med besvarelsen af eksamenssættet fra matematik B eksamen i maj 2009? Jeg er lidt i tidspres og kunne derfor godt bruge nogle svar.. :) Tak på forhånd! :)
