Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 17141 til 17160 af 19198
-
Muslimsk opgør efterlyses!
ForumindlægJeg ser meget frem til at de moderate muslimer, der måtte findes i det offentlige rum, snart tager skeen i den anden hånd og offentligt reagerer mod Hizb-ut-Tahrirs radikale udlægning af islam og afvisning af demokrati. Herunder et opgør med den massive rekruttering af unge mennesker, som finder ... -
hjææææælp.
ForumindlægHej nogle der ved hvor mange Protoner, Kernepartikler og neutroner der er i 7/3 Li, 16/8 O, 35/CI og 40/20Ca -
Hvad sker der, hvis man ikke møder op til sin årsprøve?
ForumindlægBare en tanke der slog mig.. Rykker man så ikke op i næste klasse, eller hvad sker der..? -
Der Vater
ForumindlægHey Alle...Er der ikke nok nogle der vil kigge på denne tekst, jeg skal op på mandag og har næsten ikke styr på en skid :(Her kommer den... Vent... i må meget gerne bruge nogle genetiver og henførende stedord så det kommer til at lyde endnu bedre:DER VATER:Es geht um da die Eltern das Roland sind... -
hvad er sværest KemiA eller Fysik A
ForumindlægHej jeg skal vælge mellem Fysik A og Kemi A og vil gerne vide hvad der er lettest med hensyn til teori og opgaveregning (mest opgaveregning)?? På forhånd tak -
The Simpsons
ForumindlægVed godt det ikke er en særlig seriøs debat, men det er jo sommerferie!Hvem er din yndlingsperson?Hvilket er dit yndlingscitat?Jeg syntes Apu styrer. Mit ynglingscitat er "eat my shorts" som Bart siger. -
Der Streik in New Kensington, 1 sætn.
ForumindlægHejDer er en enkelt sætning, som jeg bare ikke kan få til at ligne noget fornuftigt når jeg oversætter:"Efter at være flygtet til Amerika i 1933..."Har I et forslag? -
Medlemskab i DGS
ForumindlægI dag kom en repræsentant fra DGS ud på vores skole og fortalte om organisationen. Jeg er lidt i tvivl, og jeg skal melde mig ind. Fx er jeg ikke enig i deres holdninger om brugerbetaling eller klassekvotient, mens jeg er imod dele af gymnasiereformen. Er der nogen, der har nogle erfaringer med DGS? -
Gået ned i gym?
ForumindlægEr der andre end mig der er gået ned i karakterer fra folkeskolen til gymnasiet?\nJeg gik fra 8,4 til 7,8, så det er ikke så slemt som jeg regnede med. Hvad med jer? -
Snørklede sætninger...
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder her med en tyskoversættelse, og der er et par sætninger, jeg gerne vil høre jeres respons på:Mit nye liv i den lille by, som vi bor i nu, er ret roligt og ensformigt; men egentlig er jeg HELT GODT TILFREDS med min nuværende tilværelse her.Mein neues Leben in dem kleinen... -
Adgangskrav?
ForumindlægHej. Nogen der ved hvad adgangskravet er i gymnasiet.Mit gennemsnit er på ca. 7.83 ! -
Rettelse af grammatik
ForumindlægHej allesammen ;) Håber der er nogen som har tid og lyst til at kigge på en oversættelse jeg har lavet :) Foran det røde hus stod to piger og talte om deres forældre. Bilen kørte med stor fart gennem byen. Han bor hos sin søster. Vi steg ind i bilen og kørte ud på landet. Den lille dreng va... -
Præpositioner med kasus
ForumindlægJeg sidder med en oversættelse med fokus på præpositioner med kasus, sætningen lyder således: Vores tog kørte ind på færgen. På færgen holdt (der) en bus foran toget. Jeg har skrevet: Unser Zug fährt in die Fähre. Auf der Fähre hält den Bus vor des Zug. -
Ting, man bør vide/lige så godt kan lære på gymnasiet
ForumindlægJeg går i 9. og skal til næste år begynde på gymnasiet.Så jeg tænkte på, om der er noget man ifølge dig skal vide? Sagde dine nye klassekammerater noget, hvor du tænkte, at det burde man vide fra folkeskolen af?Eller noget man lige så godt kan lære nu, fordi man bruger det rigtig meget i gymnasiet? -
rettelse af stil ca. 400 ord
ForumindlægJeg ville blive meget gald hvis der var en der lige ville påpege de værste fejl i denne stil.på forhånd tak..Was machen wir jetzt?Doris Dörrie hat den Roman >Was machen wir jetzt? 1)Franka ist 16 Jahre alt und sie ist schwanger. Sie erzählt es zu ihren Eltern, aber Sie werden nicht froh. Denno... -
rigitgt
ForumindlægEr dette korrekt.. lad vær med at rette den, men fortæl blot hvor fejlen består.Ich will gern erzählen von sportsskandalen, welches damit der sport themen gehören. -
Lavt gennemsnit - HJÆLP
ForumindlægHej alle. Jeg går i 8 klasse, og synes at mit gennemsnit er lavt. Den ligger der omkring 4.0 - 4.5.. Jeg er allerede nu bange for at jeg ikke bliver egnet til gym. En eller anden, som kan hjælpe? Ved ikke rigtigt om mit gennemsnit er ok.... -
Forskellen mellem HTX og STX
ForumindlægKan nogen forklare mig hvad forskellen mellem HTX og STX er? Er det rigtigt at HTX sætter mere fokus på naturfaglige fag? -
notater, eksamen
ForumindlægMine notater er ikke så fyldestgørende, og har ikke så meget tid til at lave nogle her inden eksamen, da mine eksaminer her til sidst har ligget meget tæt på hinanden. Så vil høre, om der er nogle der har notater til følgende tekster. Det kunne være perfekt, hvis jeg kunne supplere lidt med det j... -
Nietze, Sartre, Freud og Løgstrup...
ForumindlægHey. er der nogle som kan give/sende mig en kortfatte, eller effektiv gennemgang omkring disse fire menneskers syn på religion. Jeg skal bruge det til mit emne om menneskesyn og religionskritik, som jeg kan komme op i på tirsdag.(Håber virkeligt på hjælp)
