Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 17401 til 17420 af 48931
-
hvor meget kan læreren konkret bestemme?
ForumindlægHej jeg har en spansklærer der virkelig går mig på nerverne, hun er altid meget sur. Og nogen gange har jeg nok også fortjent det, men kan hun fx bestemme at man ikke må tygge tyggummi i timerne eller side og spise af en bolle? Kan godt være det lyder som bagateller men det er virkelig noget der ... -
Resonans
ForumindlægHvad er sammenhængen mellem resonansfrekvensen og oversvingningsordenen n? -
HJÆLP MIG!:(((( (VIGTIGT)
ForumindlægHJÆLP!!!:(((((( SKAL FREMLÆGGE I SAMFUNDSFAG & MATEMATIK :((( Her er spørgsmålene, som jeg skal besvare: 1.Hvad er inflation? 2. Hvad er der i vejen med inflation? 3. Hvad er det modsatte af inflation? 4. Hvordan er det med inflation i andre lande? 5. Hvornår har der været inf... -
Beviser i folkeskolen
ForumindlægHvorfor laver man beviser i matematik? I mange andre fag benytter man sig jo ikke af beviser for en påstand. Hvordan kan man evaluere om eleverne har forstået et bevis? Jeg blev spurgt om disse spørgsmål og kunne ikke komme med noget fornuftigt svar. Håber I har nogen gode foreslag, tak :). -
Omregne fra cm^3 til m^3. Hvordan skrives det?
ForumindlægHej alle.Når jeg skal omregne eks. 384,845 cm^3 til m^3, hvordan skrives det så?Skriver man 384,845 cm^3/100^3 = 0,000384845m^3For benævnelserne skal vel passe?Kan man sige, at jeg ved at dividere med 100^3 både dividerer selve tallet og benævnelsen cm^3 med 100^3, og derved udgår c'et som er... -
Hjælp! Problemer med at læse!
ForumindlægTror I, at jeg kan nå at blive god til at læse, inden jeg går i 9 klasse? -Jeg læser kun 130 ord i minuttet (lix 25) Jeg kan også gå i 10 klasse, men jeg vil ikke skuffe mine forældre! -
Rettelse af sætninger..
ForumindlægHejsa… Er der nogen som kan og vil rette disse sætninger? På forhånd tak!1)The meeting starting at 9.30. 2)I have to expecting, she told him.3)He must never see his children again. 4)I have to lock the door, when I heart a cry.5)What have we to eat to lunch?6)----------7)You will come to regret t... -
kort Oversættelse skal rettes
Forumindlæg12 students on the alternative film school in Copenhagen are excited to work with their finishing project. It is succeed for them to get an celebrity, as it is the American author and instructor Paul Auster, to decide the conditions for their final movie. They shall be created from following quo... -
Optagelse
ForumindlægJeg skal til optagelsesprøve på gym. Men ved ikke hvornår ? Alle fra de andre klasser skal til optagelsesprøve i morgen men det skal jeg ikke? Hvordan kan det være? -
AT - samfundsvidenskab metode . Hjælp! HASTER!
ForumindlægHej. Jeg skal snart op til AT og jeg vil gerne have nogle idér til hvilken metode jeg præcis benytter mig af . Jeg har om identitet og har fagkombinationen Dansk/Samfundsfag. Jeg har analyseret en bog med henblik på personens identitetsdannelse og så har jeg brugt Anthony Giddens og Beck's te... -
tyske sætninger
ForumindlægHej.. Nogle der vil hjælpe mig med nedenstående sætninger.... Tak 1) De dygtige elever kan godt lide opgaverne, som er svære at løse 2) X har i en tale takket sine kollegaer for deres hjælp 3) Denne situation får bægeret til at flyde over 4) Han kan have taget en taxi -
Haster FS10 Dan Turéll TIL MANDAG.
ForumindlægHar trukket Dan Turell og skal fremlægge en af hans værker.... skal samtidig også sammenligne dette med et andet. Hvilke digte ville være gode, væsentlige at tage fat i, både i forhhold til Dan Turéll og sammenligningen?? Tænker: - "At være beat" digt. (som viser et godt eksempel på Tu... -
Diskussion Ud fra en tekst
ForumindlægHvad vil det sige Diskutere ud fra en tekst og argumenterer? -
Hjælp til Ghost story
ForumindlægHej Er der nogen som kan hjælpe mig med at forstå denne her Ghost story? -
Et problem
ForumindlægJeg har et problem.. Jeg søger nogen der hjæpsomme der kan hjælpe mig.. Jeg vil blive så meget glad. -
GANG SNIT MED 1,08!
ForumindlægKan enhver gange sit snit med 1,08 hvis de søger ind på vidergående uddannelse inden 2 år efter de er blevet studenter?? -
Jura optagelse
ForumindlægHej jeg har et par spørgsmål Jeg har i år ansøgt til jura på ku, sdu, au og aau. Mine karakter er dog ret lave, og kvotienten ligger på 4,6 (med bonusreglen). - Er der nogen som ved hvilket gennemsnit mans kal have for at komme ind? - Kigger universiteterne kun på ens gennemsnit og adgangskrav? A... -
Elitehold?
ForumindlægHej Jeg har hørt, at universiteterne vil lave nogle elitehold fra år 2010.. Er der nogen der ved, hvad det kræver at blive optaget på disse? TheRose -
Stress..
ForumindlægHey.. Lige for tiden har vi så mange afleveringer og andre lektier for og jeg er blevet så stresset, at jeg næsten ikke kan sove om natten. Det er lidt ekstremt, men jeg tænker hele tiden på mine afleveringer og lektier, selv om natten når jeg skal sove. Hvis jeg går i seng omkring klokken 23:0... -
Elite-skoler
ForumindlægHvad er der galt i at opretter elite-skoler? Jeg mener, at det er sundt for et samfund, når man deler massen op. Nogen psykologer hævder, at det er godt for børn, hvis de er blandet. Det tror jeg ikke! Når elite-børn/unge er sammen virker det stimulerende, og de vil dermed opnå et bedre liv. Vi ...
