Søgning på: matematik aflevering. Resultater: 17261 til 17280 af 39386
-
Kommentarer til skriftlig eksamen
ForumindlægHvor er det muligt at finde kommentarene til ens skriftlige eksamener? -
Biologi - Rapport
ForumindlægHej.. Hvordan ser en biologi rapport typisk ud? - Hvad skal den indeholde? -
Reducer
ForumindlægVær sød at hjælpe mig med at reducer følgende udtryk; 3(p+q)^2-6p(q-p) -
Mekka som politisk begivenhed
ForumindlægEr der nogle som kan fortælle mig hvorfor Pilgrimsfærden til mekka, anses for at være en politisk begivenhed? -
Afsætning A Eksamen!
ForumindlægHej allesammen, jeg skal som mange andre op til afsætning A eksamen på HHX og det skal jeg på mandag.. Men jeg er dog lidt i tvilv om hvad man skal helt præcis.. Jeg har skrevet en eksamen opgave som jeg skal fremlægge en del af derinde eller skal jeg lave noget nyt?? Er lidt forvirret.. Håber vi... -
vektorer i rummet
ForumindlægJeg har problemer med denne opgave. Jeg har tegnet parameteren ind i, men mangler hjælp til at komme videre.. Linien M har parameterfremstillingen: M=(x,y,z)=(3,11,4)+t(3,-4,0) Beregn koordinaterne til de to punkter A og B på M, der har afstanden 9 til o (0;0;0). -
Hjælp.!?:D
ForumindlægHej er der nogen der vil være mega flinke og gide og rette min engelsk stil? Skal aflevere imorgen så det må gerne være hurtigst muligt:) TUSIND tak på forhånd! -
HJÆLP MIG!!!!!!
ForumindlægJeg har et lille problem ... Jeg skal finde ud af hvor mange små bægre popcorn der mindst skal sælges, for at overskuddet bliver større end 1000kr? - nu kommer problemet så... ^hvordan finder jeg ud af det.? har en ligning der hedder : y=1,75x+500 - PLEASE NOGEN DER KAN HJÆLPE?????? -
Arealet af M
ForumindlægEr der nogen der vil forklare, hvordan jeg løser denne opgave? En funktion f er givet ved f(x)=−6x2 +6x. Grafen for f afgrænser sammen med førsteaksen en punktmængde M , der har et areal. Bestem arealet af M -
forskel på passé composé og imperfait?
ForumindlægHej Jeg er i gang med en fransk til. Har et spørgsmål til hvornår man skal bruge passé composé og imperfait? I min bog står der at imperfait bruges til beskrivelser? Kan man blande sætninger i en stil med passé composé og imperfait? eller skal man holde sig til en tid? -
Øhh... det er lidt pineligt. Gammel lektie til imorgen. Forklaring..Haster!!! Ellers for jeg -03
ForumindlægDet er om Bend it like Beckham. Men øhh... Der er tre spørgsmål : Where does she go? What happens to her? Does she meet Joe agian? Continue the story of Jess's (Jesminder) life? Har svaret, men her kommer problemet: Jeg skrev: Jess still plays football with Jules, they have they done in a l... -
anden gang lykkens gang
Forumindlæger det godt at gå 2g. om? jeg har været utilfreds med 2 karakterer, og jeg er sikker på at jeg kan forbedrer mig... Hvad er jeres mening... -
Hjælp til VEKTORER
ForumindlægHej. Kunne nogle af jer hjælpe mig med nogle af de opgaver i den vedhæftede fil? Formler og forklaring ville være den bedste hjælp. TAK! -
erfarne inden for BA skrivning
Forumindlæghejsa jeg har nogle spørgsmål til de af jer der er i gang med BA eller har skrevet BA Projekt. hvor mange fag havde i ved siden af jeres BA prorjekt? er det svært at skrive BA projekt samtidig med at have 3 fag man skal følge?? -
Playstation - hvad fortæller tallene?
ForumindlægHej Er der en der kan hjælpe mig med at lave denne opgave? Opgaven er vedhæftet :) -
Antal km i timen?
ForumindlægJa hvordan er det nu man regner ud hvormange km i timen man kører, hvis man kun har fået afstanden og tiden det tog at køre den afstand? -
Rette engelsk?!
ForumindlægHey alle sammen! Har en engelsk stil som i meget gerne må læse igennem og evt. rette fejl. Mange tak på forhånd! William Shakespeare is probably one of the most famous poets and play-writers. He was born in Stratford in 1564, and died the same place, when he was only 52 years old. William was... -
Hvorfor mister man motivationen? :-(
ForumindlægJa som det fremgår af overskriften er jeg ikke ligefrem i godt humør! :-( Jeg synes at det gik rigtig godt i timerne nu her på mit sidste år i gym, men af en elelr andne grund fik jeg absolut INTÈT sagt i dag, hvilket har gjort at sidder med en ubehaglig fornemmelse i maven og er irrittere... -
5 A-fag i den nye reform??
ForumindlægMed den gamle karakterskala kunne man gange sit snit med 1,03 hvis man havde haft fem A-fag. ER der nogen, der ved hvordan de vil gøre med den nye skala. Kan man stadig drage fordel af at have fem A-fag i den nye reform? -
Ny reform, gennemsnit ?
ForumindlægHej alle ! Der bliver jo talt så meget om, at elever under den nye reform i gymnasiet for meget bedre karakterer end ved den gamle - hvilket jo umiddelbart lyder lidt mærkeligt. Derfor vil jeg gerne høre elever, der er studerende på den nye reform, hvad jeres indtryk er, og hvad I har hørt. Evt....
