Søgning på: srp engelsk spansk. Resultater: 17181 til 17200 af 36230
-
Den kære indledning
ForumindlægHey... Nogen der ved, om man skal have sin problemformulering med i sin indledning, fordi nu har jeg kigget på nogle gamle SSO opgaver( og ved godt kravene ikke er det samme), men her er der nemlig både eksempler på at de er med og uden... Så ville bare lige høre om den skal med eller ej... O... -
kvalitet contra kvantitet..
Forumindlægjeg vil lige gerne høre jeres mening om kvalitet contra kvantitet. er en lang tekst udtryk for et større arbejde end en kort tekst? Eller er det nu omvendt? selv mener jeg jo ikke, at en histories længde har noget som helst med dens kvalitet at gøre. min litterære akilleshæl er absolut min t... -
SYNOPSIS - Den nye reform, hvad synes du?
ForumindlægHej alle der ude :) I min synops (AT) har jeg skrevet om Social arv og den nye gymnasiereform, altså at den skaber flere mønsterbrydere... MEEEEEEEEEEEN er der nogen af jer der synes noget andet? Jeg har fx skrevet at den bl.a. ka være med til at skabe flere møsnerbrydere er fordi den har fler... -
Indledning til DHO
ForumindlægHej! Jeg skal til at skrive en indledning i DHO. Vores overemne som alle skal koncentrere sig om er kvindes position i historien. Min problemformulering er hvorfor har synes på kvindes rolle ændret sig i et ægteskab fra idustrialiseringen frem til 1950'erne? Hvordan kunne jeg evt starte mi... -
HJÆLP til EPR problemformulering!
ForumindlægJeg håber virkelig der er nogen der kan hjælpe mig her, jeg skal have godkendt min problemformulering til EPR på fredag, og jeg er simpelthen på bar bund.. Jeg har valgt fagene historie og samfundsfag med emnet "Terrorisme". Er der nogen der har forslag til hvad jeg kan arbejde med? j... -
His+fys ?
ForumindlægHej. Jeg valgte at skrive i historie og fysik, af en eller anden grund... Men sidder nu i det problem at jeg ikke rigtig kan finde et emne. Så nu henvender jeg mig til alle de kloge og kreative hoveder her. NOGEN DER HAR IDEER? Alt modtages med kyshånd. Tak på forhånd. -
er sider vigtige
ForumindlægKan man få 12 med 15 sider såvel som 12 med 20 sider, spiller siderne en stor rolle i bedømmelse, vel at mærke at man har skrevet 15 sider kvalitet? -
Diabetes
ForumindlægHej. Jeg mangler noget litteratur (eller film) om personer med type 1 diabetes og noget om mad. Hvis nogle kan hjælpe i denne sammenhæng vil jeg sætte stor pris på dette. Har fundet en håndbog fra diabetesforeningen, men jeg mangler lidt noget mere jeg kan bygge min opgave op omkring. På forhånd ... -
Gennemsnittet
ForumindlægHej Jeg skal til og i 3g, men har kun et snit på 6,7 ligenu. Vil gerne op på omkring 9, men er det urealistisk? Jeg overvejer at starte forfra på hf, for at gøre det bedre. Hvad synes i? -
DHO dumpe
ForumindlægHej ville lige spørge om hvis man du får 00 i sin dho skal man så gå 1g om igen ? -
Htx er mere priviligeret end andre gymnasiale uddannelser?
ForumindlægHej, det er sådan, at jeg i går sad og snakkede med en ven, som har gået på htx og fik at vide, at når de har 4 A-fag, får de lov til at gange deres snit med 1,03 og dernæst 1,08. Det er jo ret absurd i min lille verden, da vi på stx(eller hf) kun får lov til at gange vores snit med 1,08, hvis v... -
Bioteknologi og dansk: Emner?
ForumindlægEr der nogen, der har forslag til emner? :-) Eller evt. film/bøger, som er gode at skrive om både i bioteknologi og dansk. -
Mulighed for at skrive om depression (bioteknologi) uden psykologi?
ForumindlægHej, jeg ønsker stærkt at skrive i en psykisk lidelse som depression, men jeg har desværre ikke psykologi som valgfag til at koble sammen med. Kan man stadig skrive om depression i ren bioteknologi? -
individuel eksamen - Idræt C - oen (det hele eller i kun forløbspakke?)
ForumindlægHej Jeg skal til individuel idræt c eksamen, hvor jeg skal op mundtligt i de 25 minutter pga. en sygdom. Jeg har talt med min idrætslærer, der siger, at jeg skal kunne alt i pensummet, da x kan finde på at stille spg til hist og her/der? Jeg kan dog læse mig frem til at man kun er op i "d... -
Korrektur - hvilken er bedst
ForumindlægHej. Hvilken virksomhed vil i bedst anbefale til korrekturlæsning. 1) Studiekorrektur.dk 2) opgavekorrektur.dk 3) korrektur.dk Tak på forhånd -
Rette fejl - Kort tekst...
ForumindlægEr der en god sjæl derude der kan hjælpe mig med mit spansk? rette fejl.... Hay es una chica su nombre es Maria, Maria voy en Madrid pero Maria y su familia vive en el país, ella soy una dentista. Maria tengo 30 años y tiene dos hijos. Su número de teléfon es 20 90 07 26. Maria es una chica guap... -
Gennemlæsning af lille oversættelse
ForumindlægNogen der lige gider læse min spansk oversættelse igennem :)?? På forhånd tak.. :) En nuestra familia siempre hemos viajado mucho. Mis padres han estado en muchos países. En el año pasado fueron un mes en México. Quiero visitar Argentina porque todo el mundo dice que es un pa&iacut... -
Hjælp til aflevering
ForumindlægHej Jeg skal aflevere en spansk aflevering. Jeg plejer altid at få lav karakter pga. at grammatikken er forkert.. :-( Jeg ville derfor høre, om der er nogle som lige vil rette den igennem for mig? Og evt. give nogle gode råd til diverse grammatik regler.. På forhånd tak. :-) Haz una descrip... -
Adverbium/adjektiv
ForumindlægHej alle. Jeg ved godt at jeg sagtens kan slå op i fejlstøvsugeren og læse om adverbiummer og adjektiver, men synes ikke rigtig at få det ind på en god huskemåde som med andre regler i engelsk. Er der nogen af jer der har en hurtig nem hjælpemåde I kan huske adverbiummer på? Sådan at man bare... -
A niveau fag på gym.? hvad synes i?
ForumindlægJeg sidder her og eksperimenterer lidt med mine kommende fag på gymnasiet. (: Jeg har sådan rimelig styr på det meste, mangler at finde ét fag på A niveau, men hvilket et? Jeg står og skal vælge imellem: Engelsk, Fysik, Kemi eller Tysk. Hvad vil i råde mig til? Hvis i har nogle erfaringer som i k...
