Søgning på: matematik noter skriftlig. Resultater: 17261 til 17280 af 52201
-
Hjælp til valg af studie - Mat eller Mat-øk?
ForumindlægHej folkens... Jeg skal til at sende ansøgningen af sted, og jeg er desværre ikke blevet klogere i løbet af de sidste måneder. Valget står mellem matematik eller matematik-økonomi. Jeg er meget glad for matematik, og vil gerne studere og derefter have med matematik at gøre i mit fremtidige job. M... -
Angående stilistik
ForumindlægJeg vil gerne hører om der er nogle herinde der lige hurtigt vil forklarer: begrundelsen på hvorfor denne sætning ikke skal hedde sådan: The audience is reminded of that smoking is not allowed during the show ? Men i stedet: The audience is remninded of the fact that smoking is not allowed du... -
Hjælp til rettelse af stil
ForumindlægEr der nogen der gerne vil hjælpe med at rette den engelske tekst nedenfor? Auggie Wren´s Christmas Story Auggie Wren´s Christmas Story was written by Paul Auster in 1990. A man from New York Times asked Paul Auster if he want to write a short chritsmis story. Paul Mus... -
Hvis jeg ikke består..
ForumindlægHvad sker der hvis jeg for 00 i matematik til afgangsprøven/eksame 9 klasse? Vil rigtig gerne ind på en erhversuddanelse, og kravene er 02 i dansk og matematik. Og et snit på 2. Er så dårlig til matematik. Hvad sker der hvis jeg dumper i matematik? -
Terrorisme og sociologi - SSO
ForumindlægHejsa!Jeg får udleveret min SSO-opgave på fredag og skal derfor igang med at indhente materiale og forberede mig en smule - og ja, jeg ved godt at det ville have været smart at starte lidt tidligere ;)Nå, til opgaven. Jeg har valgt at skrive i samfundsfag med det overordnede emne 'terrorisme&... -
Lavt gennemsnit - no futur?
ForumindlægHej alle jer. Jeg sidder her og er sindssygt fortvivlet. Historien er nemlig sådan: Jeg går i 3g på STX og har et meget dårligt gennemsnit (2,4) ! Jeg er oppe i fuld pensum, pga for meget fravær. Jeg har været igennem de skriftlige eksamener og synes faktisk de gik fint nok. Jeg har så 7 mundtli... -
Engelsk haster
ForumindlægEr der ikke nogle der lige vil hjælpe mig med at få dette her til korrekt engelsk, for jeg synes at det lyder helt forkert.It can be difficult to put yourself in another person’s place and understand the person’s situation if you have never tried to go through something like the same. -
Komplekskemi
ForumindlægHejJeg har virkelig virkelig brug for hjælp, da jeg nu skal op til mundtlig eksamen i kemi. Læreren har opgivet s.92-97 i bogen Helge Mygind,KEMI 2000, A-niveau 1.(2g. bogen)Ved ikke hvordan jeg skal fortælle om det hvis jeg kom op i det til eksamen.Jeg fatter ikke rigtig komplekskemi,og dette af... -
Engelsk sætning..?
ForumindlægHey!Jeg sidder og tåger for groft. Jeg kan ikke engang huske hvordan man siger 'Det var ikke meningen, at...' på engelsk.. Nogen der er søde at hjælpe?På forhånd tak! -
Pesten i Bergamo
ForumindlægHejsa,Jeg tænkte på om der er nogen der har lavet en analyse om Pesten i Bergamo. Jeg finder den meget svær at analysere og fortolke og beder derfor om lidt hjælp da jeg har en aflevering for til tirsdag.Håber der er nogen derude der kan hjælpe mig :-DMvh. Joy -
AP - Test
ForumindlægHej..\n\nVille høre om der var nogle, der havde notater til latin (grammatik), morfologi (dansk) og syntaks (dansk).. Skal menlig efter den nye reform op i en prøve i alle ovennævnte punkter.\nHåber der nogle der kan lægge el. evt. sende nogle notater.\n - På forhånd tak! :) -
Hvordan læser I op til old?
ForumindlægHeysa...Jeg skal op til old om en uges tid, og jeg har virkelig bøvl med at komme i gang, for jeg ved ikke helt hvordan jeg skal tackle det... I historie var det jo nemt bare at læse og skrive notater, men hvordan skal jeg gribe det an i old? -
Stil
ForumindlægHej. er der nogen der gider læse min stil igennem? det har ikke gået så godt de sidste gang så hvis der var en der gad ville jeg blive rigtig glad. -
Logik
ForumindlægHej. Der er givet nogle præmisser og en afslutning: René vil kun flytte sit tårn, hvis Per flytter sin dronning. Hvis Per flytter sin løber, vil René smadre skakbrættet. Det er ikke tilfældet, at Per vil flytte sin dronning og ikke flytte sin løber. Ergo hvis Per flytter sin dronning, vil Re... -
Fodnoter? hvorfor?
ForumindlægHej alle sammen.. Hvornår er det præcist at jeg skal sætte en fodnote i min SRP?? - Nogle som kan fortælle det detaljeret? Er nemlig ikke sikker på jeg gør det rigtigt.. -
Eksportingeniør - hvordan er uddannelsen
ForumindlægHej alle sammen Jeg overvejer at læse til eksportingeniør, jeg opfylder alle adgangskrav og har også gennemsnittet. Jeg har læst HD på CBS, som ikke helt var mig, da det var for kedeligt. Det var en økonomisk retning og jeg kunne godt tænke mig at få blandet økonomi sammen med noget andet interr... -
oversættelse
ForumindlægEr der nogen der vil kigge min oversættelse (eller dele af den)igennem for fejl? det ville være en kæmpe hjælp. Princess Victoria was only 18 years old, when she, in 1837, became queen of England. She followed her uncle, William the 4., on the crown of England. Already as an young girl she had t... -
UNIVERSITET 2013
ForumindlægHej Allesammen, Jeg står i en problem, da mine årskarakterer ikke er blevet som forventet. Jeg har en drøm om at læse på CBS til sommer, men uddannelsen er helt ny, så der er ikke nogen adgangskvotienter. Mit gennemsnit er ca. 6,5-7, hvilket er meget lavt. Jeg havde fået af vide af mine ... -
handelskole
Forumindlæghej jeg har et problem...Alle mine venner bliver studenter i år i næste uge faktisk...Sammen med mig selvfølgelig, men den ene af mine veninder går på handelskole, og bliver student som den sidste, og selvfølgelig skal vi op og se hende med roser... MEN Hvad farve er huen på handelskolen....På gy... -
Er HTX = Københavns tekniske skole?
ForumindlægHej Jeg sidder og tænker over mine prioriteringer af uddannelser. Er denne: www.kts.dk/htx/ det samme som HTX, altså det skal ikke være det der teknik skole halløj, men Højere Tekniske Eksamen? Fordi jeg skal være sikker på, at der er HTX i København. Ville virkelig værdsætte, hvis nogle erfarne ...
