Generelt

Korrektur - hvilken er bedst

06. december 2018 af Martinjakob

Hej.
Hvilken virksomhed vil i bedst anbefale til korrekturlæsning.
1) Studiekorrektur.dk

2) opgavekorrektur.dk

3) korrektur.dk

Tak på forhånd


Brugbart svar (0)

Svar #1
12. januar 2019 af KandePande (Slettet)

Ved ikke om det er for sent nu, men jeg anbefaler klart studiekorrektur.dk! Jeg afleverede min SRP på 18 sider til dem og fik den tilbage samme dag. Hvis du vælger dem, skal du dog huske at tjekke din spam-mappe, for der endte min opgave nemlig! De er super venlige og din tid er også rimelig fleksibel, hvis du ikke når at blive færdig til tiden.


Svar #2
13. januar 2019 af Martinjakob

#1

Ved ikke om det er for sent nu, men jeg anbefaler klart studiekorrektur.dk! Jeg afleverede min SRP på 18 sider til dem og fik den tilbage samme dag. Hvis du vælger dem, skal du dog huske at tjekke din spam-mappe, for der endte min opgave nemlig! De er super venlige og din tid er også rimelig fleksibel, hvis du ikke når at blive færdig til tiden.

det er for sent, men jeg endte med at sende min opgave til dem, de var så dygtige :)


Brugbart svar (0)

Svar #3
13. januar 2019 af KandePande (Slettet)

Jeg tænkte godt at det var for sent, men ville lige give mit input alligevel, hahah. Håber det går godt med opgaven!


Brugbart svar (0)

Svar #4
23. juni 2019 af dspoulsen

Selvom jeg kan se på overstående kommentar, at hjælpen var fundet, så vil jeg alligevel kommentere, da jeg selv lige har stået i denne situation og i den forbindelse faldt over dit indlæg, og det kunne være andre gjorde det samme.
Jeg har hørt godt om tlkorrektur i forbindelse med at få læst korrektur på opgaver :)


Brugbart svar (0)

Svar #5
05. juli 2019 af AndersAnd00

Jeg kender ikke de to andre, men har brugt Opgavekorrektur et par gange. Se her. Det var jeg meget tilfreds med!


Skriv et svar til: Korrektur - hvilken er bedst

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.