Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 17101 til 17120 af 321608
  • Integral regning

    Forumindlæg
    Hej,Jeg sidder og skal finde arealet af følgende:http://img148.imageshack.us/img148/7636/opg2g6ov.pngJeg kan selv se at jeg nok skal bruge noget integral regning, men hvordan jeg lige skal bruge det kan jeg ikke se..Jeg har en masse formler, som I kan få hvis I behøver disse..
  • Afslutning skema hjælp

    Forumindlæg
    Jeg kan simpelhen ikke få den balance til og stemme:) Kan nogen af jer måske hjælpe? Når jeg opstiller i balance ark med noter, så stemmer de´n. Kan så bare ikke få den til og stemme i afslutnings skemaet desværre. mange tak på forhånd:)
  • Hjælp til matematik lektier

    Forumindlæg
    Hej jeg har nogle ligninger som jeg skal have repeteret som jeg håber i kan hjælpe mig med :-) 1. (4x - 14) - 34 = -5x - (6 - 3x) 2. 3x - 33 = 2x - (7x + 9) 3 - På skibet Titanic er der 2000 passagerer. På anden klasse rejser 3 gange så mange som på første klasse og på tredje klasse rejser der 4 ...
  • Logaritme

    Forumindlæg
    Om tallet w=7,834 oplyses det at log(w)=0,8940. - Hvordan løser man dette uden hjælpemidler?
  • Kommunikationsanalyse

    Forumindlæg
    Hej Jeg forstår ikke, hvad der menes i kommunikationsanalyse under hvilken kanal, der tales i. Nogen kalder det vist også i hvilket medium. Men hvad er det???
  • Gyldne snit.

    Forumindlæg
    Hvad sker der led for led i bestemmelsen af tallet 1,618... http://home3.inet.tele.dk/pmh/Tema/gylden.htm
  • kvardratrod

    Forumindlæg
    er der en måde at regne kvadratrod ud uden hjælpemidler? og jeg hentyder til et ikke kvadrat tal. eks. \sqrt{24}
  • funktioner

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg har brug for hjælp til denne opgave. Jeg forstår ikke hvordan man skal finde en forskrift ud fra to punkter og hvad for en funktion der er tale om håber der er nogen der vil hjælpe
  • Billedsprog? - Hurtig hjælp

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogle der kan forklare mig, hva billedsprog er? Kan simpelthen ikke huske det.. :S
  • En fortolkning af "HOs fuglene" af Johannes V Jensen.

    Forumindlæg
    Jeg har lige afleveret stor opgave i dansk/biologi, som bl.a. indeholder en fortolkning af Alice i "Hos Fuglene" i forhold til arv og miljø. Jeg er lidt i tvivl om, hvilket menneske Alice kommer ud af ørkenen som. Grunden til min tvivl, er at min mening er lige modsat min lærers. Jeg me...
  • TYSK KORT STIL PLZ

    Forumindlæg
    Hej flotte mennesker. Det ville være smadder dejligt hvis i gad at rette denne lille tekst omkring min sommerferie i Tyrkiet. På forhånd mange tak!
  • Logaritmisk skala, Opgave 510

    Forumindlæg
    Opgave 510 a) Hvilket tal er placeret midt mellem 1 og 2 på en logaritmisk skala ? Mit forsøg: På et enkeltlogaritmisk koordinatsystem må det tal der er placeret midt mellem 1 og 2 være halvdelen afstanden mellem 1 og 2. Mit spørgsmål er, at jeg ved ganske enkelt ikke ved hvordan man bestemme...
  • AT - engelsk og samfundsfag

    Forumindlæg
    Min problemformulering i korte træk lyder: Redegør for hvad der karakteriserer dystopien i forhold til utopien. Analyser og fortolk Aldous Huxleys Brave New World. Undersøg om Aldous Huxleys vision om fremtiden skildret i Brave New World, passer ind i det senmoderne samfund, med henblik på udlejr...
  • Procentvis stigning

    Forumindlæg
    Hej folk Jeg har lige et spørgsmål. Hvis jeg får oplyst to procent tal, hvilket et 5 % og 13 % og jeg skal finde ud af hvor meget tallet er steget fra de 5 - 13 % kan jeg så godt benytte helt almindelig procent regning, så stigningen er på 160 %? eller kan jeg ikke det fordi begge tal i forvejen ...
  • PASCOCAPSTONE betydning

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle, der kan forklare mig hvordan jeg skal forlke disse tal, der er blevet vedhæftet i et forsøg omhanelde et skæv trplade?
  • Find X

    Forumindlæg
    a) Hvis man ganger tallet x med 4 og trækker 3 fra, får man samme resultat, som hvis man ganger tallet med 3 og lægger 4 til. Bestem tallet x.
  • andengradsligning

    Forumindlæg
    Jeg skal matche andengradsligningen -11x2+11x-11=0 med den generelle andengradsligning a⋅x2+b⋅x+c=0og bestem koefficienterne: Hvordan løser jeg denne opgave?
  • Lidt mere til Gauss

    Forumindlæg
    (forsættelse fra Gauss-metoden)Blir nok nødt til at be om lidt mere hjælp..Det som sætter mig af fra starten er at:1 1 -1 = 0Jeg ved ikk hva jeg skal gøre for at de 1'ere væk og stadig ha et 1tal stående allerføst. og at det så giver lig nul - ved jeg heller ikk hvordan man klarer.
  • Kalkulationsrente

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg har problemer med at løse den her opgave (se vedhæftede fil). Hvordan skal jeg gribe den an? På forhånd tak. Sofie.
  • hvad er forklaringen på at der ikke findes primtals trillinger ud over 3,5,7

    Forumindlæg
    Hej folkens :-D Jeg sidder med en matematik bevisteknik rapport. Og er yderst interreseret i om der findes primtalstrillinger ud over 3,5,7. Hvis svaret er nej - hvad ville forklaringen så være for det? Hilsen gymnasieeleven i nød Svar ubedes HURTIGT