Søgning på: lille fedtøre. Resultater: 17241 til 17260 af 23489
-
SOP - Enzymkinetik - Klage
ForumindlægHejsa! Jeg leder efter en Kemi A og Mat A gymnasielærer, der kan læse min SOP igennem og vurdere den. Jeg er kommet ud for den situation, at jeg føler at jeg er blevet snydt i forhold til bedømmelsen af mit arbejde Det var meningen de skulle give en helhedsvurdering af det skriftlige arbejde og ... -
SOP - Enzymkinetik - Klage
ForumindlægHejsa! Jeg leder efter en Kemi A og Mat A gymnasielærer, der kan læse min SOP igennem og vurdere den. Jeg er kommet ud for den situation, at jeg føler at jeg er blevet snydt i forhold til bedømmelsen af mit arbejde Det var meningen de skulle give en helhedsvurdering af det skriftlige arbejde og ... -
Kvadratisk approximation
ForumindlægHej. Jeg er stødt på et lille problem i min forberedelse til eksamen i matematisk analyse. Jeg er blevet bedt om at løse den kvadratiske approximation til ligningen: 0.5x^2 +2y^2 -4y -2x = -2 Jeg ved godt denne er implict, men jeg ved ikke hvilken rolle det spiller når jeg skal kvadartisk appr... -
Sandsynlighed
ForumindlægHej jeg har lige en lille opgave som jeg er i tvivl om: I en pose er der seks røde og fire bla° kugler. Pa° hvor mange ma°der kan der optages: a) To røde og to bla° b) To røde og tre bla° c) Tre røde og e´n bla° d) Tre røde og mindst tre bla° De 3 første har jeg styr på a) K(6,2)*K(4,2) b... -
Sandsynlighedsregning af influenzaepidemi
ForumindlægHej. Jeg sidder med et lille matematikproblem her, som jeg ikke kan finde ud af. "I forbindelse med en influenzaepidemi antager lægerne, at 30% af den del af ungdommen, der går i skole, vil få sygdommen. Gå i det følgende ud fra denne antagelse samt den antagelse, at en klasse med 25 elev... -
SOP - Enzymkinetik -Klage
ForumindlægHejsa! Jeg leder efter en Kemi A og Mat A gymnasielærer, der kan læse min SOP igennem og vurdere den. Jeg er kommet ud for den situation, at jeg føler at jeg er blevet snydt i forhold til bedømmelsen af mit arbejde Det var meningen de skulle give en helhedsvurdering af det skriftlige arbejde og ... -
Chapeau Rond Rouge - Rette
ForumindlægJeg har lavet en opgave om eventyret Chapeau Rond Rouge og ville høre om der er nogen der ville rette den. Det der står i kursiv er neksus, hvilket min lærer gerne vil have vi markerer sådan. 1. A) Fais un résumé de ”Chapeau rond rouge”. ATTENTION : Ecris au présent. Envi... -
Oversættelse af Le gentil petit diable
ForumindlægHej derude. Jeg håber virkelig en af jer kan hjælpe mig, det ville nemlig være rigtig lækkert. Jeg har oversættelsen for til i morgen (tirsdag den 10 kl. 12.00).\nOpgaven lyder: \n\nDansk: Den lille djævel bor i helvede. I princippet er alle djævle onde, men den lille djævel vil gerne være sød. P... -
Oversættelse, er i tvivl
ForumindlægHej jeg har oversat en tekst fra dansk til spansk og så tænkte jeg på om der er nogen som kan finde nogle fejl. Den lille grå mand ville meget gerne være en kendt sanger som alle så op til. En dag mødte han en smuk kvinde som var lige så god til at synge som ham selv. Den lille grå mand og de... -
12 korte sætninger
ForumindlægHey Hol. Her er et par sætninger. Har prøvet at gøre det så godt jeg kan - ved der er en del fejl, men det skyldes, at jeg i øjeblikket er i besiddelse af en meget dårlig ordbog (med 30.000 ord), men bliver der rettet op på snarest :-) ... På dansk: 1. Edith Piaf er en fransk sangerinde. 2. Hun... -
rettelse af tekster.
ForumindlægEfter Jonah havde dræbt Mik og var flygtet, var Hakkim gået ud for at se om Mik skulle have hjælp med at brænde orglet. Hakkim ser at Mik lægger på jorden og der er blod omkring ham. Hakkim skyndte sig over til Mik, men han var død. De andre mænd hjælper Hakkim med at smide ham i kløften. Ben ... -
Ret - oversættelse
ForumindlægHej :) Er der ikke en der lige hurtigt vil tjekke denne oversættelse fra dansk til spansk ? Spansk aflevering – El hombrecito vestido de gris Den lille mand boede i en stor by. Han gik klædt i gråt, hans hår var gråt og hans blik var gråt. Han havde ingen venner og hans naboer kunne ikke li... -
Spansk oversættelse - hjælp til rettelse
ForumindlægLille oversættelse med datidsformerne imperfektum og præteritum Hej! Jeg har en lille spansk oversættelse som jeg rigtig gerne vil have rettet! Så hvis der er nogle derude som er super til datidsformerne på spansk, hvornår der skal være hvilken, eller bare til spansk generelt. Må de meget gerne... -
Nogle/nogen/ingen
ForumindlægJeg følger med stor interesse med i jeres mange gode sprogråd, således også i den lille lektion i at skelne mellem nogen og nogle. Men hvad er der galt med at bruge ordet "ingen". For længe siden brugte E-boks overskriften, "Der er ikke nogle dokumenter i denne mappe" det skar... -
Er der ikke nok nogen :?
ForumindlægEr der ikke nok nogen der vil rette dette : Mine bud, er dem jeg har markeret med fed . Bioteknologi er : a) en teknik hvor man udnytter levende organismer b) teknik i bio-sfæren c) en speciel film-teknik En DNA-profil er : a) et særligt røntgenbillede b) en teknik til at få celler til at dele si... -
Hjælp mig med at rette fejl
ForumindlægHan har købt den gamle bil Hvad spiller de i den nye biograf Hvor har du købt disse smukke blomster Den nye direktør er meget venlig Han forærede den lille pige et æble Han arbejder i denne store forr... -
Hjælp
ForumindlægHej alle i skønne mennesker derude :) Jeg er en desperat 3.g'er der ikke har karakterene til at komme ind på det studie, jeg brænder for - bogstaveligt talt... Hvor "kliché-agtigt" det end kommer til at lyde, vil jeg utroligt gerne studere medicin. Dog kræver det et sygt højt genne... -
kort oversættelse
Forumindlæghej jeg er i tvivl om min oversættelse, det kunne være dejligt, hvis der var nogen som ville se på den (håber i kan se bort fra trykstregerne, da jeg ikke kan finde ud af at lave dem her på computeren) Den lille mand boede i en stor by. Han gik klædt i gråt, hans hår var gråt og hans blik var g... -
Middelalderfestival
ForumindlægMan kan skrive noget om at der kommer en masse sanser og lugte og en mur af det og at der er mange bål fordi det ere den enste måde at lave mad jeg går over på dyreskuet.det kun er middelalderacer og lyden er bagerst i lokalet hvor dyrene er du klapper en ged den kan godt lide dig så den vil ha... -
Middelalderen
ForumindlægMan kan skrive noget om at der kommer en masse sanser og lugte og en mur af det og at der er mange bål fordi det ere den enste måde at lave mad jeg går over på dyreskuet.det kun er middelalderacer og lyden er bagerst i lokalet hvor dyrene er du klapper en ged den kan godt lide dig så den vil ha...
