Søgning på: spansk noter 2.G. Resultater: 17361 til 17380 af 23138
-
fodnoter i SSO
ForumindlægHey.\nVille lige høre hvor mange fodnoter i sætter i jeres SSO. \nJa jeg skriver jo i matematik, så alt hvad jeg har bygger på information fra bøger, men man kan jo ikke skrive fodnoter til alt...\nSkal jeg sætte fodnote ved alle formler jeg tager fra bøgerne?? Der er pænt mange, så det ville tag... -
Hjælp til bevis - SSO
ForumindlægEr der nogle der (helst hurtigt) kan hjælpe mig med at bevise disse to formler: www.npnielsen.1go.dk -
Paremeterisering af en lige linje (komplekse tal)
ForumindlægHej Hvordan parameteriserer man en lige linje der går fra 1+i til 5+5i ? Jeg får: x+t(y-x) = (1+i)+t(5+5i-(1+i)) = 1+ i +t4+t4i Men jeg kan se at min underviser skriver det giver t+ ti 1<t<5. Så jeg er lidt i tvivl -
mL eller ml?
ForumindlægHvad er rigtigst?\nMilliliter forkortet: mL eller ml?\n\nI folkeskole plejede jeg altid at skrive ml, men i vores forsøgsvejledning står der mL -
Bolia.com
ForumindlægHey c",) \n\nHar surfet lidt rundt omkring i forummet, og synes at, mene at nogen nævner en bolia sysopsis indenfor e-case. Er lidt i vildrede og kan ikke finde noget konkret.\n\nNogle der kan hjælpe?\n\nPå forhånd tak \n\nMvh Pede c",) -
middelalderen
Forumindlæghej ville lige høre om jeg har forstået middelalder perioden er det sandt:? det jeg har skrevet nedenunder middelalder startede i 1000 - 1500 tallet efter vingetiden perioden er meget fokus på norden kommer i europæisk stor magt, og meget snak om den danske konges Niels og snakken om knud... -
Andengradspolynomium
ForumindlægEt andengradspolymomium, p er bestemt ved at p(x)=ax^2+bx+c.Bestem a,b og c så grafen for p går gennem punkterne p(0,6), q(7,2.5) og r(-2,16). Har fundet c, men kan ikke finde a og b, nogle der kan hjælpe? Ved godt det er en ligning med 2 ubekendte, men aner ikke hvordan jeg skal løse den :( -
Integralregning - fortolkning
ForumindlægJeg er blevet bedt om at fortolke resultatet af denne opgave: integralet fra 2 til 4 af funktionen 2x-3. Er det korrekt, at tallet fortæller, hvad arealet af området, der afgrænses af funktionen 2x-3, af x-aksen og af de lodrette linjer x= 2 og x=4 er? Eller er x-aksen ikke en del af d... -
Metafor eller andet? :/
ForumindlægHej. Jeg er igang med en engelsk analyse, og jeg ville bare spørge om ''dusty drinker of dust'' kunne være en metafor eller sammenligning eller andet. Håber i kan hjælpe -
DANSK-eksam !!
ForumindlægHey alle sammen...Jeg vil lige udnytte jers Erfaringer med hensyn til eksamerne..!jeg tænkte på Dansk - hvis man vil klare den mundtlige eksamen rigtig godt, hvad kan man gøre inden? Altså, feks. skal jeg læse et par eventyr-uden for mit pensum- så jeg kan perspektivere til dem, hvis jeg kommer o... -
Interview af socialrådgiver
ForumindlægJeg er ved at skrive spørgsmål ned til et interview med en socialrådgiver. Jeg skal bruge dette interview i min OSO. Er der nogle, der har nogle råd til, hvilke spørgsmål jeg evt. kunne stille hende? -
Eksamen - billedanalyse
ForumindlægHejj. Jeg skal i denne uge op til billedkunst eksamen på c niveau. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan jeg skal gør rede for et billed, hvis det nu var jeg trak et maleri. Om perioden årstal farver osv. På forhånd tak. -
HASTER - EKSAMEN IMORGEN
ForumindlægHej. Jeg skal til skriftlig matematik eksame imorgen og jeg sidder nu og kigger tingene igennem da jeg falder over en opgave jeg ikke kan lave. Opgave: I en model antages det, at længden L(målt i mm) af en gedde er en linær funktion af længden s (målt i mm) af geddens øresten. Bestem en forski... -
hjælp
Forumindlægnogen som har set matrix?Dem som har set?Hvad er det engtlig matrix det betyder?Er der evt. andre navne i filmen der betydning ? -
Sammenhæng mellem elektronegativitet og energi, der skal bruges for at springe bindingen?
ForumindlægSammenhæng mellem elektronegativitet og energi, der skal bruges for at springe bindingen? -
Forklaring af eksamen
ForumindlægHej :) Er der nogen der kan forklare mig hvordan fysik eksamen foregår på B niveau? -
Løs ligningssystemet
ForumindlægLøs ligningssystemet x+y+ z = 6 2x-y- z = 1 x+y-2z = 3 Har glemt hvordan man løser dette, nogen der kan hjælpe? -
HASTER !! HJÆLP TIL EKSAMEN
ForumindlægHello guys, jeg skal virkelig bruge et referat af "i modesalonen" - af Herman Bang .. Jeg forbereder til eksamen og skal op til mundtlig dansk på tirsdag om emnet det moderne gennembrud. hvis i kan give alle facs om det moderne gennembrud, og især en analyse eller bare et eller andet so... -
Den tredje pagt?
ForumindlægHejsa :) Skal op i religion eksamen her på tirsdag, og er igang med forbedrelse til kristendom. Er der nogen, der ved hvad den tredje pagt er og hvad den går ud på? :) -
hjælp...mangler bograpporter
ForumindlægHey!Jeg har et seriøst problem. jeg er i gang med HF og er færdig her til sommer. Men jeg mangler stadig at få læst 8 selvstændige værker og de skal afleveres om 2 uger, så er virkelig på røven. Man venter jo selvfølgelig til sidste øjeblik med at læse, men det kender mange jo nok. Så tænkte på o...
