Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 17221 til 17240 af 42938
-
Tysk 5 i eks :(
ForumindlægJeg fik 5 i tysk. Jeg startede på hører teksten og bagefter læseteksten lavede en disposition og sammenlignede :( Giver det 5???? -
UWC - IB
ForumindlægBag akronymerne i overskriften:\nUWC, United World Colleges\nDansk: http://uwc.dk/hvad_er_uwc/\nEngelsk: http://www.uwc.org/\nIB, International Baccalaureate \nEngelsk: http://www.ibo.org/ibo/index.cfm\n\nJeg overvejer at indsende en afsøgning til UWC. UWC-DK sender årligt 10 - 12 danske lever ru... -
Karaktergivning
ForumindlægJeg kom i forbindelse med vores første karakterblad her på mit gymnasium til at tænke på, hvilket grundlag karaktererne bygger på. I de skriftlige afleveringer er det mig bekendt logisk nok gennemsnittet af ens afleveringer, der afgør hvilken karakter man får. De mundtlige karakterer er jeg dog l... -
Traduire du danois de francais
ForumindlægAllo.Je dois traduire un text danois de francais. Mais j'ai des problèmes avec cette sentence:"Under krigen forvandledes landet til.."Quelle temps est ca en francais? Ps. Undskylder for mit gebrokne franske. -
Sum af summarum
ForumindlægOgså bragt i Gymnasieskolen d. 15-05-08 På en kærkommen og snarligt forekommende dato bliver undertegnede student fra Rødkilde Gymnasium i Vejle. Jeg og min årgang rundt omkring i landet bliver den første årgang med et afgangsbevis fra den nye gymnasiereform. Vores rektor satte prædikatet &rsq... -
Hvilken lommeregner!?
ForumindlægHej, har selv en ti 82, og da den mangler nogen ting som(solve, bionom cdf pdf osv.), køber jeg nok en ny en.(har overtalt min mor til at betale)Men hvilken en skal jeg købe?Er lige startet på 3. år(gammel reform), hvor jeg har mat a(lånte ti 84 + til b eksamen).Jeg er faktisk i okay stor dillem... -
Del jeres guldkorn til dansk stil (noter, gode vendinger, forbindeord, ord osv.)
ForumindlægDer er sikkert nogle af jer herinde der har nailet danskfaget. Til jer vil jeg høre om i vil dele jeres viden. Jeg skriver godt, men det kan forbedres. Vil gøre alt for at få 12-tallet. Jeg er tæt på. Derfor er jeg åben for input fra andre. Ydermere kan opslaget bruges som hjælp til mange andre... -
rettes
Forumindlægjeg har lavet en oversættelser fra dansk til fransk og det er første år jeg har fransk så jeg håbe der er nogen der gider og rette den for migpå forhånd takA Toulouse est la beaucoup le (turist), la ne connaissent pas de ville. Sur le (hotell) demandent ils :Ou est la poste, une bon (resturant), ... -
Plzz hjælp med lidt Latin :/
ForumindlægHej jeg har opgaver fra a - o .. har lavet frem til f, og kan ikke resten :s, er total lost , håber nogle som gider hjælpe lidt, da jeg snart skal op til den skriftlige AP-Latin del .. /: F). Stammen cyrs- angiver noget med "at løbe". Hvad betyder altså cursor => (de løbere?) g). R... -
korresponderende syre og basepar
Forumindlæg111 Angiv korresponderende baser til følgende syrer: HNO3, HCN, HF, H2CO3 , HBr a) HNO3+H2O→H3O++NO3- Syre base syre base H2O opfører sig som en base, da HNO3 er syre. H2O er en base og optager derfor H+ og bliver til H3O+ NO3- er korresponderende base til HNO3 b) HCN+H2O&rarr... -
Plagiatkontrol AT
ForumindlægBliver der tjekket for plagiat i AT-eksamens synopsis? -
rette stil hjælp plezzz
ForumindlægHej ! Er der ikk nogen herinde der vil rette min fransk stil . Jeg ville virkelig være glad hvis nogen gad at hjælpe mig . Har virkelig svært ved fransk Jeg har forsøgt at lave nogle sætninger til en billedebeskrivelse. men i må meget gerne kom med andre hvis det er :D Le photo représente 4 en... -
Idræt c hf
Forumindlægjeg har hørt at man ikke skal til eksamen i idæt på c niveau på hf er det rigtigt? og i så fald får man overhovedet en karakter i faget så? -
Årskarakter vs prøvekarakter
ForumindlægHvordan fungerer årskarakteren i et fag, som man har aflagt eksamen i? Jeg har hørt noget om, at den tæller lidt med. Det skal nok lige siges, at jeg er på den nye gym-reform. -
HF 2.år om igen
ForumindlægHej alle derude.... Jeg ville lige spørge om der var nogle, der ved noget om, man kunne tag 2. år om i HF, selvom man har været op i alle eksamer, men dumpede. Mvh Hf. -
blive optaget på medicin
ForumindlægHej, kan man blive optaget på medicn uden at have en studerende eksamen. Fx er der nogle prøver/tester....man kan få? -
analyse af novelle
ForumindlægNogen der ligger inde med en analyse der har fået to-cifret karakter? Kunne godt bruge en til hælp i eksamen imorgen som insperation! Mvh -
Internetside
ForumindlægHey Skal til eksamen i dansk nu på onsdag og har fundet en side , som er kanon. Er det muligt jeg downloade den så jeg kan kigge på den mens jeg er offline? -
Hvem vil vise mig mine fejl?
ForumindlægOg få mig til at forstå¨dem???Skal jo til skr. eksamen i spansk på fredag..Har lavet en eksamens oversættelse for at prøve at øve mig...Tante Marta havde altid forkælet Rubén meget. Som barn besøgte han hende hver weekend, og de tilbragte timer med at snakke om deres store fælles interesse: vilde... -
Vil i tjekke min oversættelse?
ForumindlægHej! Jeg har min sidste franskaflevering inden jeg bliver student og vil derfor gerne gøre den ekstra god! Problemet er bare, at jeg synes, der er mange svære vendinger i oversættelsesdelen... Nogen der vil hjælpe?? På dansk: Du kender sikkert Audrey Tautou, den meget smukke franske skuespil...
