Søgning på: analyse william. Resultater: 17301 til 17320 af 24034
-
Mein, meine eller meinen eller andre?
ForumindlægHej, Jeg er i tvivl om hvornår man skal bruge mein, meinen, meine eller en helt fjerde. Håber i vil forklare mig det -
Rettelse af Eksamen??
ForumindlægHej nogle der vil læse min eksamen igennem, og giv mig en vurdering, jeg nået uheldigvis ikke at rette den igennem, og manglede lige lidt perspektivering. Nogen der har lyst? -
Styrker og svagheder ved kognitionspsykologien
ForumindlægEn der kan hjælpe med opgaven. Styrker og svagheder ved kognitionspsykologien i forhold til andre psykologiske retninger. -
Logistisk effektivitet
ForumindlægMin gruppe har om virksomheden Stelton og i det materiale de har fået udleveret udtaler virksomheden sig om at de har produktion i Øster og fra produktionsstedet til deres lager (i Danmark) er leveringstiden på 5-6 uger, hvilket er en rimelig lang leveringstid - dertil skal hun have fundet nogl... -
Funktion
ForumindlægEn funktion f er bestemt ved f(x)= x3 -3x2 - 9x + 6 a) Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet P(2,f(2)) b) Benyt f´(x) til at argumentere for grafens forløb. Jeg forstår ikke opgave a). Jeg ved, at i opgave b) skal jeg bruge diferentialregning: f(x)= xn f´(x)= nxn-1 Men for, ... -
Hjæælp til matematik
ForumindlægJeg uploader min matematik projekt igen, da jeg ikke fik svar tidligere. Jeg har virkelig brug for et lille skub. Er gået i stå. Jeg kan ikke finde ud af at tegne en graf, der viser den min grafens minimum, da materialeforburget skal være mindst muligt. Her er der tale om overfladearealet. Hvad s... -
Hjælp - Hvad har jeg brugt?
ForumindlægHej Alle hvis ´jeg har brugt andres meninger, synsvinkler og definitioner af et begreb til at danne min egen definition af begrebet, hvilken metode har jeg brugt? Det er i samfundsfag. Mit andet spørgsmål: Jeg har skrevet det her i min symopsis i metode afsnittet: I den naturvidenskablige del af ... -
Vektorfunktion
ForumindlægHej :-) Jeg har et spørgsmål ang. vektorfunktioner, hvordan opstiller man en vektorfunktion, hvis vx ikke kendes? På forhånd tak! -
hjælp med et dansk referat af engelsk tekst
ForumindlægHej alle, sider med denne engelske teks, og har lidt problemer med et referat... Er der nogle der kan hjælpe mig med et smadder godt referat på dansk? Eyewitness to Pearl Harbor Lines of Fire | December 05, 2005 "Those bombs are getting closer -- God grant that they do not hit that lo... -
hjælp til ret
Forumindlæghej. er der en der liige vil være sød at læse den igennem for fejl, hvis i har tid. Romeo and Juliet by William Shakespeare The story takes place in Verona, were two powerful families has been fighting for years. Romeo and Juliet are from two different families who are enemies. There was a l... -
vigtigt: rettelse af Grammatik
ForumindlægHej allesammen! Jeg har en opgave som jeg virkelig har brug for hjælp til! Jeg er meget usikker i mit tysk, og skal til en prøveeksamen på mandag. Det jeg beder om er grammatik rettelser, og evt. fejl jeg ved godt det er meget at bede om, men jeg er jer evig taknemmelig hvis i vil tage... -
SRP emnevalg mat/fys
ForumindlægHey :) Jeg har valgt matematik og fysik til SRP og jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive om endnu, jeg tænkte at matematik og fysik er 2 fag der spiller skidegodt sammen og at man derfor ikke skal have så meget henblik på hvordan man sætter de tog fags metode sammen, da det er meget den... -
Decideret uretfærdig karakter
ForumindlægJeg er virkelig uenig med min udgivede karakter og jeg mener helt klart at jeg fortjener højere. 02?? Virkeligt... -
Det ovale portræt
ForumindlægEr der nogen der har en fortolkning liggende af Edgar Allan Poes "Det ovale portræt" eller evt. bare kan huske nogle guldkorn, så ville jeg blive meget taknemmelig.Jeg har set den stil der ligger under opgaver, men jeg synes ikke rigtig den hjalp mig.Marie -
HJÆLP SRP - homoseksualitet
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal snart skrive SRP - jeg har valgt fagene: Engelsk og psykologi. Mit emne er: Homoseksualitet og homofobi. Er der nogen af jer der har beskæftiget jer med dette emne? Skrevet om dette emne? (gerne send som inspiration, tak) Har nogle ideer? Nogle gode links, bøger, an... -
Kyssen
ForumindlægHar fået som hjemmeopgave at jeg skal holde et oplæg om en svensk historie som hedder "Kyssen" og er skrevet af Hjalmar Söderberg. Har fået pløjet mig igennem det svenske men syntes ligesom jeg mangler nogle guldkorn eller pointer. Har tænkt på at historiens morale er at hvorfor skulle ... -
American Psycho...Darkseer, please look here!
ForumindlægHej alle,Jeg skal snart til at skrive 3. rsopgave om Bret Easton Ellis' American Psycho, og hårder i den anledning at kunne finde noget hjælp herinde. Ved at søge i forummet kan jeg se at andre også har forsøgt at søge hjælp men kun med lidet resultat. Darkseer, du har i et tideligere indlæg ... -
ental/flertal?
ForumindlægHvis man på engelsk fx skriver en fjerdedel af alle mennesker er...- skal 'er' så oversættes til is eller are? -
Er der nogen der har læst bogen "Terrorist af John Updike"
Forumindlæghjælpe mig plz.... -
1.g danskopgave
ForumindlægSom så mange andre 1.g'er skal jeg i gang med min danskopgave. Og må indrømme, at jeg er lidt sent på den. Vil derfor gerne vide, om der er nogen, der har også har brugt "Vanillepigen" af Ib Michael, eller om der er bedre valg at bruge?Eneste krav fra læreren var, at den skulle være...
