Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17201 til 17220 af 42938
-
karaktervægt på stx
ForumindlægHvis jeg skal op i f.eks. dansk A og biologi B - kun mundtligt i begge - tæller biologikarakteren så 1,5 mens danskkarakteren tæller 1. Synes det lyder lidt mærkeligt når niveauerne er som de er. Hvor finder man reglerne? -
modeller for matematiske udviklinger
ForumindlægHej! Jeg skal snart op i mundtlig matematik, men jeg mangler at få forklaret beviserne for lineær udvikling, eksponentiel udvikling og potens udvikling. Beviset skal være udregnet. Kender i nogle sider der giver god hjælp og uddybende svar? Eller har i selv nogle gode svar? -
13 I engelsk??
ForumindlægJeg skal op til engelsk mundtlig FSA imorgen og ser frem til det. Jeg har nemlig styr på alle mine notater og kan hele pensum! Min engelsk accent er også god, så jeg kan ikke se nogle problemer!Emnerne jeg kan komme op i er: My Life, Ireland, Australia og LoveI årskarakter har jeg fået 11 i de si... -
hjælp til rettelse
ForumindlægHej alle sammen , Jeg er i gang med at skrive en annonce på tysk , da jeg ikke så god til tysk har jeg førsøgt at skrive en annonce , Det vil være stort hjælp hvis i bare lige hurtig gerne vil rette. På Forhånd tak :) ps. Har den også på en dansk version, hvis det bliver for svært til at forstå ... -
SU for Juli
ForumindlægHej!! Når ens sidste eksamen lægger d.19 Juni, får man så SU den 30 Juni???? På forhånd tak Venlig hilsen Mille -
Reeksame HF-enkeltfag
ForumindlægHej Er det muligt at tage re-eksame i HF-enkeltfag, selvom man har bestået, men dårlig karakter? venlig hilsen -
Eksamenssæt 2017
ForumindlægHej SP, ER der nogen her der ligger inde med eksamensættet for Fysik A 2017? Vil gerne bruge det til forberedelse til eksamen i morgen :) -
Oldtidskundskabens betydning i dag
ForumindlægNår jeg nu skal til eksamen i morgen og måske går lidt i stå - hvad kan man så sige generelt om oldtidskundskabens betydning i dag? Hvad har vi lært og eller måske videreudviklet i dag? Andre gode tips til hvad man kan få tiden til at gå med? -
Rette oversættelse og spørgsmål
ForumindlægHej alle Nu nærmer skoleåret sig sin afslutning, og da jeg afslutter fransk i år vil jeg gerne aflevere nogle fantastisk stile, så jeg kan hive et 12-tal hjem i skriftlig! Derfor håber jeg, at der er nogle som har lyst til at kigge min oversættelse + svar på spørgsmål igennem for fejl eller s... -
Kold Krig og Palæstina - HJÆLP - haster :(
ForumindlægHej alle... Jeg er igang med 24 timers eksamen i historie og har trukket den kolde krig med fokus på Koreakrigen. I mine noter kan jeg se, at man kan perspektivere til Palæstinakonflikten, men kan ikke lige komme på noget konkret i Palæstinakonflikten, der er til sammenligning med den kolde krig ... -
Snit under 2 hva gør man
ForumindlægHey derude jeg går på 2. år i HF og havde et snit på 0.3 fra 1. år. jeg tænkte på om man kan læse enkeltfag på en vuc hf i samme fag som man har været til eksamen i for at forbedre sine karaktere hvis mit snit skulle ligge under 2 efter jeg har været til mine sidste eksamener ? hvad sker der ... -
Må sencor være så hård, - og klage muligheder ?
ForumindlægEr der nogle regler omkring hvilke censorer man skal have til folkeskolens afgangseksamener ? Jeg har lige været oppe i mundtligt dansk og træk et digt og fik karakteren 02, jeg synes det gik fint, jeg fik rundet godt af. De sagde jeg manglede lidt billedesprog, men det kan da ikke give 02. Jeg ... -
råd til fs
ForumindlægHej.. Jeg hjælper mange på folkeskoleniveau med deres lektier.. Og jeg kunne godt bruge nogle råd fra jer om hvordan de bedst kan fremlægge, når de fræmlægger... Jeg har fortalt lidt om mundtlig retorik og de taksonomiske niveauer.. Kunne I give råd ?? hvordan de kan få en god start på skolen og ... -
Poverty/fattigdom outline
ForumindlægHej Jeg skal lave en outline til den mundtlige prøve i engelsk, og jeg har valgt emnet poverty, som betyder fattigdom. Jeg skal have tre kilder med, som jeg inddrager i min outline. Jeg mangler bare ideer til, hvad jeg kan snakke om. Jeg har tænkt på at snakke om det første af de 17 verdensmål, ... -
Bevis hvordan differentialligning, y'= og y'=k*y har med vækstmodeller at gøre?
ForumindlægHej er i gang med mine eksamensspørgsmål til mundtlig matematik og har brug for hjælp. selve opgaven lyder på: Gør rede for graf og forskrift for lineær-, eksponentiel- og potenssammenhæng. Bevis, hvad differentialligningerne y'=k og y'=k* har med disse vækstmodeller at gøre. Gør rede... -
Hvordan lyder spørgsmålet?
ForumindlægHej folkens.Jeg skal til årsprøve i mdt. matematik i morgen - 1.g. Jeg vil i den forbindelse gerne høre, hvordan et spørgsmål kunne lyde? Vi har fået opgivet mulige emner, så vi kan principielt forberede alle emner og være sikre på at komme op i et af dem. Men hvordan vil spørgsmålet/opgaven lyde... -
Mat A på eng.=> Medicin?
ForumindlægHey folkens....Jeg starter på IB efter sommerferien, hvor jeg har valgt Math Higher som på papir svarer til Mat A-niveau, men som i virkeligheden er nærmere Mat A+.Jeg har valgt det, da jeg gerne vil ind på medicin...Men problemet er, at jeg er ret nervøs over om jeg kan klare Math Higher (og en... -
synopse
Forumindlægdavs, jeg har brug for hjælp, jeg skal lave en synopse. jeg trak novelle/og sorg... jeg kan ikke finde ud af at starte på den, så har brug for lidt hjælp tak :D? -
Er jeg egnet til jurastudiet?
ForumindlægHej og godt nytår studieportalen! Jeg er en 18-årig pige der går i 2. HF. Jeg overvejer, at søge ind på jurastudiet, men jeg er i tvivl om jeg er egnet, eller om det vil være en fordel for mig at bruge et sabbatår på b.la. at læse nogle fag op. Fag jeg har/har afsluttet: Dansk A, engelsk B, hi... -
Kvote 2 medicin Århus/Ålborg
ForumindlægHej, jeg vil gerne søge ind på kvote 2 i Århus og Ålborg (medicin), hvor de kigger på fem fag, men ved I om de blot kigger på eksamenskarakterne eller kigger de også på årskarakterne.
