Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17161 til 17180 af 52201
-
Find billedsprog af digtet "I kurvestolen, i vintersolen" af Søren Ulrik Thomsen (ASAP)
ForumindlægHej alle! Jeg står og mangler noget hjælp til at finde 3/4 billedsprog i dette digt, inklusiv deres betydning!! I kurvestolen, i vintersolen, drømte jeg, at intet var forgæves. Jeg drømte, at de store valse kun gik itu, for at vi skulle hinke rundt med hinanden på en langt mere gribende måde. A... -
This be the verse
ForumindlægHej Jeg har fået en skriftlig opgave omkring This be the verse. Min opgave hedder: Discuss the view of childhood. Hvordan skriver jeg en opgave, hvor jeg skal diskutere med mig selv? Philip Larkin - This Be The Verse They fuck you up, your mum and dad. They may not mean to, but they do. They ... -
Hjælp til reaktionsskema
ForumindlægHej, jeg har nogle spørgsmål i forhold til kemi, jeg håber at der er nogen som kan hjælpe mig :) Jeg har markeret det med fed skrift som er spørgsmålene. At kunne gennemføre en titreringsanalyse kræver først og fremmest, at det stof, man vil analysere, kan indgå i en titreringsreaktion. Der ... -
Dumper jeg??? angivet forkert antal anslag i opgave + overskredet! :-(
ForumindlægJeg går på min første boglige uddannelse :'). og har aldrig skrevet en opgave... Eller det har jeg så nu, dog med min oblikatioriske studiegruppe. Vi har gået på markedsføringsøkonom uddannelsen i 2 mdr. idag og har lige afleveret vores første eksamen skriftlige eksamen som vi skal op og fo... -
Diff
ForumindlægEr der nogen, der vil hjælpe mig med at oversætte nedenstående til dansk: although the limit does not exist, the slope of the secant linie joining the origin to another point Q on the curve approaches infinity as Q approaches the origin from either side. -
(2) Udsagnsord - Fremtid
Forumindlæg1. Vi går ikke, før (not until) barnepigen kommer. - We will not go until the nanny comes. 2. Hvad sker [der], hvis vi ikke hjælper hinanden? - What happens, if we not help each other? 3. Vi bliver her, indtil du fortæller os sandheden. - We will stay here, until you tell os the truth. 4. S... -
Hmm, hvad kunne forbedres?
ForumindlægJeg skal forbedre den her sætning, som jeg ikke lige kan se hvordan: "Not only did it describe to me what it all was for, but it gave me an insight on what the individual slave has gone through and what the slaves have suffered from." -
do-omskrivning og kongruens
Forumindlæg"Peter drinks not anymore" Jeg kan godt se at sætningen skal have et hjælpeverbum (do-omskrivning). men fordi at hovedverbet "drinks" allerede er bøjet i 3. person singularis, så skal der vel IKKE så "does not", idet det er subj. der bestemmer hovedverbets bøjning?? -
Det gode liv?
ForumindlægHejsa Jeg skal til at skrive en rapport omkring det gode liv. Jeg sad og tænkte lidt på hvilke emner jeg ville indrage. Jeg vil ivhertfald indrage før og efter. Desuden vil jeg høre om der er andet jeg kan indrage. Eller måske har i nogle noter eller links der er gode? :) Håber der nogle søde ... -
Få sætninger - rettelse
ForumindlægNogen der vil rette disse få sætninger. Dansk: Brev fra vores udsendte medarbejder: Her er de sidste nyheder fra Deres medarbejder i Asien. Den vigtigste nyhed er, at regeringen i Furnistan ønsker at starte en eksport til os. Landet producerer mange møbler, og de er sikre på, at de kan blive god... -
rette lille tekst! please?
Forumindlægheej... er der n0gen der vil kigge på denne tekst? The message in the story is to show; that we people all can live together in freedom. That we are not difficult, no matter the culture, religion and the color of the skin, and then we should treats identical. And the story will tell us that... -
Bud på min dansk opgave
ForumindlægHej.. Jeg har idag været til eksamen i skriftlig dansk.. og jeg vil gerne have nogle herinde skal give deres bud på, hvad jeg vil få i karakter.. håber det bliver en ærlig mening.. Stilen ligger i linket: Link: http://peecee.dk/?id=47413 -
Medicin kvote 2
ForumindlægNogen der ved hvad gennemsnittet for at blive optaget i kvote 2 på AAU var? AU havde nemlig på 11....??? -
Dumpede Mat B - Videregående uddannelse?
ForumindlægHejsa. Jeg blev student her til sommer, og har nu taget et "friår" for lige at samle tankerne, og undersøge hvad der er af muligheder derude. Jeg dumpede matematik på B- niveau i 2.G, hvilket nager mig (jeg bestod i 1.G)... Tal, regnskaber osv. er ikke noget problem, men når det kommer... -
Reformelever får det svært på universitetet
Forumindlæg"Nu kommer reformstudenterne": http://universitetsavisen.ku.dk/dokument9/nyhedsarkiv/2008/dokument76/ Kort sagt er artiklens pointe, at reformeleverne får det sværere fagligt, fordi de nye fag (AT) og den nye struktur i gymnasiet gør, at tværfagligheden stiger på bekostningen af faglig... -
En God Problemformulering
ForumindlægHej! Jeg har projektuge og skal fremlægge om IT-Matematik. Og jeg har virkelig brug for en god problemformulering til projektet. Jeg tænkte på "Hvordan har IT-Matematik udviklet sig gennem tiderne?", men sagde så til mig selv, at det er ikke rigtigt et problem og man kan altså bare søg... -
Begreber- Har virkelig brug for hjælp.
ForumindlægEr der en som vil hjælpe mig til at forstå nogle af de her begreber, har selvfølgelig læst sider som kommer nærmere ind på begreberne, men kunne godt bruge noget hjælp til at være helt sikker på betydningen. Periodisering f.eks af forskellige tider i historien . Forklaring, 1. eksempel Kild... -
SSO Mat A integralregning?
ForumindlægHej studieportalen Jeg har fundet mig selv i en håndbunden knude. Jeg går på HF enkeltfag og skal til at skrive min SSO på førsteåret. Jeg vil gerne skrive den i matematik, men jeg har ikke været i skole til at kunne spørge min lærer, om hvilket emne jeg kan vælge og hvordan det giver mening at s... -
Analyse og fortolkning af de to tvillinger af Villy Sørensen
ForumindlægHejsa... Er der nogen som har nogle noter til "de to tvillinger" af Villy Sørensen? Eller blot en kommentar eller to-jeg er rimelig lost!! -
Reggresion
Forumindlæghey nogle derude der kan forklare hvad reggresion går ud på , og hvad metoden er ? gerne med lidt udybene tekst da jeg ikke selv har noter om det tak på forhånd
