Søgning på: Engelsk. Resultater: 17201 til 17220 af 23967
-
Jokes!
ForumindlægHeey ! Mangler fysik eksamen og så er der sommerferie! jeg tænkte at jeg ville fyre nogle jokes af til eksamen, SELVFØLGELIG KUN HVIS DET GÅR GODT.. så tænkte om der ikke var nogen der havde nogle fysik/kemi jokes i ærmet? :b må meget gerne berører disse emner: - Syre, Baser og Neutralisation.... -
Hurtig hjælp til en retning af lille opgave
ForumindlægSkal bare ha den rettet. Det er ikke så langt. -
medicin i udlandet
ForumindlægJEg har ladet mig vide, at det er muligt at tage til polen og studere medicin hvis man ikke kan komme ind her. Men er der nogen herinde som ved hvilket gennemsnit man skal have? Hvormeget det koster? Om man med en uddannelse fra Polen er berettiget til at kunne prakitsere i DK? Og er ansøgningsfr... -
Højre-venstre-skala er yt
ForumindlægDen gamle højre-venstre-skala fungerer ikke rigtig. Jeg har derfor selv opfundet en bedre model til at beskrive, hvor partier ligger henne. http://www.gratisupload.dk/show.php?fileId=13185 -
sætning oversat korrekt?
ForumindlægEr der en der vil hjælpe mig med en mini oversættelse? Jeg har følgende spørgsmål i statistik, men er faktisk lidt i tvivl om, hvad det betyder. "The stock exchange on which a company's stock is traded" Er det: Børsen, hvor firmaets varer handles? Eller har jeg helt misset p... -
5 A-fag???
ForumindlægHej jeg går nu på 1.G i en HTX og har følgende fag på A-niveau: Kemi, matematik, dansk og teknikfag. Jeg skal nu vælge mine valgfag, hvor jeg havde overvejet at hæve fysik fra B til A. jeg har haft mange som har frarådet mig det pga sværhedsgraden med 5 A-fag. Mit spørgesmål er til jer, som har... -
(DP) Primtal
ForumindlægBevis eller modbevis, at ethvert lige tal større end 2 kan skrives som summen af to primtal. -
Flyvemaskinen
ForumindlægHej, folkens. Jeg er igang med det sidste AT-forløb i 3.g, og jeg skriver om Flyvemaskien - på vej ind i første verdenskrig. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvad nogle gode emner kunne være at komme ind på? Jeg har indtil videre kommet frem til at jeg vil redegøre for flyets udvikling fremtil først... -
Fjollebilled/kaosbilled
ForumindlægJeg skal op i 3.g efter sommerferien, og min klasse kommer så til at hedde 3.M. Er der nogen, som har nogle forslag til hvordan min klasses fjollebilled/kaosbilled kan se ud? Hilsen Pernille -
den korrekte sætning!!
ForumindlægHej. Kan ikke forstå hvad fejlen er i mine sætninger: 1. I have begun to realize that life is a battlefield. (That kan undlades?) 2. The police are not necessarily nice to the citizens.? 3. My car was apparently given away to an older man. I hate what happend and condem it very ... -
Stamfunktion og integralregning
ForumindlægJeg ville kun bare lige høre, hvor det er at det der 3x kommer fra i andet led??? -
Nævn en uddanelse uden matematik og tysk
ForumindlægHej!! kan i nævne nogen uddanelse uden matematik og tysk? -
Postmoderne psykologi - hvilken retning?
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med, om postmoderne psykologi er en retning inden for socialpsykologien eller om postmoderne psykologi er en psykologisk retning for sig selv, hvis det giver mening? Fx ligesom kognitionspsykologi er en retning for sig selv. -
Er Obama liberal?
ForumindlægJeg har læst flere steder at Barack Obama er liberal, men hvorfor? Jeg ville se ham som en socialist fordi han f.eks. vil sænke skatten i USA. Ved godt man ser anderledes på tingene i USA end herhjemme, men hvad er det der gør at amerikanerne ser Obama som liberal? -
lille opgave help
ForumindlægHej nogen der vil kigge om jeg har oversæt rigtigt En virkelig flot fyr Hun mente bestemt, at hun havde set ham før. Hans øjne var grønne, og den smukt formede næse gav ham en usredvanlig profil. Haret var smart klippet og tøjet usædvanlig velsiddende. Hun tog derfor en rask beslutning: hun spur... -
Franske bandeord
ForumindlægHej, er der nogen der har nogle franske bandeord? Skal bruge dem til showet sidste skoledag.. :D -
To uddannelser på samme tid
ForumindlægKan man godt læse på VUC og sammentidig være igang med en anden udannelse som fx bioanalytiker? Man kan nemlig godt tage fag over nettet på vuc (altså netundervisning) men kan man godt gøre det sammentidig med at man er igang med en anden uddannelse? -
AT - dansk/fysik?
ForumindlægHey! VI er igang med at lave AT med dansk og fysik som fag. Vores overordnet emne er: Fremtiden – visioner og forudsigelser Er der nogle som sidder inde med nogle ideer til at kombinerer disse to fag? -
En liter 0,200 M vandig opløsning af den triprote syre H3PO4 titreres ...
Forumindlægopgaven: En liter 0,200 M vandig opløsning af den triprote syre H3PO4 titreres med en 1,00 M vandig opløsning NaOH. Hvad er pH efter der tilsættes 300 ml NaOH opløsning til H 3 PO 4 opløsningen ? For H3PO4 i vandig opløsning er K a1 = 7,5 x 10 -3 , K a2 = 6,2 x 10 -8 , K a3 = 4,8 x 10 -13 . Jeg... -
Litterære ismer
ForumindlægHejsa Jeg har lidt svært ved at skelne de litterære ismer fra hinanden, så ville høre om der var nogle der havde et forslag til hvordan man blev bedre til det?
