Søgning på: matematik noter 1.g. Resultater: 17201 til 17220 af 47497
-
Monotonillinje: korrekt placeret
ForumindlægEr dette korrekt placeret -
Jeg har tilsat 10mL 0.1 M Fe(NO3)3 og derefter 10 mL 0.1M KSCN
ForumindlægJeg skal opskrive ligevægtsloven og fortælle hvilken vej den forskydes og begrundelse på hvorfor -
angående stx linje
ForumindlægHej Er SAM A MAT A en god linje? Er den for svær? -
fransk tekst - skal rettes
ForumindlægHej, jeg har en kort tekst jeg ved der er fejl i. Nogen der kan hjælpe med fejlrettelser? J’ai été aujourd’hui à l’école. Nous avons sur la mathématique, l’anglais, le français et la psychologie. J’ai été ensemble avec mes amis, Emma, Alima et Marc.... -
Terminsprøver
ForumindlægNu har jeg terminsprøver i næste måned, og jeg ville høre om der var nogle gode tips som jeg kunne have brug for at vide. Tak på forhånd -
Menneskets forhold til det guddommelige og naturen
ForumindlægI forhold til srp skriver jeg om det gyldne snit, herunder skal jeg komme ind på: 'menneskets forhold til det guddommelige og naturen' i 'renæssancen' og 'det moderne gennembrud'. Nogle der har nogen kilder eller ved noget om det? -
løs ligningen grafisk
Forumindlægy=3x+3 og y=x+5 løs ligningenssystemet grafisk. jeg har ikke helt styr på hvordan jeg løser ligningen grafisk. nogen der kan hjælpe? -
sandsynlighedsregning
ForumindlægPå en bestemt motorvejsstrækning kørte 112 billister i en tilfældig stikprøve på 540 bilister mere end 120 km/h, selvom fartgrænsen er 110 km/h. 1. Beregn på det grundlag et 95%-konfidensinterval for andelen af bilister, der kører over 120 km/h på den pågældende strækning. Hjælppp -
skal til eksamen imorgen haster !!!
Forumindlæghar et spørgsmål der lyder således: fortæl om sinus - og cosinus relationer ??? er der en venlig sjæl, som evt kan hjælpe med det spørgsmål? er helt på bar bund ! -
lige et hurtigt spørgsmål
Forumindlægkan et verbum i imperativ godt stå som subjekt? -
Vektorfunktioner - Skæring med akserne
ForumindlægEr der nogen som kan tjekke om min fremgangsmetode er rigtig? Desuden er jeg i tvivl om betydningen af de værdier jeg fik i udregningerne, kan I derfor lige vurdere om jeg har forstået det rigtigt eller ej under 'note'? -
sandsynlighed og poissonfordeling
ForumindlægHej, jeg vil spørge om er der nogen som kan hjælpe mig med min SRO. Øvelsen er "kast 20 terninger 50 gange" - hvor jeg skal notere hver gang jeg får en sekser. dette har jeg også gjort. men problemet er bare hvordan jeg skal inddrage poissonfordelingen. kan nogle hjælpe mig med det? -
24 timers eksamen; Im Gebüsch
ForumindlægJeg har lige været oppe og trække mit emne til mundtlig tysk eksamen, som jeg skal op i i morgen. Emne: Die DDR und die Mauer Tekster: 1) Heinz Rein: Im Gebüsch 2) Mauer, Opfer und Täter (artikel i Spiegel, 12. aug. 1991) Vil høre om der evt. er nogen, der ligger inde med nogle noter, til de t... -
Rettelse
Forumindlæg1. Han var overrasket over at hun havde sagt ja til jobbet. HE WAS SURPRISED OVER THAT SHE HAD SAID YES FOR THE JOB.2. Han så godt ud til trods for, at han ikke havde barberet sig i flere dage. HE LOOKED GOOD EVEN HE HAD NOT SHAVED IN MANY DAYS.3. De talte om, at de ville købe hus i Spanien. THEY... -
HASTER...Waltzing Matilda...HASTER
ForumindlægHej jeg vil være meget taknemlig hvis der var nogle dergad at rette denne stump teks...Waltzing MatildaThis song is about a Swagman and a billabong. The Swagman is a thief and he stole a jumbuck and ran from the police. He stole the jumbuck because he is very hungry. He had before been in the pr... -
pleaze kig dan - eng
Forumindlægdansk - eng Da Lady Godiva bad sin mand lade være med dette, svarede han – ifølge sagnet, som måske ikke er langt fra sandheden – at han ikke ville ophæve den hårde beskatning, før hun havde redet nøgen gennem Coventry på markedsdagen; thi han var sikker på, at den ærbare kvinde aldrig ville gøre... -
Tjekke om det er rigtigt
Forumindlæghej, nogen der ka hjælpe med at se om jeg har nogle fejl i denne engelsk oversættelse.. Vil være meget taknemlig, eng er ik min stærke side. Dansk: "Hej, hvad laver du?" David stak sit hoved ind ad det åbne vindue. "Jeg er ved at læse lektier." "Det siger du ikke&quo... -
hjælp til engelsk oversættelse
Forumindlæger der nogen der gider rette denne tekst for mig. dansk tekst til engelsk Enegelsk Peter March and his brother Peter March and his brother Richard work on a factory. Peter stand along by the assembly line, and Richard works with three girls. Both brother like their job, but they are dissatis... -
Engelsk aflevering rettelse :)
ForumindlægHej :) Jeg håber lidt på at der er nogle rare mennesker her inde der lige gider at kigge min engelsk stil i gennem for at se om der er stave fejl, og evt. komme med tilføjelser til at putte ind i den engelsk skrevet teks. Teksten er Shakespears 19. sonnet og det er blevet oversat til dansk og har... -
lidt grammatik
ForumindlægA big apple.Er det rigtigt at sige a i stedet for an? I am good at football.Er det ikke at,når det er en sport I am good in english.Er det ikke good in,når det er et fag eller sprog Man gjorde meget grin med at Villy S. sagde"The ice is melting at the poles" Kan man sige the i...
