Søgning på: et dukkehjem analyse. Resultater: 17181 til 17200 af 23724
-
Min første filosofi opgave
ForumindlægHej alle. Som kom den tid hvor jeg skulle skrive min første filosofi opgave. Jeg har valgt at skrive om den fri vilje, og jeg vil nu høre om nogen har forslag til citater jeg kan inddrage. Indtil videre har jeg kun 2 citater fra Satra der viser hans holdning til den fri vilje, men jeg har ikke k... -
Utilfreds med karakter.
Forumindlæghmm... Som i nok kan se, så er jeg utilfreds med min karakter som vi fik tilbage i fredags. Jeg fik 4 og ville høre om der var nogle som ville læse den igennem for at se om rent faktisk ligger til 4. Skriv til mig så sender jeg den :) -
Adj. og adverbier sætningsanalyse?
ForumindlægHej, Jeg vil gerne høre om man sådan kan lave en sætningsanalyse for at finde ud af om det skal være et adjektiv eller et adverbium? Altså for at finde ud af hvad "ordet" lægger sig op ad? Tusind taak :) -
Bevarelse af Emek i planetbevægelser
ForumindlægHej Sidder her med SRP, og jeg skal kommentere på, om Emek er bevaret i hhv. elliptiske baner, parabel og hyperbel. Som sagt er Emek < 0 når en genstand kredser om et central legeme i en elliptisk bane, men det jeg ikke helt forstår er, at man jo antager, at Centrallegemet og planeteten der ... -
Løsningen på alle dansk+eksamensproblemer
ForumindlægHej Alle Hvordan dansk og danskeksamen bliver en dans på roser! Hermed løsningen på alle eksamensproblemer! DET PASSER! Jeg har fundet en lille super-bog som hedder "Greb om analysen". Den har en analysemodel til ALLE slags tekster og også til film, kortfilm, musikvideoer, billeder - ... -
SRP: Jeres Emne?
ForumindlægHvad skriver I om i SRP? Jeg ved at en del 3g'ere skriver SRP her op til jul, så lad os dele det med hinanden... Jeg skriver om reaktionskinetik i mat og kemi. I mat kommer jeg ind på seperation af de variable og mere indviklede differentialligninger, i kemi er det nogle forsøg med enzymer ... -
Hvad kan én få til at dumpe til ekamensprojektet?!
ForumindlægFor at gøre en lang historie kort, så er jeg virkelig på skideren. Jeg valgte et emne jeg ikke skullet have. Aldrig vælg et emne man synes er spænende, altid tjek hvad pokker der ligger bag al éns fascination... Skip længere ned hvis at du ikke vil have baggrundsinfo Jeg er så gået hen og vælge... -
Er min data repræsentativ?
ForumindlægHej, jeg har brug for at finde ud af hvorvidt mine data er repræsentative for det pågældende segment. I denne forbindelse har jeg forsøgt mig med udregning af konfidensinterval, men jeg mindes at det kan udregnes mere præcist. Er det nogen der kan hjælpe? Pf. tak. -
klimaændringer :)
Forumindlægheej, ka nogen hjælpe mig med at give mig et underemne til '' hvad er klimaændringer'' helst ikk drivhuseffekt, global opvarmning :) -
Hvem byggede pyramiderne?
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med af finde artikler eller hjemmesider der omhandler teorier om hvem der har byggede pyramiderne i Ægypten? Gerne nogle forskellige artikler, som man kan sammenligne med. -
Velfærdsstat !!
Forumindlæghej folks. hvorfor kan vi i fremtiden få problemer med at finansiere velfærdssamfundets offentlige service og ydelser? og hvordan kan finansierings-problemerne løses? -
Medicin 2017
ForumindlægHej alle, Jeg søger ind på medicin i år. Jeg er dog forvirret omkring de ansøgertal, der er givet. I følge statistikkerne ser antallet af ansøgere ud således for 2016 og 2017: 2016: 2.563 personer 2017: 2.805 personer Mit spørgsmål er nu- angiver 2016 også kun kvote 2? 2017 kan jo ikke gøre an... -
Gode råd
ForumindlægHej folks Jeg skal til dansk skriftlig fremstilling og tvivlede på, om jeg kunne nå at få mine 10 taller erstatet med 12 taller. Er der nogle kloge hoveder derude, som har nogle gode råd til en elev i 9. klasse, som skal til eksamen maj 2010? -
HJÆLP - Kropsidealer
ForumindlægHejsa folkens. Jeg har besluttet mig for at mixe PsykologiC og SamfundsfagA i min AT opgave i 3.g. Som i alle ved skal synopsen afleveres torsdag i næste uge og jeg er ret tydeligt på røven hvad det angår. Jeg skal bruge en vision fra nogen der vil opnå noget med kropsidealet i fremtiden - at æ... -
AT - biologi og historie?
ForumindlægHej, jeg overveer meget om jeg skal vælge fagene bio og his til AT. I bio har jeg tænkt på Darwin og Gregor Mendel, men kan ikke selv komme på en historisk vinkel hvor man får brugt historisk faglige metoder?? Et emne jeg også har tænkt på er gennembrudet med sygdomsviden ifht. europæernes bedre... -
AT 2010 -- Heroin
ForumindlægHey, jeg vil gerne skrive om heroin i AT, hvor jeg er helt sikker på at inddrage kemi B. Yderligere har jeg tænkt på at inddrage samfundsfag eller historie. Men hvad for en vinkel skal jeg se det fra, og hvordan skal fagene kobles sammen? Her er jeg virkelig på bar bund. Jeg har lavet en proble... -
Avis?
ForumindlægHvilken avis er den bedste, synes du? -
Dansk terminsprøve.
Forumindlæghej alle sammen. jeg står med dansk eksamensopgave fra sidste år. jeg aner ikke hvordan jeg skal i gang. det er første gang og har ikke fået meget af vide. er der nogen der kan forklar mig hvordan det forgår i dansk eksamen.. HF. på forhånd tak.. p's. jeg skal lave opgave 1 fra eksamensopga... -
Hvilken IT trussel har Lego lige nu og hvilke udfordringer står de for i nær fremtid?
ForumindlægHvordan kan de også sikre kommunikationen via Internettet? Tak på forhånd. -
op og nedture i økonomien
ForumindlægJeg sidder her med en opgave, og jeg har lidt problemer med at finde frem til hvad jeg kan skrive. derfor tœnkte jeg måske der var nogen venlige folk her på amino som ville hjœlpe med lidt ideer. min opgave er 1.what are the courses of the booms and slumps in the financial system?...
