Søgning på: srp engelsk musik. Resultater: 17101 til 17120 af 33808
-
Tre højniveaufag i 3.g
ForumindlægHejJeg skal snart beslutte hvilke valgfag jeg vil have i 3.g.Jeg har Mat+, så det skal jeg jo også have i 3.g.Derudover vil jeg også have fysik på højniveau. Som det sidste valgfag har jeg tænkt på at vælge engelsk på højniveau.Jeg er dog i tvivl om hvorvidt lektiemængden vil blive for stor, der ... -
help with this sentence!
ForumindlægHej. Hvordan skulle dette siges på engelsk? "Intet menneske kan nogensinde værdige sin uskyldige sjæl til fængslet." -
hjælp til en opgave jeg ikke kan finde ud af! Sfærisk navigation
ForumindlægHej, jeg sidder og er igang med SRP, men den matematiske del er lidt mere end uforståelig for mig, jeg har forsøgt men synes ikke det giver mening, og kan derfor har jeg brug for hjælp. Jeg vil bare gerne have forklaret hvad man skal, og ikke få lavet opgave. Jeg kan give et eksempel af opgaven... -
Rette
ForumindlægHej alle samen . Jeg er i gang med noget engelsk stil på vuc 10.kl . Men jeg er virkelig dårlig til engelsk så jeg håber i kan hjælpe mig med at rette den engelsk version. Jeg ved godt i kommer til undre over hvor dårligt jeg er til engelsk. På forhånd tak :) Det er den Engelsk version som skal ... -
Spansk mundtlig årsprøve - Hjælp til oversætning!
ForumindlægHej alle! Jeg skal op til mundtlig spansk i morgen, og har derfor trukket en tekst jeg skal lave et resumé af. jeg startede med at oversætte teksten til dansk, hvor jeg derefter skrev et resumé på dansk, som jeg prøvede nogenlunde at oversætte til spansk. Bare ved at kigge på mit spanske resumé... -
Hjælp..
ForumindlægHeeeey folk. :)) Jeg har virkelig brug for jeres hjælp.. Jeg går nu i 8 klasse, og jeg nærmer mig i 9'ende uhaaaa. Jeg er ik så god i skolen, altså de karakter jeg har fået er VIRKELIG dårlige karakter, 02 og 4, men mest 02'er :(( .. Det er også min egen skyld at jeg ik har taget mi... -
er dårlig til tysk det haster
ForumindlægEr der nogle fejl? Meine Winterferien ich war zusammen mit Freunde. Ich war in dem Kino Samstag mit Laura und sahen ”all inclusive”. Es war sehr gut und es was sehr komisch. Montag ich war in Ålsgårde, wo ich meine Freundin Naya mit Laura besucht. Wir haben sehr viele spass gemacht.... -
Hjælp mig! please.
ForumindlægJeg vil have hjælp fra jer mine venner! jeg har en biologiopgave som hedder" Væksthormoner og slagtesvin" opgave 52 fra gymnasiet. Er der nogen der har skrevet den? Kan I ikke lægge den på studi. Hjæp mig please, fordi den skal afleveres snart.Please søde venner! -
underklasse?
ForumindlægAltså.. der er jo overklasse og middelklasse, men er der egentlig det der hedder en underklasse - mindes ikke lige at have hørt d, men hvis d findes, hvad hedder d så på eng? -
komplexe tal
ForumindlægHej jeg hedder sara og skal til at skrive 3.gs opgave og jeg har ud fra udvægelsesmetoden valgt matematik at skrive i.Da vi er igang på 2.gradsligninger i øjeblikket, faldt min interesse i at man kun kan løse ligningen hvis diskriminanten er et positivt tal.Derfor komplexe tal.Jeg håber at der vi... -
En god roman.
ForumindlægHejsa.Jeg ville lige høre om der ikke er nogen der har en ide hvilken roman jeg skal læse.Det må gerne være en med lidt spænding i.Stella -
HVILKE AF DE TO ER MEST RIGTIGT?
ForumindlægHer er to formler som jeg har fået det til.. hvordan siger man: " han gemte sig i jordhulen" hvilke af de to passer bedst?? eller slet ikk nogen af delene??1. he hid in the cave2. He hid him self in the cavepå forhånd mange tak -
Falsk komparativ
ForumindlægHej! Jeg er igang med en opgave, og kan ikke lige huske hvad falsk komparativ betyder. Nogen der har et hurtigt men forståeligt svar ? // Emilie -
det danske navn?
Forumindlæghvad er det danske navn for:isobutyl 4-aminobenzoate? -
PHP
ForumindlægNogle, er der nogle, som kan hjælpe mig med at forklare nogle php-koder. -
Læreruddannelsen - at dumpe i matematik.
ForumindlægHej Jeg kunne godt tænke mig at være efterskolelærer, men som det ser ud nu, så er det usikkert at jeg består matematik b. Derfor vil jeg høre om det er påkrævet at matematik er bestået for at kunne søge ind? Eller skal jeg et smut på VUC? -
Ord for frikvarter?
ForumindlægHej jeg har slået op i ordbogen at man godt kan bruge break om frikvarter. Men synes ikke det lyder rigtigt at sige "Well it started in the break." -
Brug for lektiehjælp til matematik B
ForumindlægHej, Jeg er i gang med at tage et gsk b-niveaufag på vuf, og har derfor brug for lektiehjælp! Jeg bor på frederikberg, tæt på s-tog station, metro og bus 14 og 15. Jeg forestiller mig 1-2 timers hjælp en gang om ugen, enten tirsdag aften eller i weekenden? Håber der er en derude der kan hjælpe mi... -
Der er noget der undrer mig...
ForumindlægJa som i nok har læst så er der noget der undrer mig...Hvordan mener man Prinsess Diana døde? Var det ikke i en Bilulykke?Men det er der nogle som ikke tror var et uheld men hvad var det så?Hav syntes i om Prince Charleses nye kærlighed?Den undrende Franky -
privat lektiehjælp/undervisning
Forumindlæghej alle! jeg er på nuværende tidspunkt igang med at supplere min eksamen med matematik A. Da det er et halvårs hold, går det super stærkt og jeg er desværre meget bagud. Jeg bestræber mig på at blive færdig til sommer og har desperat brug for hjælp! jeg bor i København og søger en der kan underv...
